Monday 18 May 2009

Toby bacsi bemutatkozik... :o)

Jonapotkivanok! Uncle Toby avagy Tobi Bacsi vagyok a tengerpartrol... Igen, a partrol, de nem vagyok vizi teknoc, csak egy szimpla szarazfoldi beszari alak, akit ha veszely fenyeget, akkor megdermedve allok hazamba zarkozva a forgalmas fout szelen es varom a ram szabott sors beteljesedeset... :o(
Szerencsemre nagy mazlista is vagyok, mert tegnap kiderult, hogy ez a ram varo szornyu sors nem is olyan szornyu, hiszen nem a veg jott el szamomra egy kamion vagy autobusz kepeben, hanem egy rozzant VW Golf, benne pedig az uj gazdaim, akik ezentul gondomat viselik uj otthonom gazos kertjeben egy arnyekos fugefa alatt... :o)
Az ugy volt, hogy betojtam felelmemben es megdermedve alltam a fout szelen, amikor egyszer csak valaki megallt mellettem (visszatolatott ertem! :o)) es a kovetkezo pillanat, amire emlekszem, hogy mar nem feltem, hanem utaztam, megpedig hazafele... :o) Uj otthonom fele!!! :o)
Toby bacsinak neveztek el, mert allitolag en lehetek a legoregebb a haz udvaranak lakoi kozul, ha a szoros nyavogosakat vesszuk csak szamitasba, ugyhogy ezentul mindenkinek szot kell fogadnia nekem, pedig tul sokat nem beszelek am, mert eleg nema vagyok... :o) Viszont telepatiaval uzenem a szoros negylabu lakotarsaimnak, hogy ha lehet tartsak a szaglokajukat tavol tolem, mert leharapom am!!!
Az uj otthonom nagyon baratsagos... A fournak is be lettem reggel mutatva, bar tole egy kicsit tartottam, nehogy feltse tolem a palantakat, de szerencsere azt mondta a megmentoimnek, hogy jol tettek, hogy megmentettek, mert kulonben busz altal gyartott teknosbekas matrica lehettem volna reggelre (ezt a megmento nenim tette hozza...) es azt is mondta a four, hogy van hely a kertben, vigan elleszek itt... :o) Ugyhogy azota is itt vagyok... Maszkalok erre, maszkalok arra, neha hoznak nekem salatat meg uborkat, hogy ehen ne halljak, mintha ezek nem tudnanak meg arrol, hogy en telre beasom magam a foldbe es attelelek bent, mikozben semmit sem eszek! Hat csak nem fogok ehen halni! :o)
Ja, es SZTAR is vagyok hirtelen!!! Ezt majdnem kifelejtettem!!! Sztar vagyok, egy hiresseg, en vagyok a vagany es meno Uncle Toby from the Road, vagy legalabbis szerintem, vagyis abbol sejtem, hogy ezerrel fenykepeznek es paparazzi (vagyis mamarazzi!!!) kiseri minden leptemet!!! Neha mar unom es gyorsan elpucolok valami jo kis zold levelu gaz moge es ott huzom meg magam, hogy egy kis maganeletem legyen...
Egyebkent meg allandoan megtalalnak!!! Talan azert mert akkora vagyok, mint egy nagy kezfej es "van am sulyom" - ahogy mondtak ram tegnap a megmentoim...
...Azt mondjak, minden csoda 3 napig tart, hat oszinten remelem, hogy engem is beken hagynak szerdara, mert kenytelen leszek panaszt tenni valahol... A salatat meg az ubit pedig ingyen kaptak a megmentoim, amikor a sajat vacsorajuk utan elsetaltak a piacre este es venni akartak nekem egy kis eledelt... :o) Amikor a piacos arus bacsi kerdon meredt rajuk, gondolvan hogy vagy sporolnak vagy megzakkantak, hogy egy kis nyamvadt salatat valasztottak csak ki, a megmento nenim azonnal megszuntette a homalyt es elmagyarazta, hogy nem nekik lesz, hanem "egy teknocnek" (mert akkor meg nem tudtak, hogy Toby Bacsirol van szo...) Az arus viszont mar sejthetett valamit, ugyanis nem kert erte egy garast sem! Ingyen kaptam elemozsiat (valoszinu egyik rajongomrol volt szo), csak a gazdaim ezt akkor meg nem ertettek, de kesobb felismertek, merugye: fotoznak meg minden... :o)))
Most bucsuzom, mennem kell korbe-korbe a kertben, fel kell mernem a terepet es lassan elvonszolom magam a reggel kapott 2 szelet uborkamhoz is, mert mar ebedidot harangoznak nemsokara... :o)
Na adios joemberek! Visszabujok inkabb a dzsungelbe! :o)
Uncle Toby voltam a kertbol! Yeah!!! :o)

3 comments:

Unknown said...

cukiiiiiiii!!
koszonjuk a beszamolot :)))

Age said...

jaj de éééééééééédes!

Firenze said...

De edes! :-)