Friday 10 September 2010

Vihar elotti sotetseg...

Ilyen sotet es szeles reggelre ebredtem ma...
A szobaban huzat, a hajam csak ugy lobogott, mintha kint aludnek a szabad eg alatt, olyan szel kerekedett ma reggel 6-kor...
Ki is mentem a teraszra behozni a szarado ruhakat mielott ideer az eso ami a tenger felol rohamosan kozeledett...
Vagy 20 percet vartam, vartam, keszitettem par kepet, kozben egyre vilagosabb lett, de a sotet felhok meg mindig nem takarodtak arrebb, ugyhogy tudtam, hogy mar csak percek kerdese...
Aztan jott a mar jol ismert szel es a tavolban, a tenger felett mar egyre homalyosabb lett a kilatas, s egyre erosodo hangjan hallottam, ahogy a tavolban mar zuhog s jon egyre kozelebb, mignem egyszer csak eleredt felettunk is!
Koszonet az Urnak az esoert a citrom-, mandarin es a kaposztapalantak neveben is! :o)
Anyukam is jelentkezett... Szerencsesen hazaert, bar Karlovactol vegig zuhogott arra, Eszakon is...
Ma pentek van... Egy hajot kellett volna a zuramnak ma kiemelni, illetve kettot, mert a mienket is, de ebbol semmi nem lesz az eso miatt, hanem inkabb elmegyunk megvenni a "lapos" tevet, amit kineztunk egyik nap... (Ut kozben eldontendo kerdes meg, hogy feher LCD Grundig felirattal vagy fekete LG lesz... En a feher Grundigot akarom (azert mert feher, es a haloszobankba jobban beleillik...), Rudi inkabb "Eldzsit", de hogy a kaposzta is megmaradjon es a mittudomenmelyik allat is jollakjon, akkor belemenne a feher LG-be is, felteve ha egyaltalan letezik olyan az itteni piacon...
Na most bucsuzom...
Holnap beszamolok, hogy vegul is mit valasztottunk... :o)

No comments: