Tuesday 19 May 2009

Ujabb "BORZ-NAP"! :o)


Aposom ma toltotte be a 63. eletevet... "Hepi borzdej" neki! :o)
Most o 63, a fia meg 36! :o) Csak meg kell cserelni a szamjegyeket! :o)
Mivel szulinapi ebedre voltunk hivatalosak (husos kaja, de a szaftjat azert megettuk egy kis nokedlivel, mert a "mi bajunk", hogy nem eszunk hust, es ez a nap most nem rolunk szolt ugyebar!) :o))) ugy dontottem, hogy tortat mindenkepp sutok neki! (Mivel regebben mindig anyosom nyomult a dios-tortajaval (minden alkalommal dios torta...), hat probaltam vele kompromisszumot kotni, megpedig ugy, hogy oke, ha annyira tortat akar sutni, amikor a Rudi- vagy az en szulinapomra lejon hozzank ebedre, akkor en ragaszkodom hozza, hogy a apos- es az o szulinapjara meg en suthessek!) Hat ezt egyszer sikerult betartania, amikor Husvetkor volt a szulinapja es anyu (meg egy kicsit en...) sutott neki, de apos szulinapjara mar ujra diotorta lett!!! :o))) Hiaba... Aki eroszakos, az eroszakos! Mit lehet tenni... En azert tartottam a megallapodast es sutottem egy akkora tortat, mint meg soha... Meg az anyaknapi epertortamat is siman letaroltam teljesitmenyben!!! Na, de hogy ne en veregessem itt vallon onmagamat, inkabb Ratok hagyom, hogy velemenyt mondjatok (irjatok...) arrol, amit lattok! :o)))
Reggel 8.30-kor ezzel kezdtem a napom, es 11.10-kor mar el is mosogattam az utolso koszos edenyt a nagy cukraszkodas utan! :o) Jo vagyok? :o)
Anyos egyszer benezett hozzam es eldicsekedett azzal, hogy "Diotorta is van am!!! Sutottem tegnap, amig Ti a varosban voltatok!" (Szeles vigyor, reakciovaras...), mire en: "Teeenyleg?! De joooo!" (Magamban meg: "Na ennyit a megallapodasunkrol..." :o( )
Szoval lett diotorta is, rajta a szokasos diobol kirakott szuletesi szammal, amit azota szokas a szulinapos tortakra irni, amiota en "bevezettem", de mivel TUDTAM, hogy anyos BIZTOS rairja a diotortajara, hat en meg DIREKT nem fogom ma! ...Es nem is irtam ra! :o) Hihi! :o)
"Sajnos" a diotorta ahogyan a hutobol az asztalra kerult, ugyanugy jutott oda vissza, megkezdetlenul... Kicsit sajnaltam, kicsit lelkiismeretfurdalasom is volt, de aztan azt mondtam magamnak: "Az o baja! Megbeszeltuk, hogy az o szulinapjaikra en sutok!" (Fo a valtozatossag es nem akarunk mindig diotortat enni!!!) Azert, hogy ne legyen szomoru, en leszedtem egy diot a diszitesbol... :o( Hogy azert valaki legalabb hozzanyuljon es meg is dicsertem, hogy milyen klassz lett... Vacsora utan meg valoszinu eszunk abbol is egy szeletet... :o)
Na de visszaterve az enyemre! :o) Ket tortalapot sutottem reggel: egy kakaosat, ami a barna resze a tortanak es egy sima sargat, kakao nelkul... Foztem egy vanilias pudingot amibe kesobb banant kevertem osszevagva es lehutottem es csinaltam kulon a megsutott lapok utan piros zselatinba rakott epret, ami az "Egyenlito"-t alkotta, vagyis ha a torta lenne a Fold, akkor a zselatinos resz a kozepe! :o) Na, de nem bonyolitom agyon, a mondandomat, inkabb nezzetek meg egyedul a kepeken... :o) Kivulrol ezuttal vegig bevakoltam tejszinhabbal es jol ki is dekoraltam a maradek habbal, amibe egy kanal Nesquick kakaot kevertem, hogy legyen egy kis szin is benne... Barackkal es eperrel diszitettem, meg csokidaraval es etcsokiszeletekkel tettem 4 Dimenziossa! :o) Mindenkinek nagyon izlett!!! Aposnak foleg es ez a lenyeg ma! :o) Azt mondta, hogy ilyen szep es finom nem volt meg egyik tortam sem, anyos meg azt mondta, hogy eddig ez a legnagyobb torta ami ebben a hazban keszult! :o) (Anyosnak valahogy mindig sikerul erdekeseket mondani...) :o)
A zuram meg azt mondta, hogy mar tudja milyen bizniszbe kellene fognom!!! :o) Suthetnek lakodalmakra, keresztelokre sutemenyeket! :o) Mondom: "Persze... Hogyne...Of course..."
Foleg, hogy nem is tudom melyik sutinek mi itt a neve, akkor foleg tudok majd olyat csinalni, ami megfelelne a kuncsaftoknak... :o)))
Ajandekba mit is adhattunk mast, mint egy jo bortvazselet meg egy tusfurdot... Apos nem egy egyszeru eset ami az ajcsit illeti, na es penzunk sincs sok most, igy olcso megoldast kellett talalnunk... Sombrerot szerettunk volna eredetileg, arra nagyon vagyik, hogy joool elfedje magat a nap elol, amig halaszni van es vorosre festi a napsugarzas a fejet, de sajnos nem talaltunk olyan nagyot sehol, aminek annyira szeles lenne a karimaja... Majd szetnezunk egy masik napon, amikor nagy vasar lesz a varosban! Biztos talalunk...
Egyebkent minden rendben: apos ma is spalettakat fest a garazsban, anyos delelott fozott, kesobb meg lehet kerteszkedunk egy kicsit, Toby bacsi feltalata magat uj otthonaban, szerintem jol erzi itt magat, de ezt csak gondolom, o nem nyilatkozik, hiaba faggatom... :o) Rudi maszekolni ment, en meg gyors meg akartam irni ezt a nehany sort es lehet lefekszem kicsit, mert annyira meleg van, hogy meg lehet pusztulni a kanikulatol!!! Be is sotetitettem... Nem birom ezt a nyarra atallasi idoszakot... Ujabban nem is alszom jol es homeopatias bogyokkal tudok csak elaludni, mert annyira nyugtalan a tudatom, ugy zakatolnak a gondolataim egymas utan, mint egy generator!
Szep napot mindenkinek es akinek melege van es teheti, az menjen husbe!
En azt tervezem, hogy holnap mar csobbanok egyet, mert ezt nem lehet szarazfoldon kibirni... :o(

1 comment:

Age said...

Istenke éltesse sokáig Rudi apuját.
Add át neki üdvözletünket!