Thursday 16 July 2009

Nehany szoban...



Gyors helyzetjelentes:

- Megerkezett a nagynenem Nemetbol, ugyhogy veluk "logok" erre-arra, de nemsokara sikerul szabadda tennem magam meg jobban, mert a nudista strandra bizony nem kovetem oket! Oda mehetnek egyedul! :o)))
- Le vagyok maradva, mint a borravalo mindenfele itthoni teendokkel, de most Leharom-tablettan vagyok, ergo: nem erdekel semmi kulonosebben! Estenkent, amikor lemegy a nagy kanikula, neha kimegyunk setalni... Neha fott kukoricat vacsorazunk, neha melegszenyot a parton, maskor ha rank tor az "5perc", akkor R. inget huz, en meg egyeb csinibb ruhat es a karnyujtasnyira a tengertol fekvo hangulatos etterem teraszan lazulunk tengeriherkentyus tesztat eszegetve vagy eppenseggel egy pohar bort elkortyolgatva... Neha meg vagany kivitelben, link hippi fejjel megyek ki, bo poloban rovidgatyaban meg ujjaspapucsban - na ilyenkor viszont egy csapolt sort szoktam inni! Egyik helyi ismerosunk be is szolt egyik nap, hogy micsoda kameleon vagyok, neha ram sem ismer! :o)))
- R. meg mindig tappenzen... Kezdi elvezni ezt a fajta eletet, hogy akkor dolgozik, amikor kedve van es o osztja be az idejet (najo: ez utobbi kijelentes egyhe tulzas, mert beosztani, szervezni, tervezni azt o csak nagyon eros fejfajas kisereteben tud...)
- Egyebkent meg ami OT illeti, per pillanat nagyon haragszom ra!!! Tegnap ugyanis a nagyon mely melyvizben ram csimpaszkodott, mire en nagyon megijedtem es haromszor kertem szepen, hogy hagyja abba, mert megfulladok, de o csakazertis szorakozott es nyomott lefele, mire begurultam es akkorat rugtam a combjaba (kyaku tzuki :o)), hogy majdnem rossz helyen talaltam el, de abban a pillanatban nem is gondolkodtam, csak az osztonos elni akaras hajtott, mire o megharagudott es elkezdett kifele uszni, engem meg elkapott egy legszomj vagy valami fele panik az ijedtsegtol es nem tudtam neki szolni, mert nem jutottam szohoz, csak vettem a levegot sipolva, szakaszosan es figyeltem ahogy tavolodik tolem, en meg le voltam benulva szinte szo szerint es nem birtam uszni, csak sullyedtem lefele es kicsit mozgattam a karom... Uuuuugy feltem, basszus!!! Senkinek nem kivanom, hogy ezt megelje! Utaltam abban a pillanatban, de valahol nem tudtam masban bizni, es egyszer csak valahogy megfordult es ram nezett, de meg akkor sem latta, hogy mi van (hogy sirok, es hulyen veszem a levegot es ugy nezek ra keron, hogy jojjon mar vissza ertem, mert meghalok!!!) :o((( Eloszor csak lassan jott es rohogott, de aztan latta, hogy komoly a helyzet es gyorsan hozzam uszott, valahogy "vizimentosen" atolelt es mar csak arra emlekszem, hogy nagyon nyugodt hangon sugta, hogy engedjem el magam, nem kell mozognom, nem kell felni, mindjart kint vagyunk a vizbol, meg hogy bizzak benne stb. Aztan valahogy kihuzott, pedig jo messze bent voltam... :o((( Ugyhogy mazlim volt ezuttal, de amint lerakott a parton, jol megcsapkodtam ketszer es aztan "ugy maradtam" mozdulatlanul, tagra nyilt szemekkel bamultam a vizet (mint a Capa 2-ben!) es fogalmam sincs, hogy bemegyek-e meg egyszer az eletben vele egyutt vagy bemegyek-e egyaltalan! Ennyit errol... (Persze a lenyeget meg kihangsulyoznam: R. szerint en voltam a szemet, mert miert kellett pont ott megrugnom, mert ha melle talalok, akkor nem kapott volna levegot (=szegeny)... Most erre mit lehet mondani? Kertem, hogy hagyja abba, nem hallgatott ram, nagyon megijedtem es vedekeztem, ahogy tudtam, erre a vegen en vagyok a hibas, hogy mennyire megrugtam! Miert ilyenek a pasik? Vagyis: tenyleg ILYENEK a pasik, vagy ehhez kulon R.-nek kell szuletni, aki egyke es ujabban szegeny, artatlan aldozat, akarmirol is legyen szo???!!!)
- Na, ennyit mara... Csatolok ide 1-2 kepet is, amik egyik nap keszultek, amikor estefele beborultaz eg es ejjel esett is kicsit, de mi meg este furodtunk az ures strandon! :o)

3 comments:

Firenze said...

B@sszus Moni, belekonnyeztem ebbe a vizes sztoridba!

Sallai said...

nagyon rossz érzés lehetett
sajnálom
Ildikó

Age said...

Igen, ezt tudnod kell hogy sok férfi ott hogydja az agyát is, és egyébként is nagyon féltik, ráadásul még neked :) is szükséged van rá, és tényleg szegényeknek ha megrúgják se kép se hang nem lesz, és tényleg akár ő süllyedhetett volna el, te meg nem tudom ki tudtad volna menteni... A pasik azok csak pasik, különös lények, és ha egy normálisabbat kihalásztál a zavarosból akkor csak örülj. Körülöttem (ovis társak szülei) irtó csúnya módon válnak és viselkednek egymással, pedig már ott van a szerelmük "gyümölcse". Na ez a gáz!!! de ez már szörnyű nagy:((
Na pusszantalak, és tudod mi a helyzet. Nemsokára talizunk :))))))