Sunday 3 October 2010

Elvezzuk a nyar utolso napjait...

...Kulonosebben nincs nagy nyuzsges nalunk... Vannak meg turistak, de nincs zsufoltsag sem az utakon, sem a szigeten...
Hetvegente - de foleg vasarnap! - amikor csak lehet, pihenonapunk van, hiszen a Nagykonyvben is igy vagyon megirva, nem? :o) Ma is igy volt, hiszen tegnap megszolgaltuk rendesen a csonakos-meloval...
Ugyhogy ma szepen kihasznalva a jo idot - amig meg tart - fogtuk magunkat es elmentunk egy obolbe napozni... Meg a zuram is teljesen (majdnem teljesen!) levetkozott, pedig hosszu farmerban jott... Vittem ugyan neki rovidnacit a hatizsakunkban, mert tudtam, hogy a hosszu farmer "csak vicc" :o) s elobb-utobb ugyis lekeretszkedik rola... :o) Hat nem tevedtem... Napozas utan kicsit bemartogattam a csulkeimet a vizbe, de olyan helyen voltunk, ahol az en kepessegeimet meghalado a bejarat (tul sok szikla, talpfeltoro kovek...), ugyhogy visszamentunk a kis erdon at a kikoto mogotti strandreszre, ahol a madar sem jart, pedig igazan szep kis vasarnapi delutanunk volt... (Talan masok mashova mentek, mi helyben maradtunk foleg anyagi okokbol, de azert is, mert meg autozni is faradtak voltunk...) Na, itt vegre tudtam megint uszkalni kedvemre!!! :o)))) Persze a zuram nem, neki sokkal kisebb a tengerben pancsolas iranti lelkesedese, de en azt mondtam, hogy amig tart a jo ido, en addig minden nap meg fogok martozni! S lam, oktober 3-an meg uszkalok!!! Kivancsi vagyok meddig lesz meg jo az ido, nem jon-e a szokasos hirtelen lehules hamarosan... Mindenesetre ez most onmagamnak is egy felmeres, hogy vajon meddig birom, meddig elvezem ezt a jo kis lehetoseget!
...Persze a teli ruhainkat mar felhoztuk es ki is mostam mindent, meg is szaradtak... Nem mintha annyira pesszimista volnek, de szeretek tullenni mielobb a kotelessegeken, hogy aztan kellemesebb dolgokkal foglalkozhassak... :o)
Ami a kozeljovoben feladatunk, az kb. ez:
- csonakunkat felujitani (vagyis csonakot varazsolni azokbol a roncsdarabokbol...) :o)
- lakasunk osszes ajtajat lefesteni es felszerelni az uj kilincseket, ajtora az uj zarat...
- teli salatat elvetni (ezzel mar kesesben vagyunk, de "...nem mulik"!) :o)
- nekiallni vasalni, mert megint csak gyulik-gyulik (de bevallom oszinten: ezzel a feladattal en direkt varok! Varom a huvosebb napokat, hogy a vasalassal egyidoben egy kis meleget is termeljunk a lakasba! :o)))
stb.stb.
Lassan befejezem...
Elvezzetek helyettunk is az otthoni oszt, mi meg kicsit varunk ra, aztan majd elvezzuk mi is, de egyelore a nyar utolso napjait szeretnenk amennyire lehet kielvezni! :o)
(...S anyosom most hozta nekem az elso idei mandarinunkat!!!)

No comments: