Friday 10 July 2009

Spontan es meglepetesszeruen... :o)

...Vagyis igy erkeztek tegnap Reniek (magyar lany-helyi ferj, Venci, lovasiskola... Ha igy mar jobban remlik...), akiknek errefele akadt hivatalos elintezni valojuk, s ugy dontottek hazafele a partmenti foutat valasztjak az autopalya helyett es meglatogatnak minket! :o)
Reggel meg semmit sem tudtam minderrol, de latvan, hogy Renikem mar tobb napja sikertelenul probal elerni, hat reggel azonnal ujraprobalkoztam a visszahivassal s lass csodat: ennel a pontnal indult a spontan jott kozos napunk, ami egeszen a hajnali 3 oras tavozasukig tok jo volt!!! :o)
Amint megtudtam, hogy jonnek, elovettem a konyhatunder jelmezemet es pillanatok alatt varazsoltam egy kisebb meretu terulj-terulj asztalkamat! (Na jo: anyos is beleadott, mert tole kaptunk ujjnyi halakat, amiket egeszben kell enni meg maradek cukkinis-paradicsomos szoszt...), de en csinaltam a krumplipuret meg a sult krumplit, a salatat meg a rantott cukkinit... Nagyon jot ettunk, olyan jo kis szines volt mindettol a tanyer es viszonylag hamar el is keszult minden! R. segitett a takaritasban, kiporszivozott es a teraszt is rendbetette, aztan miutan megkajcsiztunk es kaveztunk egyet elhuztunk a strandra! A dalmat feeeerjek (mondanom sem kell...) egy arnyekos helyen fonglaltak el bazisukat vizszinesen henyelve es ferfi-temakrol tere-ferezve, mi meg Vencivel usztunk a hus tengerben! Nagyon elvezte!!! Megertette, hogy kalimpalni kellene kezzel-labbal es akkkor nem sullyed el es erre ugy vettem ra, hogy olyasmit mondtam neki, hogy: "Fuss (Foreszt)!" - csak epp Foreszt nelkul es ertette, onnantol fogva mozgatta a labikoit, mint aki szalad a vizben es a vegen mar a szajaval sem rohogott, hanem ertette, hogy azt meg be kellene csukni, hogy ne menjen bele a viz... :o)
Renivel a vizben dontottuk el, hogy itt alszanak tegnap es legalabb nem kell az orat nezni, tukon ulve lesni, hogy mikor is legyen a hazaindulas es ez tok jo otletnek bizonyult abbol a szempontbol is, hogy kimehettunk este meg setalni is...
Szerencsere ferjek is rabolintottak (nem nagyon volt mas valasztasuk!) es eldontottek, hogy akkor ok ketten elmennek a boltba es vesznek valami bort meg valami vacsinak valot meg dinnyet... :o) Ugyhogy szepen hazamentunk, mi harman megfurcsiztunk, a sracok meg elhuztak a boltba (mezitelen felsotesttel!!!) :o))) Zarojeles okok miatt majdnem vegzetes bonyodalomba kerultek, mert elsore kitessekeltek oket a boltbol (en is ezt tettem volna, milyen gaz mar felmeztelenul beslattyogni!!! Allatok!) :o))), de vegul a fejerol azert felismertek a zuramat es mondtak, hogy: "Aaaa, Te vagy! Ha valaki mas lett volna, akkor siman kizavarjuk!" - ugyhogy ilyen protekcioval engedtek be Vicet is vele... :o) Nem tudom mit muveltek, de otthon kesobb meg meg este is vegig azon rohogtek, hogy a buszmegallobol egy szoke csajszi megkerdezte oket, hogy mennek-e a varosba, elvinnek-e, mire a Rudi azt valaszolta, hogy "ma nem erunk ra, majd maskor!" :o))) (Allatok a negyzeten!") :o))) Na mindegy. Kell nekik is lazitani neha, nem? Csak eredekessegkepp irtam, hogy lassatok, mibe bonyolodhat 2 vigyorgo sotet Dalmat ha egyutt mulatjak az idot (noi tarsasag nelkul), s foleg, hogy meg igy ohne T-shirt vagy valami... :o)))
Nos: ugorjunk vissza a vacsihoz... Vacsoraztunk, aztan felbavagtuk a gorogdinnyet es eltettuk huteni, majd egy gyors keszulodes utan lementunk a korzora, le az "eletbe"! Talalkoztunk nehany ismerossel, Venci egeszen lehiggadt a babakocsiban, aztan elnyaltunk egy finom fagyit is, mikozben sokac neptancosok leptek fel a szinpadon es oket hallgattuk... Kesobb tovabbsetaltunk egy olyan helyre, ahol konkret piakat is arulnak es kozelebb van a szinpadhoz es a Reni meg a Venci olyanokat tancoltak, hogy az csak na! En is kicsit az elejen, de aztan atmentem "dalmatba" es a Campari-dzsuzommal egyutt csatlakoztam a feeeerfiakhoz... Ejjel, otthon meg dinnyeztunk, aztan dinnyere bort ittunk, dumaltunk es kb. 1 ora volt mar mire lefekudtunk... A megbeszeles ugy szolt, hogy reggel 7-kor ebresztem oket, mert menniuk kell lovakat etetni a farmra, de vegul is hajnalok-hajnalan sorozatos kopogasra ebredtem, s mikor komas fejjel kineztem, Reni allt az ajto elott, atolelt es azt mondta, hogy bocsi, hogy felebresztett, de ok hazamennek (hajnali 3 volt...), mert nem birnak elaludni a szunyogoktol!!! :o( Basssssszus klarineeeeet! :o))) Ugy sajnaltam, meg aggodtam is kozben, hogy az a sok sor, bor meg Campari!!! Vajon epsegben hazaernek??? :o( (Vegul epsegben hazaertek, mert azota mar beszeltunk telefonon, meg kellett nyugodnunk...) Szoval igy vegzodott a szines programokkal megtuzdelt kozos napunk: a qrva szunyogok uztek el oket, akik nem hagytak nyugodtan aludni (nekem meg nem volt szunyogriasztom, csak egy rohadt lila fenyu lampa, ami valoszinu inkabb vonzotta oket, mint kinyirbalta volna!) :o(
...Ma pentek van: elvileg a komamnal kellene lennem mar dumcsizni, gyakorlatilag meg le kellett fujnom, mert szazmilliard dolgunk akadt!!! :o( Tobbek kozott takaritani, mosni, teregetni (kihasznalni a jo szelet, mint valami vitrolas!) :o), holnap meg ebedre erkezik a zuram orvosa a fovarosbol (ajjaj!!!) :o) aki civilben egy humoros egyszeru ember es szant szandekom ellopni 5 db privat percet az eletebol, hogy feltehessem vegre egy aggodo feleseg kerdeseit anelkul, hogy a ferjem hallana... Remelem, osszehozom valahogy, bar azt hiszem nem egyedul jon es mi sem csak ketten leszunk, mert ez az egesz buli anyoseknal zajlik fent, ahol jobban elferunk es mammer lesz a szakacs is, mert en nem ertek a halakhoz meg polipokhoz (csak kajalas szintjen...) :o)))
...Vasarnap erkezik a nagynenem (mint mar emlitettem...), de meg nem tudom mikor pontosan es azt sem, hogy egyaltalan mikor lesz idom elokesziteni reszukre az apartmant??? Nagy-lepedom nincs is kivasalva egy sem, ugyhogy meg vasalni is kell (egyik ejjel), a tobbit mar nem is emlitem...
Ugyhogy most megint el kell bucsuznom, mert nem latok internetet a kovetkezo nehany napban (illetve ha latok is, akkor csak par percre, ha van valami fontos amiatt...)
Na es most van vege, elso korben csobbanok egyet, mert ugy izzadok itt, mintha most futottam volna le a Maratont! Csa!

No comments: