Monday 7 December 2009

A Mikulasos sztori folytatodik!!! :o)

...Ott alltunk meg, hogy megyunk reggelizni... Rudim, mikor meglatta a Miki-dizajnos asztalt elmosolyodott es felkialtott: "Ooooo!!!" - majd (2 mp-es hallgatas utan): "OoooHOHO!!!" Hat kerem: a kerdesre, hogy mit valt ki egy harmadik X-et taposo felnott ferfibol a Mikulas ez a valasz: "AZZA valik! Ket masodperc alatt!!!" :o))))
Na. A reggeli megvolt, a desszertszaloncukrot is benyomtuk es amikor kileptunk a konyhabol (mely ugyebar meg mindig a szemkozti lakasban leledzik...), ajtonk elott viszontlattuk a piros mikulassapit, amit "az oreg" nalunk hagyott el, viszont kikandikalt belole valami! :o) Kozelebbrol is lencsevegre kaptuk: hat egy kis csomag! Ugy tunik anyosomnak is van fantaziaja, ha akarja, mert egy cuki kis magneses nyaklanccal lepett meg engem, Rudi viszont SEMMIT sem kapott! :o))) Se csokit, se virgacsot! :o))) (Este ugyan az edesanyammal Skypeolva megtudtam tole, hogy pajzsmirigyeseknek nem jo a magneses nyaklanc, elgondolkoztam, hogy vajon anyosom is tud-e errol... :o)))) Mer' akkor lehet megse szeret annyira... :o)))
...A zuram ebedig elment Miklost- (Nikolat!) koszonteni egy haverunkhoz. Kuldtem vele home made sutit meg egy kis csokimikit, es addig kicsit korbefotoztam a lakast, hogy megmutathassam picit, hogyan dekoraltam ki iden... Nem nagy "kunct", nincs tul sok diszem, de nekunk igy is tetszik... Minden evben veszunk valami ujat es majdcsak osszejon... Iden pl. a Holland piros papucs az ami uj (ezt Amsterdamban vettem) es az a piros-zold disz, ami szelharangnak alcazza magat csak eppen nem tettuk ki a szelbe, hanem a lamparol log lefele... Ezt Germaniaban szereztem be, mindossze 4,50 EUR-ert...
Ebed utan nekivagtunk a varosnak! Reg jartunk mar ugy kint, hogy ne csak bevasarolni rohanjunk, hanem elvezettel setalgassunk is, mindenfele stressztol mentesen... Tegnap viszont POTOLTUNK! :o)
Megnyilt az idei Karacsonyi-falu a varos korzojan, ugyhogy eloszor is azt neztuk meg... Kb. olyan, mint a tavalyi, de a Mikulas Ba' szinpadja, ahonnan az ajikat osztogatta a jogyerekeknek (errol mi vagy lemaradtunk, vagy tul koran ertunk oda, de csak az ures szinpadot lattuk a kandallo fole aggatott zoknikkal...) uj volt... Voltak nagyon klassz kezzel faragott ko-fotelek!!! Egyedi dizajn, a hires bracsi-kobol! Egyik fotelben en is megpihentem egy kicsit... :o)
Kesobb Rudi vett sultgesztenyet es szepen elvonultunk a palmasor alatti padok egyikere, ahol a bekes tengert bamultuk, hatunk mogul pedig oriasi hangszorobol szoltak a szebbnel szebb amerikai karacsonyi - fokent jazz - dalok... Nemely gyorsabb volt, nemely lassu, melankolikus, de mind karacsonyi!!! Olyan jo volt ott ulni a zuram vallara dolve es elvezni a pillanat oromet!!! Abban a negyed oraban ugy erzem tenyleg a maban eltunk, nem aggodtunk semmi miatt, csak csendben elveztuk ami adatott... :o) Egyik feledhetetlen napom lett a tegnapi! :o)
Kesobb persze nem maradhatott ki a bevasarlas sem, mert a dragam szerdai szuletesnapjara kellett vennem nehany dolgot (foleg ebedhez meg sutihez alapanyagokat, mert meghivtuk a Szuleit ebedre...)
Este a zuram porazt javitott Apukam kutyajanak, majd a mixeremnek esett neki, majd a vizforralonak... Alig tudtam leallitani!!! :o)))) Azt mondta, nincs ido, muszaj mindent megjavitani, mert var a konyha, ugyhogy o este 10-ig meg ilyenekkel babralt! :o) A porazt megcsinalta, utana ki is probaltuk (en voltam a kutya es huztam, morogtam, rangattam, de nem szakadt el...) :o), a mixerem viszont komolyan kinyult... :o( Nem csak kisebb elakadasa volt, hanem leegett a motor... Ugyhogy jonnek az unnepek es nincs mixerem... :o( S nincs penzunk sem most, hogy ujat vegyunk... :o( Ugyhogy anyoseval leszek kenytelen kozremukodni, ha kolcsonadja... :o) Aztan majd talan jut ra egy nap...
Porazt hazakuldjuk a karacsonyi csomaggal egyutt, hadd legyen egy tartalekuk, ha a masik elromlana...
...Este anyukammal Skypeoltam! :o) Megtudtam, hogy ok is keszulnek nekunk csomaggal... Meg szeretne bele venni nehany dolgot (uj konyhaba rusztikus, fonott stb. kiegeszitoket! Juhejjj!!!) es akkor talan december 16 korul fel is adjak, hogy biztosan ideerjen idoben... Rudi pizsit kap megint... :o) En meg tesomtol egy vastag pulcsit (tegnap megmutatta webkamcsin! Nem tud meglepetest okozni!!!) :o) Izgatottan vaaaarjuk!!! S persze: elore is koszonjuk!!! ♥♥♥
Ma hetfo van... Uj het kezdete... Igen elfoglalt hetunk lesz, ugy nezem a kis naptaramban... Lesz szulinap, elotte pakolas, rendrakas, konyhank tovabbfejlesztese delutanonkent legalabb, futoszalagos aprosuti sutes, hogy keszen legyen idoben a kontinensnyi mennyiseggel, hetvegen vendegek... :o)
Ugyhogy most bucsuzom is... Ha lesz idom, hetkozben is irok nehany SHORT! (Csak roviden...) :o)

1 comment:

Unknown said...

Milyen fura igy feloltozve latni Titeket :)))))
Gyonyoruek a diszeid, tanulnom kene TOLED !!!! Nagyon jo erzeked van ezekhez a szepseges dolgokhoz!
Millio puszi! Sz+B+L. :-)