Tuesday 29 December 2009

"MakroVeggantottunk" egyet tegnap! :o)))


Kedves Olvasoink... Rohannak az Oev utolso napjai, mi pedig veluk rohanunk, hogy a "nemszeretem" dolgokbol a leheto legtobbet meg iden elintezzuk... :o)
Voltunk vendegsegben is tegnap delutan, ma meg ket varosban is (egymassal ellenkezo iranyuakban...) orvosoknal, laborban, vervetelen, nogyogyinal (akinel en voltam az utolso "vendeg" ma, es meg kerdeztem volna szazat, de o mar kezet fogott velem, erre kicsuszott a szamon, hogy "siet mar doktor ur, igaz"?! :o))) es legszivesebben meg azt is hozzatettem volna, hogy "Oke, rendben, akkor a tobbi kerdesemet majd felteszem par het mulva, ujabb 300 kunaert...) :o( Bunko! Eddig mindig rendes volt, bar eddig en sem neztem ki hajlektalannak, de ma az eros sietseg miatt fel sem oltoztem rendesen, sminket abszolut nem kentem a kepemre es a csizmam is enyhen szolva saros volt az esos ido miatt... Kivancsi vagyok, ha legkozelebb megyek es csinibababa oltozok, maskepp fog-e viszonyulni hozzam... Meghogy nem a ruha teszi az embert... :o(
Holnap reggel megint 6-kor kell indulni, mert var meg ram egy "jo kis" terheleses vercukorvizsgalat... :o( Pisit is kell vinnem magammal, ma vettem is hozza steril edenyket a gyogyszertarban (ma reggel is pisiltem egy ilyenbe, erdekes hobbim van, nem?)... :o)))
Tegnap megleptuk magunkat egy ebeddel a "Makrovega"-ban, mert mar jo reg voltunk ott es vagytunk valami izletes- es egeszseges kajara az unnepi zabalas utan... :o) A kepen lathato menut ettuk mindketten... (Az ott az en - meg - erintetlen tanyerom...) :o)
Ma voltunk nehany asztalos cegnel, neztunk anyagot, amibol lehetne majd csinaltatni a konyhabutor felso reszet es az alsora az ajtokat... Mar majdnem egy MDF fautanzatot stoppoltam le, de szerencsere nem kapkodtam es egy masik helyen igazi diofabol sotetbarna butort neztem ki, de meg baratkoznunk kell egy ideig az araval, mielott dontunk, de ugysem lesz kompromisszum belole, mert azt megbanjuk... :o) Remelem nemsokara megmutathatom kepen is, hogy milyen lesz, addig meg itt van alul 2 foto, amiket tegnap reggel kattintottam a konyhaban, mielott elindultunk vendegsegbe (mert "vittem" magammal a gepen megmutatni...)
Mas ujsag nincs, vagyis van, de nem publikus, ugyhogy most nem is vagok bele... Mara csak ennyi jutott tolem, nincs tobb energiam, mert tegnap egesz ejjel nem aludtam es hajnali fel 5-kor mar eros koncentracio kozepette uvegecskebe pisiltem, viszont egesz ejjel nem hunytam le a szemem!!! Nem birtam aludni... Vannak ilyen napok is... :o)
Mindenkinek udv es nemsokara megint idefirkantok valamit...
Egyelore viszont ki kell deritenem, hogy mit csinalunk Szilveszterkor es hanyan, hogy holnap tudjak venni a varosban valamit amibol delutan gyartanek egy kis finomsagot...

No comments: