Monday 25 May 2009

Tul sok a jobol?! :o)


...Ugy esett, hogy meg vasarnap delutan is jutott idonk (ugye milyen jo, amikor az ember elore szervez es tervez?!) :o) arra, hogy megkisereljuk ujra a nagy horgaszatot, ami persze akkor igazsagos, amikor a csalad noi fele (vagyis en) szinten bezsebel a jobol (ami a strandolas!) es nem csak a zuram elvezkedhet a horgaszasban... :o)
Nos, ket nap egymas utan strandolas??? En mar vetek!!! Legalabbis ugy tunik, de ha jobban belegondolok, magamban azt mondom: "Na vegre!!!" s kozben abban remenykedem teljes erommel, hogy ez szokassa valik es ezentul minden hetvege valahogy igy telik (max. bosegesebb "fogassal", mint ebben a ket napban, ugyanis egyetlen egy halat sem fogott az en uram megint!!!) A gyer horgaszati zsakmany viszont nem az o benasaganak koszonheto, hanem annak, hogy olyan fazisaban van a Hold, amikor nem eszik a hal... Vagy legalabbis nem zabal... Es igy nem volt kapas... Apos persze kirohogott, azt hiszi, neki osszejott volna, de kotve hiszem! :o) Azert meghagyjuk neki az oromot, hogy "o a jobb halasz"!!! :o)))
A strandolos-pihenos resszel inditottunk es meg jobb volt, mint tegnap, mert egyetlen masik hajo vagy vitorlas sem volt az obolben!!! Csak a madarak dala, mehek zummogese, a nyarias szel fuvallata, ahogy atsuhan a novenyzeten es a Szent Beke hangja, ami hallhato volt... Ha nagyon precizen szeretnek fogalmazni, azt mondom, hogy a szivveresem is hallatszott abban a nagy bekessegben!!! Barcsak minden nap kimehetnenk ide... Viszont torekedni fogunk ra, hogy legalabb minden hetvegen osszejojjon... Egy igazi aldas ez a hely, foleg jo tarsasagban, egy jo konyvvel es ha okos-ferj hoz kajat is! :o) Ugyanis hozott es "o fozott", ami abbol allt, hogy kivajt egy friss es erett avocadot es meg is tisztitotta es aprora vagta hozza a fokhagymat es osszenyomta, megsozta, kikeverte es nekem csak kenyeret kellett vagni! :o) Jo kis uzsonna volt!
Aztan usztunk is kaja utan, meg elotte is persze es jo hosszan pihentunk, fekudtunk, olvastunk mikozben a fejemben legalabb tizszer felmerult a hala gondolata, es olyankor csak annyit mondtam magamban, hogy: "Koszonom Istenem..." Talan ez is eleg...
Talaltam egy tengeri csillagot, amirol keszitettem is nehany kepet kozelrol, elesben, tetejerol, aljarol egyarant... Talan jol jon valakinek a biologia orahoz, mint segedanyag... :o)
Estefele ujra csonakba szalltunk es uszkaltunk mindenfele vagy 2 oran at!!! En ujra a bazisomon torolkozokre hasalva fotoztam idonkent egy-egy olyan pillanatot, amit ugy ereztem meg kell orokitenem... :o) Belehajtottunk egy csomo siralyba, mert a Rudi ugy erezte, hogy: "Na itt biztos van hal!", es hat volt is, mert itt-ott lehetett latni, ahogy fel-felugralnak, de hiaba, ha egyszer nem haraptak... :o(
A siralyokrol viszont keszitettem sok kepet, nemelyikuk egeszen "muveszi" lett! :o) Olyan pillanatok, mint amikor startol egy riadt siraly, aki megijedt a kozeledo motorzugastol, vagy amikor a maradek kenyeret dobaltam nekik es mint az orultek vetettek ra magukat es szalltak ezer fele a levegoben!!! Felelmetes latvany, megis olyan isteni csoda is egyben...
Elmentunk egeszen a vilagitotornyos szigetig, amit vagy 5-6-szor megkerultunk, halban remenykedve...
Tegnap a naplementet is megvartuk, vagyis tovabb maradtunk (meg kesobb is mentunk...) es arrol is megorokitettem egy-ket kepet... :o)
Ma egy uj het vette kezdetet... Nagy a kanikula, ugyhogy matol ujra korankelo lettem! Ma kezdtem, 6 oras kelessel es jovo hettol 5-kor kelek terveim szerint, es reggel teszek egy nagy beke-setat a Kopara osvenyen, a part menten... Ennyi kell egy jol indulo naphoz... Legalabbis nekem... Masnak lehet tobb, de nekem eleg egy jo seta... Mar gimiben is voltak idoszakok, amikor gyalog jartam be az iskolaba a kollegiumbol, es hat azert az sem volt keves... Koran keltem, elveztem a reggel bekesseget... Most itt annyi a kulonbseg, hogy a termeszet szivebe vagyunk "zarva" (erdekes szo, hiszen ez valami megkotottseget, lezartsagot jelkepez, megis inkabb szabadsag van es beke, mar-mar szallni lehet a szellel, akar egy siraly...)
Bucsuzom...
Sok tervem van erre a hetre, jo lesz ha idoben nekiallok a megvalositasuknak...
Vasarnap delutan a tengeren:
http://picasaweb.google.hu/brmkepei/VasarnapDelutanATengeren#

3 comments:

Edina said...

gyonyoruek ezek a fotok!

Age said...

Ez már HAWAII szindróma!!! Annyira jóóóóóóóóóó nektek, hogy ilyen helyen élhettek.

Age said...

Az a szembefénnyel fotózott tenger képed Mónim frenetikus!!