Monday 27 September 2010

Hetvegi kohoges, hetfoi kacsazas... :o)

...Mivel a hetveget majdnem vegigfekudtem "gyogyulas" cimszoval, ma ideje volt kimozdulni kicsit a vilagba!
Szombaton osszecsaptam egy almaspitet (haloingben) s megittam vagy 3 kancso harsfateat mezzel meg citrommal... Nagyjabol ennyi tortent egesz nap, vagyis meg filmeket is neztunk, egesz pontosan harmat... Tobbi idot pihenessel toltottem, hogy jobban "el ne kapjon" a megfazas! Eddig "csak" kohogok, de ez ugy kifaraszt, mintha legalabb 5 kort futottam volna... Nem birtam miatta aludni ahogy kell s meg masnap is tartott (s meg ma is tart...)
Egyebkent egesz hetvegen zuhogott az eso, pont amikor eldontottuk, hogy minden hetvegen elmegyunk valahova a kornyeken, hogy jobban megismerjunk olyan helyeket is, ahol eddig meg nem jartunk... Persze az otlet jo volt, de a megfazas es a dezsabol ontott esozes keresztbe tett a tervunknek...
A vasarnapot szinten at szerettem volna pihenni teljesen, de mar huzott az egyik labam kifele... :o) Hiaba, nem vagyok jol ha sokat kell benn lennem, foleg vizszintesen... :o(
Reggel szerencsere surgossegi elrohanasunk akadt, ugyhogy elhagytuk a HAZ-at! A muszaj nagy ur es milyen jo, hogy kikenyszerultunk, mert miutan elinteztuk a surgos ugyet (s jo lett annak kimenetele!) tettunk egy nagy ebed elotti setat! :o) Ebedet vasarnap anyosek keszitettek, ugyhogy nem is kellett a nap ezen feladataval foglalkoznom... :o) Polip volt krumplival "ispod peke" (sutoben sutve...) Magyarorszagon a nyulat sutik igy, sutoben krumplival... :o) Delutanra elallt az eso is es meg egy nagy setat tettunk a sziget korul, de most a teljes szigeten!!! (Ertsd: nem csak annak lakatlan reszen, amerre en szoktam reggelente...)
Ma hetfo van/volt... :o) Egesz delelott takaritottam, mint egy megszallott s ez ugy vegzodott, hogy majdnem agynak doltem, de mivel tervbe vettuk, hogy kacsaetetos program lesz delutan, osszeszedtem magam, ittam ket nagy kanal kohoges elleni szirupot - amirol meg ki kell deritenem, hogy mibol van, mert nem ertek a gyogynovenyek helyi elnevezesehez - majd Solinba erve megetettuk a kis- es nagykacsakat! :o) Tok jo fejek, kijonnek az ember labahoz es ha kaja van nalad, akkor menekulni kell, ugy jonnek "utanad" (= a kajad utan...) :o))) Mi gyujteni szoktuk a megmaradt regi kenyeret es ezzel ha mar van egy zacskonyi kijovunk erre a szep piknikezos retre es kacsazunk egyet! Az egesz egy nagy fuves terulet, korbe folyik a patakocska (itt-ott egy kis vizeses...) es sok-sok kacsapajtas!!! :o) A szelen fut vegig egy setanyocska, padokkal, nyirfakkal, platanokkal, palmakkal s meg gesztenye is van!!! Igazi "otthoni" (arra emlekezteto...) vadgesztenye!!! S mar hullik is lefele... Ugy latszik, lassan itt az osz s nemsokara en is huzhatom elo a melegebb ruhakat, bar Naty ma delutan smsezett, hogy ok furdenek, jojjek en is, de kozoltem, hogy kohogok es nem is vagyok otthon, ugyhogy ezuttal nem banom, hogy kimaradtam a vizbol (ami egyebkent 20 fokos kb.)
Mi van meg? Ja! Vettunk ket falra szerelendo ejjelilampat, mivel az ejjeli szekrenyunk eleg kicsi, nem akartunk meg lampat is rapakolni, inkabb olyat valasztottunk, amit fole lehet szerelni... Ez a hetvegi program lesz... A zuram ugy akarja, hogy ne logjon le a kabel a konnektorig, en azt mondom: loghat, csak minel elobb keruljon fel!!! :o)))
Tobbi kacsas kep itt:
http://picasaweb.google.com.au/brmkepei/Kacsatanc#

No comments: