Friday 19 March 2010

Lassan Lucianaekhoz koltozhetnek... :o)

El sem hiszem, hogy utoljara hetfon reggel irtam, azt is a vasarnaprol, tehat gyakorlatilag errol a hetrol meg semmit sem irtam, csak a tervezett dolgokrol nagyvonalakban...
Nagyjabol ilyen ez a het: minden nap voltam Luciananal! (A hetfore valahogy nem is emlekszem, annyi minden tortent keddtol maig...) :o))) Ja de! Igen! Akkor is maszekolt az ember, en meg este leleptem Luhoz, amikor o hazaert, hogy megbeszeljuk a dolgokat a penteki szulinapra... (Kell egy jo urugy neha...) :o)))) Viszont tenyleg meg kellett beszelni, hogy hanyra jojjunk mi, ki hozza el a tortakat (Rudi), hanyan leszunk, mit keszitunk stb. stb. (Szerdatol pedig fozocskeztunk es sutottunk...)
Kedden delutan is "Rioban" jartam, amig Rudi dolgozott, de ez csak 2 ora volt (du. 3-5 kozott), ami csak arra volt eleg, hogy kepeket nezegessunk, majd amikor R. vegzett es eljott ertem, maradtunk meg egy orat, mert akkor o is leult fenykepeket nezegetni... :o)
Szerdan Szilvivel - a tervezettek alapjan - bementunk Sibenikbe... Voltunk Konzumban, DM-ben, faiskolaban, a City Life Shopping Centerban, ahol a zuramnak vettem en is egy akcios S'Oliver polot, hogy kicsit beujitsam a ruhatarat, itt Szilvi is megvette a ferje szulinapjara szant ajandekot, kisebb-nagyobb biztonytalansagok kozepette (pl. a "remelhetoleg" tapasztalt eladonak megmodta, hogy az embere hany centi es hany kilo, s ebbol szerette volna kiszamolni, hogy akkor ez a bizonyos ing jo lesz-e ra...) Remeljuk sikerult... :o)) Aztan itt Anival is talalkoztunk egy kave erejeig, s Szilvi is sikeresen vett Luannak szulinapi ajandekot, amiben megkonnyitettem a dolgat, mivel lattam Lucynal, hogy a gyerek BEN 10 rajongo, de a Verdakkal is le lehet venni a labarol, mig a masik "kolok" (a kis olasz gyerek, akinek meg szombaton lesz a zsurja...) Spiderman rajongo!!! (Kivancsi lennek, Magyarorszagon is ezek a mostanaban meno izgi rajzfilmek a fius csaladokban??? Ben 10, Verdak, Pokember???) Jaj, en luke, veletlenul SUPERMAN-es kifestokonyvet vettem a pokember rajongo Manuelnek!!! :o)))) Nekem fel sem tunt, de Rudi kozolte, hogy "gaz van vakeger"... :o))))
A varosbol Szilvi visszaszallitott hazaig, ut kozben leteve nala hutobe valo bevasarlasat, mert itt mar igazan rovidujjas ido van am!!! Vegre!!! :o) Aztan Lucynal ivott egy uditot es haza kellett mennie, en pedig maradtam coxinha de galinhat gyartani (azt, amit a szulinapomra hozott 50 db-ot s most is keszitettem magunknak is lefagyasztasra 45-ot!!!) s mindezt tettuk ketten, este 23.10-ig, amikor elindultunk haza... (Kozben Rudi is vegzett a hajos meloval, letusolt otthon s jott hozzank fel 8 korul, pont vacsorara ert oda, majd reszt vett a babyszittelesben es a kis Lailanak segitett levetkozni a zuhanyozashoz... :o)))) Estere ki voltam dolve rendesen... Azert nem semmi egy 16-18 szemelyes szulinapot leszervezni, foleg ha ez gyerek-buli s illik figyelni a reszletekre is... Szerencsere a csutortoki feladatokat ugy elosztottuk, hogy Rudim bevallalta a lufifujast kompresszorral, ezzel megkimelven minket a 100 db lufi tudovel torteno felfujasatol!!! Ezzel mar nagy terhez vett le a vallunkrol (tudonkrol...) :o))) Luan segedkezett neki tegnap este... :o) Mi meg delelott 10 utan mar ott voltunk (Szilvi+en), de Sz. nem tudott sokaig maradni, ugyhogy ebedig segitette, az ebedkeszitesben segitett es utana mennie kellett... En meg estig maradtam megint, de legalabb legyartottunk megint egy halom croquetes de carne-t (Hussal toltott krokettet), ami szinten nagyon fincsi, de ezt is sokaig kell "masszirozni", hogy jo puha legyen a tesztaja es ne toredezzen el sutes kozben... Amikor R. es Luan a lufikat elkezdtek felfujni, mi mar a raffaello golyokat formazgattuk...
(Rovid ugras vissza keddhez, mert valamit kifelejtettem: este 6.30-ra Natiekhoz voltunk hivatalosak olasz tortellini degusztaciora, ha mar annyit segitettunk az elkesziteseben... :o))) Itt megint fenykepnezegetes volt a vacsi utani napirendi pont (eskuvo, gyerekszuletese, gyerek babakora, az o ifjusaguk, 6 db meztelen pasi segg a katonasagban... Utobbi a tobbivel egyutt: ALBUMBAN!!!) :o))))) Jo kis este volt... )
Ma pentek van... Lucy gondolom haladt valamennyit a diszitessel delelott, aztan ugy beszeltuk meg, hogy 12.45-kor osszeszedjuk a gyerekekkel es a visszalevo bevasarlassal egyutt a KONZUM-nal es Rudi hazaszallit minket keszulni, teriteni, disziteni... O meg meg ma is kenytelen szegeny dolgozni es csak 4 korul tud jonni, ugy, hogy ut kozben osszeszedi a 2 tortat a cukraszdabol... :o) Mindenkinek jutott feladat boven...
Szombaton pedig mi es Lucianaek is meg vagyunk hivva a Natiekhoz, Manuel 4. szulinapjara... Ide tortat keszitek, csak meg nem tudom mikor, de gyertyaszallito kisvonatot mar vettem ra... :o)))))) Fo az optimizmus!
Mindjart feldobok a hetrol egy kis osszefoglalo albumot...
Most bucsuzom, nemsokara jovok megint szuletesnapi beszamolokkal pentekrol es szombatrol, de nem garantalom, hogy vasarnap kepes leszek irni egy sort is akar...
Kivancsian varom a jovo het rejtelmeit... Remelem tele lesz pihenessel es setakkal!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: