Saturday 25 September 2010

Itt jart Lili... :o)

Vegre! :o) Ugyanis nyar eleje ota terveztuk, parszor konkretan megbeszelve majd lemondva, hogy talalkozunk es egyutt toltunk egy szep napot, de sajnos egeszen tegnapig nem jott ez ossze ilyen-olyan okok miatt... Hol Lilinek lett mas programja, amit nem tudott lemondani, mert kollektiv programok voltak kollegakkal es csak o lett volna a "hunyo", hol vendegei jottek, hol meg nekem jottek vendegeim s igy huztuk-vontuk, de tegnap vegre egy egesz napunk volt arra, hogy jol kibeszelgessuk es kisetaljuk magunkat! :o)
Lili ugyanabba az altalanos isibe jart amelyikbe en, csak alsobb osztalyba, aztan felsobe indulas elott a szulei kivettek es masik isibe irattak... Ugyhogy onnantol fogva nem is lattam, csak a nevere emlekszem, mert nem egy nagy suli, ahova jartunk es a nevmemoriam eleg jo...
Ugyhogy durvan 2 evtized ota eloszor talalkoztam megint Lilivel... :o)
Itt dolgozott egesz nyaron a tengeren, tavasszal valtottunk nehany e-mailt, amikor munkat keresett, de sajnos nem tudtam neki segiteni, mert hat az ugye nekem sincs, ha meg van munka, ahhoz oda kell menni, ahol van, s ez nekem, mint FFF-nek (vagyis felelosseggel felruhazott felesegnek...) nem eppen egyszeruen megoldhato feladat, ellentetben azzal, hogy meg par eve - lanykoromban - milyen konnyen jottem-mentem, valtottam eletteret es vallaltam munkat szerteszet... (Ugye ide is munkaugyben jottem eloszor s itt ragadtam hazassagi-ugyben... :o))
...Ugyhogy Lili tegnap vegre eljott, felszedtuk a buszmegallobol, majd gyorsan osszevagdostam az ebednek valo salatat es elmentunk setalni egyet a sziget korul... Utana meg sokaig beszelgettunk a beachen, majd hazamentunk ebedelni sult halszeleteket (egy nagy halbol!!!) :o) es salatat! :o) Ez utan egyet se pihentunk, mert ugye minden perc szamit es annyira meg szerettem volna Lilinek mutatni MINDENT a kornyeken, hogy mentunk is tovabb, ezuttal a tuloldalra, le a szigetrol, a kapolnahoz, a nyilt tengerhez, a Sarkanyszem-tohoz... Ittunk egy finom kavet a kikotoi kavezo teraszan, ahol eleg nagy huzat volt, de olyan jo volt Lililvel dumcsizni, hogy ez a kisebb kellemetlenseg nem is volt olyan zavaro akkor... Szeles idonk volt tegnap, de meleg szel volt es kozben a nap is sutott... Ejjel viszont zuhogott az eso es ma reggel is borus, szurke, oszies idore ebredtunk... Meg jo, hogy szerdan meg csutortokon mostam es mindenunk meg is szaradt, most ujra "gyujtunk" mosnivalot a het elejere, amikor megint jo ido lesz (remeljuk...) :o)
Egyebkent jol vagyunk, bar van valami a levegoben, mert Rudim is meg van fazva es nekem is nagyon faj a torkom es picit kohogok is... Talan nem lesz rosszabb... :o(
Most bucsuzom...
Lilis-setas kepek a picasawebalbumokban! Szep hetveget mindenkinek!

No comments: