Thursday 11 March 2010

Pizza pizza hatan, avagy: igy keszultunk ma a holnapra...

A legujabb hirek koze tartozik, hogy:
tegnap gond nelkul atmentunk a muszaki vizsgan, elotte es utana sikerult bevasarolni mindent, ami meg a penteki (holnapi) bulihoz hianyzott es meg tegnap este 8-kor Luciana gyorsan befestette a hajam, ami most ujra szoke lett, de nem az igazi... Masra gondoltam, de nem mondhatom azt sem, hogy teljesen csalodott lennek... Mert nem vagyok... Tetszik, csak nem erre szamitottam, hanem meg vilagosabbra, na de azt majd legkozelebb, talan otthon... :o)
Szoval szoke vagyok es faradt... :o( ma ugyan itt volt Szilvi 11-tol majdnem 4-ig segiteni, kozben fel orara lementunk Natasaekhoz egy jo "hazi" kavera, amitol ma Szilvi ugyanugy elajult, mint en a multkor, ugyhogy tovabbra is ilyen kavefozore ahitozom!!! :o))
Az eso delutan ujra eleredt, pedig reggel szep, napos ido volt... Meg jo, hogy mostam...
Most este fel 8 van, a takaritassal a holnapi bulink helyszinen sehol sem tartok, mert meg le sem jutottam ma, viszont van 7 gaztepsi pizzank amit szeletenkent lefagyasztottam az elobb es holnap majd kozkivanatra ujraelesztegetjuk oket a sutoben, s olyanok lesznek, mint a frissen keszultek... :o) Van sonkas, kolbaszos, gombas, vegetarianus stb. stb. stb. :o))) Igen: MEGORULTEM!!! (Rudi ma este ezt a kerdest szegezte nekem...) :o)))
Sutottunk ma meg 2 fajta sutit vagyis inkabb ket es felet, mert az erdei gyumolcsos tortanak a lapjat is kisutottem, de holnap dekoralok... A tarsasag 3-4-5-kor erkezik, szepen egymas utan...
Keszitettunk ma "salpiaco"-t is, tudjatok: azt a brazil salatat, amit ott csak Karacsonykor esznek eloetelkent (ehhez kepest mi mar harmadszorra keszitjuk, annyira izlik!!!) :o))) Ezuttal alma is kerult bele! :o)
Luciana is keszit holnapra jo sok kajat, amit ide hoz, ezek kozul egyik a "coxinha de galinha", de ne kerdezzetek, hogy ejtik ezt!!! :o)))) (Azert tudtam leirni, mert e-mailben egyeztettunk, hogy mit keszit o, mit en...)
Ujszulott Anna Saranak es szuleinek (Agocs Szuloknek!), tovabba az ujdonsult Nagyneninek es Nagybacsinak, valamint Nagymaminak sok szeretettel gratulalunk es jo egeszseget kivanunk a kis hercegnonek es minden csaladtagnak! (Fotot varunk!) Pusz! ♥
S tovabbra is varjuk a tavaszt... Az elobb mondtak a TV-ben, hogy most mar nemsokara itt van... Hat varjuk...

No comments: