Friday 22 May 2009

Metamorfozis:siralybol varju?

...Hollandiaban elo bosnyak szomszedaink keszulofelben levo hazanal surubben latni madarakat, mint embereket... (Es ez igy van jol!!! Legalabbis nekunk igy jobb...) :o) Eddig siralyok orkodtek a hazteton mindig es egyeb kismadarak leptek el az udvart es az oliva-fakat... Reggelente a teraszomrol veluk etetem meg a tegnapi (vagy tegnap elotti...) kenyeret, ok meg vigan lakmaroznak...
Egyik nap viszont magam is meglepodtem, mert ket eddig nem latott fekete madar allt a haznak egy-egy sarkan... Eloszor azt hittem, valami mu-madar es talan itt jartak a bosnyakok es igy nyilvanitottak ki furcsa izlesuket a lakberendezesben, de aztan rajottem, hogy ezek pislognak es vakaroznak, ugyhogy annyira nem is mu-madarak, legfeljebb elemmel mukodoek... :o)
Aztan rajottem, hogy nem ceruza elem, hanem a Joisten szelleme, ami elteti es mozgatja ezeket! :o)







1 comment:

Age said...

Van az úgy , hogy egy varjú legény beleszeret egy sirálylányba, na ennek a gyümölcse ült ott a tetőn felétek :)))