Saturday 19 June 2010

Kivettem egy szabadnapot... :o)

Tegnap ajandekoztam magamnak egy "gyereknapot", ha mar a rendes idopontban fogalmam sem volt rola, hogy aznap van otthon a gyereknap... :o) Ritam is tanacsolta, hogy "vegyek ki" 3 nap szabit, mert kb. nem voltam abban sem biztos, hogy szerdan erkeznek vegul is vagy csutortokon, de aztan felvilagositottak, hogy penteken... :o)))) Komolyan mondom, annyira meleg van itt, hogy nem csoda, hogy osszefolynak az olvadt agyamban, a koponyamon belul az informaciok... (Ma viszont ugy nez ki, egy kis lehulesre szamithatunk, mivel reggel arra ebredtem, hogy a hajamat fujja a szel, mikozben fel szemmel meg alszom...) :o)
Szoval a tegnapi napom szuper jo volt!!! Fenykepezogepet nem vittem magammal, hogy ne kelljen ra vigyazni es ezzel extra stresszadagban reszesulni, ugyhogy a mostani sztorimhoz a kepeket mindenki kepzelje hozza fejben! :o) (Illetve kis segitseget nyujtok, ha a neten talalok kepeket a helyrol, ahol jartunk, de sajat kepek most nincsenek, ahonnan Ratok vigyoroghatnank...) :o)))
5-kor reggel keltem... Utnak inditottam a zuramat szendvicsekkel es nehany puszival, s o egesz nap a nagy fovarosban teblabolt, mig en vissza mar nem fekudtem, hanem fel 6-tol 9-ig takaritottam, ablakokat mostam meg a tuzo nap elott es orommel konstataltam, hogy megerdemelt pihenonap lesz a mai... Azert ugy se lett volna rossz, ha reggel nem vetem bele magam a meloba mar hajnalok-hajnalan, hanem peldaul durmizok meg egy kicsit, de olyan jo friss reggeli levegore nyitottam az ablakokat, hogy azonnal felebredtem es mar ugysem tudtam volna visszaaludni... Ugyhogy inkabb "haladtam" a melokkal... :o)
Aztan 10-kor lementem a korzora, ahol Luciana es a kolkok mar vartak, s rajottunk, hogy en strandolni keszulok Szilvivel egyutt, ok meg abszolut setasan vannak oltozve es se torolkozo, se furdocucc... Ugyhogy a buszig meg volt fel orank, s abban a fel oraban a bazarsorol Lu vett furdoruhakat, en meg szoltam Szilvinek, hogy mielott odaerunk hozza es lejon a buszhoz strandra-kesz allapotban dobjon be meg 1-2 torolkozot a gyerekeknek, en meg majd adok nekik kolcson naptejcsit es maris meg van oldva minden "problema"... A buszra varva leultunk egy arnyekos kavezoban, megittunk egy cappuccinot es hipp-hopp mar uton is voltunk Szilvihez... :o)
S itt kezdodik a buliii igazaaaaan!!! :o)))
Lementunk egy nagyon klassz strandra; mivel a Boxer Bar van mellette, amirol kesobb majd meg kulon ahitozok - Szilvi ugy hivta "boxer strand"... :o)))) (Lasd: elso kep fent, s mogotte lathato a Boxer Bar.)
Na, itt letelepedtunk s elveztuk a hullamok zugasat, az uszkalast, a horizont latvanyat es beszelgettunk egy jo nagyot a lanyokkal, mikozben a gyerekeket fel szemmel azert figyeltuk, ahogy vigan ugralnak a kisebb sziklakrol a vizbe es ahogy dobaljak oket kifele a hullamok... :o)) Elvoltunk itt vagy 2 orat es nem is nagyon kellett napvedelem, mert eleg borus volt az ido, ami nekunk idealis volt, mert UV sugarzas minimalis, de azert meleg van, viszont napszurast nem lehet kapni... :o)
Strandolas utan bementunk a partmenti - mar emlitett - bar-etterembe, ahol a kivetiton nehany pasi a meccset nezte (mi mast???) :o))), mi pedig elfoglaltuk a legeslegjobb kilatasu asztalt, ahonnan latszik a nagy messzeseg, a nyilt tenger es a part, ahol lent strandoltunk, a bar alatt es korulotte olyan klassz mediterran novenyek, hogy elall az ember lelegzete (kaktuszok, palmak, levendulak...) EZT LATNI KELL!!! Meg KELL tapasztalni!!! Ugyhogy aki iden jon (Rita, Agiek, Tesomek stb.stb.), az ugy keszuljon, hogy ide megyunk!!! :o) Itt megebedeltunk es jo nagy cirkuszt hagytunk magunk utan, mivel a gyerekek meg fagyit is ettek s lehet sejteni, hogy ez mivel jar mondjuk egy 2 eves eseteben... Meg a pelenkaja is csokifagyis lett, meg a hata is, s meg a szek parnaja is... Ugyhogy megint csak aldjuk azt a joembert aki a nedves torlokendot feltalalta!!!
Ebed utan felsetaltunk Szilvihez, aki magasabban lakik a tengerszintnel joval s ezt meg is erezte a tudonk... :o) Ittunk egy kis almalevet es amikor megjott a ferje, Szilvi hazavitt minket autoval es meg maradtunk utana egy 2 oras strandolason nalunk, az obolben, a Natyek haza elott... Ettunk egy-egy Nutellas Piadinat (meleg, ropogos, olasz szendvicsfele, amit en altalaban pikans vagy gombas-sonkas-sajnos toltelekkel kerem, de tegnap edesszaju voltam...) :o))) majd uszkaltunk, koteltancoltunk (a strand vegeben kifuggesztett- kicsi sarga labdacskakat tarto kotelen...) es jol ereztuk magunkat! Sajnos Szilvi autoja nem akart indulni visszafele, ugyhogy volt egy kis incidens vele, mert azt irta ki, hogy "ENGINE SYSTEMS FAULT" es se kep-se hang... Erre Szilvi riasztotta a ferjet, aki a masik autoval alig talalt meg minket es szerintem jo merges is volt, de az o hibaja, hogy nem vitte el eddig szervizbe, mert allitolag regebb ota csunyan viselkedik... S a legszornyubb az volt, hogy meg Sz. mondta nekem uszkalas kozben, hogy durva lenne, ha megerkezne a ferje es beinditana es elindulna! S kepzeljetek: igy lett!!!!!!!! Alig tudtunk mentegetozni, hogy "tenyleg nem indult"!!! Szilviek ekkor hazamentek, en egy "legy eros es ne hagyd magad!" noi szolidaritas izu mondattal elbucsuztam es usztunk meg egyet ezuttal Natyval es az o kisfiaval, meg annak a kis norveg baratjaval, akik itt nyaraltak 1 honapot majdnem s a strandon szuletett a gyerekek ismeretsege, pedig nem is ertik egymas szavat, de olyan jol elrohogcseltek a napokban!!! :o)))) Orom volt oket nezni! Tegnap elott este meg en bujocskaztattam oket, de ez nem volt tul jo buli, mert nem ertettek, hogy mindig mashova kellene bujni es nem mindig ugyanoda, mert igy konnyu! :o))))) Ezt norvegul nem igazan tudtam elmagyarazni, Manuel meg nem is hallotta, hogy egyaltalan beszelek hozza s nem csak tatogok, mert olyan hangosan kacarasztak es sikitoztak... :o)))) Mar a Rudi is rajtuk rohogott, hogy milyen boldogok es vidamak! :o)
Szoval visszaterve a tegnapi estere: utolso strandolas este 8-kor, aztan bikini athuzas es vegre a strand is kiurult s mi is bementunk, mert Natynak nem volt akkora forgalma, mint maskor estefele... Igy leultunk, s a ferje keszitett 2 pizzat s ket talcan szeletekre bontva kihozta, ugyhogy azt vacsiztunk mindnyajan es meg a norveg no is eljott a fiaert es elbucsuzni, ugyhogy jo kis bucsuvacsi kerekedett egy kis angol tere-ferevel... :o)
Fel 10 fele jottem haza, a zuramnak hoztam egy turos canellonit vacsira, mert o egesz nap szendvicseken elt es miutan lezuhanyoztam a teraszon a csillagos eget nezve es a "csend hangjait" hallgatva vartam a 23 orat, hogy megerkezzen az en Rudim! :o) Szegenykem, jo faradtan erkezett, benyomta a vacsit es nem is meselt semmit, hanem bedolt az agyba... Azert ez nem semmi, hogy delutan 5-tol este 11-ig uton lenni es ezt szorozd be kettovel, mert hajnalban kelt es ment fel ugyanennyi ido alatt kb. Meg jo, hogy Zagrabban sem volt akkora kanikula tegnap, ott is borus ido volt...
Ma szombat van... Es este nincs meccs. Ugye jol neztem??? Delelott itthon fogok tenni-venni, hogy "haladjunk" es delutan Lucyekhoz megyunk, hogy Rudi elvegezze az utolso simitasokat es kijavitsa, ha esetleg a gyerekek valahol maszatoltak vagy firkaltak a frissen festett falakon... Meg 2 nap es megerkezik a ferje hajoja Koreaba, s 3 nap mulva mar itthon is van! :o) Lu mar vett is pezsgot... De jo Nekik!!! 5 honap utan ujra latjak egymast es itt lesz apuka egesz nyaron!!! Wow!
Na, most befejezem...
Akit erdekel, az masolja be a bongeszojebe az alabbi linket es nezze meg milyen ez a kis Boxer Club. Sajnos a latvanyrol, amit errol a teraszrol lehet latni (a tengerrol...) nincs fenn kep, ezert kell eloben latni!!!
http://www.gastroteka.net/K/view.asp?q=boxer&shows=
Szep hetveget! Udv! ♥

1 comment:

Age said...

Tényleg nagyon jól néz ki ez a hely!!!!!!!!!!