Monday, 19 April 2010

Egy kicsi kis osszefoglalo...

Telnek-mulnak a napok es most veszem eszre, hogy utoljara aprilis 5-en irtam!
Ma mar aprilis 19. van, hetfo reggel... A hetvegere megint eljott a dragam, akit ma reggel vittunk ki a buszra s most egy ujabb kulontoltott het kovetkezik, de ez utan mar megyunk is haza, "melegebb egtajra"... :o)
Ami aprilis 5 ota tortent roviden:
voltam sok jobaratnal ismerosnel latogatoban, van akikkel setaltunk egy nagyot a malomvolgyi to korul, voltunk pizzazni, jokat dumcsiztunk, rendeltunk gyrost es ettunk finom sutiket es mas kajakat, ugyhogy a dietam tovabbra is csak "holnap" kezdodik... :o) Nagyapam betoltotte a 80. evet, amin ezuttal itt volt az egesz Csalad, mert most hetvegen unnepeltuk es Rudim is eljott ugyebar... Egyuttal az o neve napjat is megunnepeltuk, pedig sosem szoktuk, arrafele nem szokas, csak a szulinap...
Jartam fodrasznal is, ma delutan pedig eletemben eloszor zseles kormot csinaltatok s bevallom kisse izgulok, hogy hogy tudok majd vele letezni, de allitolag hamar meg lehet szokni... :o) Ugyhogy a "teljes atalakulas" folyamatban van...
Voltam energiagyogyasznal is es kineziologusnal is. A nagy valtozasaimra (illetve annak tervere) ok hatottak leginkabb... Kaptam nehany jo konyvet ajandekba. Ezek kozul az egyiket epp elkezdtem olvasni, a cime: Spiritualis felszabadulas...
A mult heten kiderult, hogy majustol ujra dolgozom!!! Ez volt szamomra a het fenypontja, a hir, hogy kellek ott, ahol 2 eve dolgoztam es ahonnan akkor dobbantottam a nyomaszto hangulatot kelto fonokasszonyom miatt, aki helyett azota mar mas van, es ennek az uj embernek meselt a kolleganom rolam s most kerdeztek, hogy szeretnek-e visszamenni... Nana, hogy szeretnek!!! :o) Jobban nem is indulhatna az eletem miutan ujra Dalmaciaba jutunk... Nagy terveim vannak minden egyes fizetesembol szeretnek majd konkret dolgokat venni a lakasba foleg, hogy tudjam, miert is dolgoztam egesz honapban s ez motival leginkabb, de a regi jo tarsasag is, akik visszavarnak s mar tudom, hogy orulnek is nekem, hogy jovok! :o)
Lattam a heten szivarvanyt is es volt jegeso is, amikor epp az energiagyogyasznal pihentem es relaxaltam...
Ez a hetvege is nagyon jol telt... :o) Csaladi unneplesekkel es egy nagyon klassz, hosszu setaval kettesben a parommal a vegtelen mezokon keresztbe-kasul... Hihetetlenul jol esik ez a ter-erzes, ami mondjuk nalunk is megvan, arrafele is messzire latszik a vegtelen, de arra keklik a tenger miatt, itt pedig zoldell minden...
Jartam a keresztlanyomeknal is, akiket jo par eve nem lattam mar es most alig ismertem meg!
Tegnap varatlanul betoppantunk a Timiekhez Siklosra es igy sikerult a fiuknak is beszelgetni egy kicsit... Remeljuk, hogy hamarosan talalkozunk nalunk!
Ugy all a helyzet, hogy valoszinu meg csak par napig leszek itthon, ugyhogy szep lassan meg is kezdtem bucsuemailjeimmegirasat... A heten meg van par latogatasom es veget er a gyongyelet... Dalmacia visszavar a maga szepsegevel, a tengerrel, amelyben mar vannak akik meg is furodtek iden s az uj/regi munkahelyemmel majustol... Folytatodik a lakasfelujitas, Rudinak a fuggoben levo munkak es lassan nekiallhatok az apartmanokat is elokesziteni a kozelgo szezonra...
Hat roviden ennyi lenne a mai iromanyom...
Mindenkinek nagyon koszonom a nekem szant idejet, a vendeglatasokat es az ujabb szep, magyarorszagi emlekeket...
A Joisten aldjon meg Benneteket!

2 comments:

Káin a kígyó fia said...

Tisztelt Blogíró!

Elnézést a zavarásunkért és hogy spameljük magunkat, de szeretnénk minél több körben elterjedni.

Tudjuk ez egy erőszakos formája a terjedésnek, de mivel félünk, hogy írásaink elvesznek a semmibe arra gondoltunk egy commentben népszerűsítjük kis blogunkat, reméljük ezzel nem bántunk meg!

http://mortemaeternus.blogspot.com/

egy olyan oldal, ahol a film, könyv, versajánlók mellett, saját versek, álmok és gondolatok is jelen vannak sőt sorozatgyilkosokkal, orvosi kísérletekkel, alternatív divattal életmóddal , Istenkereséssel is foglalkozunk. Kicsit talán egy modern, fiataloknak szóló alternatív művészeti lexikonná szeretnénk magunkat kinőni.

Jelenleg 5 szerkesztő ír különböző témában, jó részt átszövi az okkult hangulat és miszticizmus , de minden más témára is nyitott, mint például street art, képregények és még sorolhatnám!

Reméljük felkeltettük érdeklődésedet és olvasni fogsz minket! Bátran kommentelj nekünk, hiszen várjuk a visszajelzést!Ha zavartunk elnézést kérünk és a spamelés miatt is! (Mindenhová egyszer spamelünk, ha véletlenül másodszorra azért is elnézést kérünk!

Kellemes blogolást és olvasást továbbra is!

Age said...

Mifelénk is van Malomvölgy egy pici tóval...
Örülök hogy jó itthon lenni. De ez az itthon és otthon érzés is nagyon furcsa lehet.
Puszilunk, és már lassan számolom a napokat.