Thursday 14 January 2010

Joga, seta, baratkozas, megfazas...


Az elmult napok esemenydusan teltek, meg kicsit betegesen is... Eloszor R. fazott meg, es ugy eldugult az orra, hogy egy ejszakat vegigtrombitalt (volna), annyit kinlodott, hogy kifujja... Persze engem is felebresztett minden egyes vulkankitoreshanggal egyutt jaro orrfujas (probalkozas...) alkalmaval, ugyhogy nem volt egy nyugodt ejszakam... Foztem neki a teakat, adagoltam a Coryzaliat es meg szaraz inhalalast is rakenyszeritettem (papirzsepire eukaliptuszolajat cseppentettem...), hogy ezzel most "szipozzon" egy darabig, de szegenykem mar olyan ideges volt, hogy a szajan kell levegot vennie, hogy ram is formedt, hogy: "De hogyan, ha egyszer el van dugulva mindket orrlyukam??!" S szepen lassan elerkezett a reggel... :o)
Nem volt sok alvas azon az ejszakan, de tuleltuk... Most nekem faj kicsit a torkom, de teazom es probalok nem panaszkodni, hogy be ne vonzzam a meg rosszabbat... :o)
A virrasztos ejszaka utani napon eljott a Szilvi meglatogatni... R. vegig fekudt aznap, igy jol kifekudte a megfazast, mi meg szepen megebedeltunk (paradicsomlevest foztem meg sult zoldsegeket) es kiolvasztottam azt a szernyikdarabot, amit egyszer eltettem mondvan, hogy tullottunk a celon es sok lett a suti... Asszem ujev tajan lehetett... Most viszont nagyon jol jott... :o) Ebed utan elmentunk egy setara, arra a dombtetore, ahonnan szep a kilatas a nyilttengerre es a kornyezo szigetekre...
Dragammal is jarunk setalni minden nap! Este pedig jogazunk... Utana olvasunk... Olyan "mesebeli" most az elet, hogy ilyen szepen be tudjuk (eddig...) tartani az orarendunket! Elvezet reggel felkelni!
Az esozesek is elmultak, ma gyonyoru napsuteses nap volt, bar meg kisse huvos...
A mai setank alkalmaval R. botanikust jatszott... :o))) Megtanitotta nekem, hogy mi a kulonbseg a fenyok kozt... Egyiket igy hivjak, a masikat maskepp, es azt amelyikbol kevesebb van es a kergerol lehet felismerni azert tartjuk erdekesnek, mert annak tobozaban van az, amit a mokusokon kivul az en mokusom is szeret es ha pestot fozok belole, akkor en is! :o) Ez ugyanis a "pinjola"... Magyarul kerem kitalalni egyedul! :o))) Szoval fenyomag, ami a pesto szosznak is egyik osszetevoje, tudjatok, annak a zoldnek, amit a Barilla is gyart kicsiben... :o)
Setalgattunk ma idegen partokon is, voltunk egy kis terepszemlen... Talaltunk vadhagymat! Ugy nez ki, mint az ujhagyma, de vadon no! Ezt vacsira meg is foztem levesben (brokkolival, krumplival, repaval...), a pinjolak pedig szaradnak a napon, aztan ha megszaradtak, akkor osszetorjuk oket es megdezsmaljuk a kis magot beloluk! :o)
Hetfon uh-ra megyek, kedden Szilvihez, szerdatol meg egyik nap meg szeretnenk latogatni a Renit vagy valahol feluton talalkozunk...
Ennyi lenne a mai moka... Itt van ket jogas kep illusztracionak... Az egyiken en vagyok gyemant ulesben :o) a masikon a jogafeladatok egy resze... Szep hetet! ♥

No comments: