Friday 29 May 2009

Elrohant egy het...

Igazabol magam sem tudom hova... Egyszer csak megint pentek lett...
Az ido mara ujra kisse visszahult, bora fuj, huvosebb szel, de talan jot tesz most ez a nagy meleg utan...
Sajnos (vagy hala Istennek?) nincs sok idom most (sem), mert beterveztem a mai napomat is munkaval, olvasassal es nehany egyeb teendovel, de azert a blogot mar meg akartam irni, hiszen regen irtam...
Csak eppen kepet nem illusztralok hozza ma... :o)
Szerdan delutan talalkoztam - eletemben masodszorra - a Szilvivel, aki szinten egy magyar lany (pardon: szerdatol mar dalmat feleseg lesz!!!) :o) es eltoltottunk egyutt egy kellemes 2 orat a nagy strandon... Haromszor is usztunk jo messzire es nagyot beszelgettunk mindenrol, amirol elsore beszelgetni lehet... Felszinesen erintettuk a kulonbozo temakat, de persze ido kell, mig jol megismerjuk egymast... Mindenesetre a lenyeg, hogy "Szilvi is jo fej lany!" :o))) Kicsit az Anitat latom Benne, illetve sokban hasonlit a gondolkodasuk... Ezt ereztem mar az elso telefonbeszelgeteseink alatt is, ugyhogy amikor en nem ertem ra egyszer, amikor a Szilvivel lett volna talalkozonk, akkor Anitanak megadtam a szamat es azota mar ok is megismerkedtek! :o) Hajra! Nekunk, magyar lanyoknak itt a hazanktol tavol ossze kell(ene) tartanunk... Ugyhogy igyekszunk tenni is erte...
Persze nem mindig ugy jon ossze minden, hogy ra is erjunk, foleg en vagyok szazfele szakadva ujabban, de rajottem, hogy ha nem allunk a sarkunkra es nem szervezunk talalkozokat, akkor azt masok nem teszik meg helyettunk es elobb-utobb maganyosak leszunk es bezarkozunk... Ugyhogy ha van ra alkalom: lepni kell, szervezni kell, menni kell es lehetoleg sokat kell egyutt rohogni es megbeszelni ami bant! Hiszen itt az idegenben meg inkabb szukseg van olyan sorstarsakra, akik "elso kezbol" ismerik a gondjainkat, mert azok nagyon sokszor azonosak vagy hasonloak, hiszen ugyanabbol a kozegbol (magyar foldrol...) erkeztunk egy eddig ismeretlen, uj kozegbe, uj szokasokkal, mas mentalitassal... Ami nekunk fura, az itt normalis, es ezt jo valakivel megbeszelni, aki erti is, mirol beszelunk es nem csak azt latja, hogy: panaszkodunk erre, panaszkodunk arra, mikozben inkabb "orulhetnenk", hogy adatott, hogy itt elhetunk... Hat persze, hogy orulunk, de azert problemak itt is vannak, itt sem kolbaszbol van a kerites... :o)
...Tegnap bebuszoztam a varosba, ahol mar evek ota nem voltam... Listam eleg hosszura nyult, de vegul alig teljesitettem belole valamit, de egy toredeket megis... :o)
Eloszor Norival talalkoztam, aki a szemkozti szigeten el a parjaval es kislanyukkal, meg a 20 hetes pocaklako kistesoval... Hozzajuk, meg a Pankaekhoz is 50 perc az ut komppal... Ha intezni, vasarolni akarnak valami nagyobbat, be kell jonniuk a varosba, mert itt van igazan a valasztek es a baratibb arak... :o)
Norival eloszor elsetaltunk a Makrovegaba (ok is vegak, meg a Panka is mellesleg...) :o) addig a Panka elaltatta anyosaeknal hagyott kisfiukat, majd csatlakozott hozzank kaja utan, es "egesz delutan szandalt neztunk"!!! :o))) Na jo, azert kozben dumaltunk is, es voltunk konyvesboltban is, ahol vettem 2 konyvet en is, de foleg a szandin volt a hangsuly, amit a Nori akart venni, de vegul nem talalt... A valasztek viszont jaj!!! :o))) Akkora, hogy nem birsz mar merre nezni, mindenhol csak papucsok, cipok, nyari cuccok!!! Turistacsoportokbol is van mar rengeteg a varosban... Barmerre nezunk, allnak a kis csapatok, idonkent fel-felbukkan egy-egy osszecsukott esernyo a magasban, ahogy az idegenvezetok jelzik, hogy "erre tarts, tarsasag!" :o)))
A delutan igy elegge elhuzodott... En nem sokat inteztem, inkabb csak kisero voltam, de aztan beultunk a "Ghetto"-ba es link helyen, hippi pincerektol kiszolgalva ittunk egy kavet es josoltunk a ji-kingbol! :o) Pankanal volt ugyanis a Muller Peter: Joskonyvem, es most kaptam vissza, illetve tegnap csereltuk vissza a kolcsonkonyveinket... :o)
Bettyvel is jo lett volna osszefutni egy italra, de mivel a delutan nem ugy alakult, ahogy elsore gondoltam (azt hittem a lanyok sietnek a kompra majd es akkor lesz "lyukas-oram", amig a zuram megerkezik ertem...), hat Betty ezuttal kimaradt, de majd ezt is bepotoljuk nemsokara...
5 korul szedett ossze a zuram, akinek kozben lemerult a telefonja es meg az a szerencse, hogy elore megbeszeltuk, hol fogom varni es azt is tudtam, mikor indult el otthonrol, ugyhogy kb. ki tudtam szamolni az erkezeset... :o)
Vele elso utunk a forrashoz vezetett, majd o haza akart menni, de en ravettem, hogy intezzunk mar legalabb "valamit", mert mulik az ido es annyi mindent kellene venni, intezni... Igy hat unszolasomra megiscsak hajlott ra, hogy vegyunk nehany dolgot az apartmanokba... Vettunk tehat: uj pokrocokat (vekony, termo...), ruhaszaritot, ket uj muanyag lavort, ruhacsipeszt, 6 uj torolkozot, 4 talcat (mert ugye jon a dinnyeszezon nemsokara es mindig kernek a vendegek talcat es sosincs!) :o), aztan szerettem volna meg eg yuj bikinit az idei nyarra, mert ami van az atlatszo, a masikbol (amit a Zsuzsitol kaptam tavaly...) pedig kiesik a cickom lassan, ugyhogy mindig igazgatnom kell, ami idegesit... Sajnos erre mar nem volt ido, mert a mikrohullamu sutot is behozta a Rudi megreklamalni a hianyzo reszeit... :o) En viszont furdoruci helyett vettem 2 napozoszivacsot es egy skotmintas strandpokrocot, bonuszkent meg magamnak egy ciklamen szinu gumi klumpat, amire elso ranezesre (2 eve) azt mondtam, hogy: fuuuuj, de ronda, es ki vesz fel ilyet??? Aztan lattam egyre tobb emberen es ugye: "egy bolond szazat csinal" - es bealltam en is a sorba, 101-ediknek! :o)
Ma lehult itt is az ido... Bora fuj... Ugyhogy kihasznalom a lehetoseget, hogy ugy dolgozzak, hogy nem olvadok szet a kanikulatol...
Szep hetveget kivanok mindenkinek Palya Bea dalaval, amit a Panka kuldott reggel es ugy megtetszett, hogy mar szet is loktem minden ismerosomnek! :o)
Katt ide a dalert es kapcsoljatok hangszorot:

1 comment:

Age said...

A napozószivacsot a mi hatásunkra vetted? tudod, lehet kicsit kényelmesebbre is venni a figurát, mint fetrengeni a kavicsokon:) Hát ha még a szivacsot egy napozó ágyra rakud, tiszta Hawaii

PuszAge