Saturday 2 October 2010

"Ju ken du it Defi Muun!" :))))

Oktober 2-a van... Ha otthon lennek, ma delutan az altalanos iskolai osztalytalimon lenne a helyem, de nem vagyok, igy inkabb usztam egyet (a zemberem fotozott, utolag gratulaltam neki, hogy ilyen jol latszik, hogy az a potty ott tenyleg en vagyok...) :o) :


Helyszin: egy kis eldugott obol olyan 10 km-re tolunk... A zuramnak itt volt ma dolga s kellettem, hogy segitsek, igy hat vele tartottam, s miutan annak a resznek vege lett, ahol az en ket kezemre is szukseg volt - gondoltam uszok egyet, ugyis olyan reg vagyom ra s mindig kozbejon valami... :o) S mar nem kohogok, ami jo hir! A Rudi altal vett csodaszirup segitett, bar meg most sem tudom, milyen gyogynovenyt tartalmazott (althea radix), muszaj lesz utana neznem...
R. ma ezen dolgozgatott:
Vegre nem valaki mase, hanem a MIENK!!! :o) Igaz, a latvany nem tul biztato, elsore elborzadtam en is amikor meglattam, de bizom a zuram aranykezeiben s tudom, hogy durvan 1 honapon belul ezzel fogunk jarni horgaszni... Csak mi ketten!!! :o)

Ma, kozos erovel feltettuk a csonak felso reszet es a dragam nagyjabol befoltozta a lyukakat, majd hazamentunk ebedelni s delutan trelerrel visszajottunk, hogy meg ma kivegyuk... Elsore nem tunt ugy, hogy sikerrel jarunk, mert foltozas ide vagy oda, de befolyt a viz nagyon gyorsan, en meg buzgon meregettem kifele, de nem sok remenyt fuztunk hozza, hogy at tudunk vele menni (tengeri uton...) addig a 15 percnyire levo helyig, ahol letettuk a trelert... Aztan rajottunk, hogy csak az egyik felen folyik be, ugyhogy ha mindketten a csonak azonos felen vagyunk, akkor felig jobbra dolve, de gyozom meregetni, nem olyan veszes es talan nem sullyedunk el... Ugyhogy belevagtunk (de ide veszelyes lett volna fenykepezogepet hozni, ugyhogy errol nincs kep...), es atertunk a jo kis partra ahol ki tudtuk hozni es mar itthon is van a haz elotti "erdo szelen"... Jovo hettol Aranykez neki is all dolgozni rajta, mert - valljuk be - van mit! :o)

Mostantol nem letezik szamunkra lehetetlen feladat! :o))) Ha ezt kibirtuk (komoly melo volt!) akkor mindent! Egymast motivalo kedvenc mottonk Ruditol ered s azt jelenti "Meg tudod csinalni Duffy Moon!" (Ha jol tudom utobbi valami luke rajzfilmfigura s ugyanezen rajzfilmben ezzel a mondattal motivaljak, hogy kepes ra! Hogy meg tudja, csinalni!
Szoval: "You can do it, Duffy Moon!!!" :o)

No comments: