Sunday 17 May 2009

Szep az elet... :o)

...Szelloztetni mentem tegnap egy apartmanba, amikoris a zuram ugy jott ertem, hogy:

- hozott 2 csokis fankot meg egy tal gyonyoru epret!!! :o)
- megnyiratkozott, ugyhogy teljesen uj ember jott ertem, mint az volt, aki elhozott... :o)
- vett hianyzo epitoanyagot es
- lelkesen, nagy lendulettel "hajtott" haza, mert annyira szerette volna folytatni a konyhat!!! :o)
Hat nem jo nekem??? :o)
...Ugy velem, neha nagy szo az "ehseg" vagy legalabbis a fenyegetettseg, hogy nem kap enni az ember, mivel amiota szoltam, hogy junius vegen vendegek lesznek nem csak a nagyban, hanem a kicsiben is (aminek a konyhajat meg mindig atmenetileg hasznalom...) oriasi lendulettel nekialltunk a konyha visszalevo dolgainak a folytatasahoz, hogy minel hamarabb keszen legyen es legyen egy hely, ahol fozhetek, mert nemsokara kifogyok a lehetosegekbol!!! :o)
Ugyhogy nehany napja mar ujult lendulettel dolgozunk a konyhan es mar egeszen jol mutat!!! (En meg "telhetetlenul" mar azt tervezem, hogy milyen lesz a terasz, hogy le kellene kovezni a falat a teraszon es uj jarolapot tenni, a reszletek meg szivmelengetoek, ahogy elkepzelem azt a kis beke oazist, amit a teraszra szeretnek: sok noveny, nyugagy, fuggoszek, bambuszrolo, bambusznaddal befedett teraszkorlat... :o))) Ez viszont egyelore a jovo muzsikaja...
Ma vasarnap van... Reggel 8-kor kifekudtem a teraszra es csak neztem ki a fejembol... Nem is vettem konyvet a kezembe, csak ultem es meditaltam az eleten... :o) A siralyok, fecskek es egyeb madarak vidaman ropkodtek a levegoben... Mehek, dongok dongicseltek a citromfak viragai korul... A levegoben virag es frissito tengerillat terjengett... Aztan kis ido mulva kibujt a nap is a szomszed haz mogul, ami eddig takarta, en pedig megetettem a macsekokat, mert elegge meleg van mar kint, ha odatuz a nap... Hat ennyi, amit ma kepes voltam irni...
Remelem mindenkinek jol telt a hetvegeje...
Udvozlet Delrol! ♥

No comments: