Tuesday 26 January 2010

Visszaertunk Zagrabbol epsegben (de az egeszsegrol nem nyilatkozom...) :o(

...Marmint nem R.-nek "van baja", aki esetleg arra asszocial, mivel o volt tegnap Zg-ban dokinal, hanem nekem... :o( Nem olyan "nagy baj", de ha jon, akkor mindegy milyen jelzovel illetjuk, ha egyszer nem jo... :o( Nos: az ugy volt, hogy oda-vissza rokaztam! :o(((( Odafele amig el nem ertuk az autopalyat nem birtam a razos-kanyargos szakaszt, visszafele meg az utolso resznel lettem rosszul, amikor szinten erre a kanyargos-, dalmat reszre ertunk es rajottem, hogy itt minden sofor egy vadallat!!! Mintha direkt elveznek, hogy ugy veszik a kanyarokat, mint valami rally versenyzok, raadasul olyan gyorsan mennek, hogy mar nem kerdezem, honnan az a sok elgazolt macska meg egyeb allat az utakon... :o( (Szerencsere tegnap nem utottunk el egyet sem, mar amennyire en kepes voltam odafigyelnil...) Hazafele jovet az is ratett meg egy lapattal, hogy sotet volt, este es meg annyira semmi nem latszott, mint a hajnali orakban... Hajnalban apos vitt be minket a buszallomasra, mar a kocsiban ereztem, hogy ma jo esellyel leszek carul a buszon es igazam lett (valaki most rafoghatna, hogy PONT EZERT lettem is rosszul, mert igy inditottam a napot, ezekkel a gondolatokkal, de higyjetek el: ez megerzes volt...) :o(
Amig mi laza 5 oran at felbuszoztunk Zagrabba es ugyanennyi volt a visszaut is (a kanyargos 1,5 orat leszamitva, az autopalyan semmi bajom nem volt, meg fenykepezni is tudtam, zenet is hallgattam, olvastam is (az elottunk ulo pasi kezebol a ket ulesnyi szelesre tart napilapot... :o)), addig apos - hogy ne kelljen ketszer ertunk jonni-menni (36 km...), inkabb bent teblabolt egesz nap a varosban! :o)))) Eloszor vegigjarta az osszes haztartasi gepes uzletet, mert szeretne venni meg egy melyhutoladat, mert a mostani (plusz az osszes huto kis fagyasztorekesze is) MEGTELT! :o))) Jo sok tintahal, hal, kifacsart citrom-jegkockak meg egyeb zoldsegek vannak benne... Nyarra szeretnenk feltankolni polipokbol, mert jo aron veszik at oket az ettermek, hat gondoltuk, keresunk egy kis penzt vele, ugyhogy kell a plusz hely is nekik... Ugyhogy apos a hutes-felelos! :o) Aztan csavargott meg szaz fele, majd beult o is megnezni az Avatart 3D-ben! :o)))) Rudi vette ra, elajuldozta neki, hogy milyen jo film es biztos tetszeni fog neki, mert o is szereti az "ilyeneket" es tenyleg jo kor volt! Apos oda volt meg vissza az elmenytol es kerdezte is, hogy TV-n nem lehet ilyen szemuveggel nezni filmeket??? :o)))
...A fovaros fele vezeto autopalyan vegig gyonyoru havas tajban volt lehetosegunk gyonyorkodni! :o) Igaz, hogy ettol a furcsa-, szurke egbolttol mar elegge elszoktam es kimondottan naphianyom volt tegnap, itt ugyanis szinte minden nap latszik a nap es ez olyan jo! :o) A zenei lejatszomon volt nehany meditacio, relaxalo zene, ami pont jol illett ehhez a latvanyhoz es az egyik szamnak pont az volt a cime, hogy: "White purity"! :o) Mintha csak a havat zenesitene meg! :o) Nehany kepet lottem is, de menet kozben, ablakuvegen keresztul nem volt tul szerencses... Hat olyanok, amilyenek, de nekem tetszenek!!!
A fovarosba erve aldottam az eszem, hogy reggel meg kiturkaltam a cuccaim kozul a vastag harisnyat es azt is felvettem a nadrag ala! :o) (Rudira meg a pizsomaalsojat kenyszeritettem vissza!!! :o)) Rohadt hideg volt! Brrr... R. elvesztette az utolso sapkajat is egyik nap (mert mindig a kabatzsebbe dugja, ahonnan jarkalas kozben persze, hogy kiesik...), igy az enyemet kerte el, mert en jol birom, ha lefagy a fulem... :o) Eleg gagyi latvanyt nyujtott a sapkamban, de mivel sportos sapka, hat "elment" ferfi buran is... Sot! A varosban kesobb jott velunk szemben egy ugyanilyen sapkaban egy pasi!!! :o)
A dokit gyorsan elinteztuk, emberem tavasszal meg egy kis latogatasra hivatott, de megsem marciusban - ahogy mi gondoltuk -, hanem aprilisban mehet be, mert meg nem telt el fel ev a multkori befekves ota... Itt ilyen szabalyok vannak, hat be kell tartani... Ugyhogy en aprilisban vizsitalok haza! Ha osszejonne, akkor mar Husvetra otthon leszunk (azert tobbes szam, mert a hetvegekre emberem is kijohet, amikor is majd jon latogatoba es ha mondjuk mar marcius vegen beveszik (ugyanis elvileg marcius 22-en jar le a 6 honap a multkori ota...), akkor onnan szamitva a Husvet hetvegeje pont a 2. hetvege es ugy is szerette volna, hogy elso hetvegen meg nem jon, mert meg van tiszta cucca es meg uj paciens, es meg nem hianyzunk egymasnak annyira, mint 2 het utan... :o)
Doki utan ra akartam venni, hogy latogassunk el a kozeli allatkertbe, mivel idonk meg rengeteg volt a hazaindulasig, de azt mondta, majd inkabb tavasszal, mert ebben a hidegben ugyis minden allat teli almot alszik... En meg elhittem, ugyhogy nem mentunk... Helyette inkabb bevonszoltuk magunkat a varosba (3 orat setaltunk!!!) es megmaradt 2 villamosjegyunk... :o) Eloszor elmentunk a katedralisba egy kicsit, aztan le a Jelacsics Ban terre, ami Zagrab fotere a belvarosban es a hires Ilica utcaba, ahol rohamtempoban eredeti UGG csizmat kerestem, de itt sem talaltam meg... Allitolag Nemetorszagban is mar osszel elfogynak, nehez kapni ott is... :o( Ugyhogy a csizmat tovabbra is csak almodom... :o( Beneztunk meg egy-ket learazast reklamozo uzletbe, de vegul semmit sem vettunk, mert R. csak kivancsi volt, nekem meg ez tul gyors kor, hogy barmit meggondolatlanul vegyek, es kulonben sincs szuksegem semmire most... :o) Innen lementunk (gyalog!) a vasuti palyaudvarra, onnan fold alatt melegedve, uzleteket nezegetve (s felfedezve, hogy Eckhard Tolle Uj Foldje horvatul is kaphato, mint "Nova zemlja"!) at a tuloldalra (a vasuti sinek masik oldalara) es onnan a Vatroslav Lisinksi Koncert Haz elott vegig le vagy 1 km-t meg a buszpalyaudvarig! 3 oras gyaloglas! A fejem tok piros volt a hidegtol, de jol esett nagyon ez a seta! :o) Voltunk teazni is, aztan meglestuk melyik peronrol indul a buszunk es itt futottunk bele a 2. ismerosunkkel is (Vesna), aki szinten ezzel a busszal indult haza Dalmaciaba egy vizsga utan, amit Zg-ban tett le... (Az elso ismeros, akibe meg a varosban botlottunk bele egy pasas, aki itt lakik par hazzal arrebb... :o)))) Milyen kicsi a vilag... O azert volt epp fent a fovarosban, mert ott lakik a volt felesege a fiaval, akit szeret es surun feljar hozza...)
Vesnaval atdumaltuk a hazafele utat (egeszen addig, amig lejottunk az autopalyarol) es meghivtuk egy aludt tejre abban a "medves" etteremben, ahol a busz mindig megall 30 percre... :o) Ha emlekeztek: egyszer emberemmel fenykepezkedtunk is itt...
Ma kedd van: pihenni vagyom, lezuhanyozni, mert tegnap keson jottunk meg es mar nem volt erom hozza es szegeny Szilvimnek is csalodast kellett okoznom, ugyanis ma nem mentem be Vele a varosba, pedig igertem, de tegnap annyira szetrazott a buszozas, a roka, a faradtsag, hogy remegett az egesz testem a faradtsagtol es kimerultsegtol... :o(
Sziviekhez ugyis megyunk csutortok delutan, mert meghivtak "mindenkit" (=ugyanaz a felallas, mint Karacsonyi partyn nalunk...) ugyhogy majd meg egyszer bocsanatot kerek... :o(
Nos, itt tartunk ma, kedd van es esik az eso is, engem pedig var a befutott furdoszoba, hogy jol induljon a nap, mert a tegnapiak utan bizony: tenyleg megerdemlem!!! :o)

No comments: