Saturday 20 November 2010

Teljes atalakulas 1. resz

Megint itt vagyok, sokkal jobb passzban, mint a multkor! :o)

Nem akarok semmit elkiabalni, de kozlok nehany tenyt:

1) Fogyozunk! :o) A zember csak siman nem vacsorazik, en pedig a hires "90 napos" dietan vagyok mar november 13 ota... Elotte levo nap a hugommal beszelgettunk a Facebook chaten (ezt itt a reklam helye, mert jo, hogy van az a chat, neha lehet gyorsan kapcsolatot teremteni!), s egyutt konstataltuk, hogy azert eleg durva, ahogy kinezunk (finoman szolva) es "fogyozzunk egyutt"!!! (Eddig en 4 kg-ot fogytam, es nem mondom meg most itt az egesz vilagnak, hogy mennyi volt a kezdosulyom, mert tenyleg nem akarjatok tudni! A hugomrol meg semmi hir ez ugyben, de o igerte, hogy hetvegen ir, ugyhogy varom...) :o) A sulycsokkenest egy tablazatba foglalom ossze datummal kg-val szepen egymas ala... A dieta eltart februar kozepeig is, kozben lesz Karacsony, Ujev, szulinapok, de nem gond: mar be is irtam, hogy Szenteste napjan protein napom lesz, tehat halat ehetek :o), Szilveszterkor pedig gyumolcsnap... Ami szinten nem rossz, mert lelkiismeretfurdalas nelkul ehetek anyni gyumit amennyi belem fer, leven, hogy valoszinu anyagi okokbol nem megyunk sehova = otthon leszunk = lehet(ne) zabalni sok sos pogacsat, rudacskat stb., ha pl. szenhidrat napom lenne eppen, de az meg = lenne azzal, hogy masnap borzaszto lelkiismeretfurdalasok kozepette indulnek neki az Uj Esztendonek, ami pedig = azzal, hogy 2011 elso napjan sutba vagnam a dietam (megint) azzal, hogy: "Megint jol eltoltad!" :o)))

Ugyhogy hajra gyumolcsos Szilveszter!!! A legjobban egyebkent ezt a gyumolcsnapot szeretem, pedig vannak akik ezt birjak a legkevesbe... Nem mondom: a szenhidrat nap is jo, foleg este, amikor eloiras szerint sutit "kell" enni! :o) Ez a resze nagyon tetszik, mert lelkiismeretfurdalas nelkul lehet sutit enni 4 naponta, ami azert jol jon, mert tenyleg nem azokra a drasztikus fogyokurakra emlekeztet, amelyekben TILOS mindennemu edesseg stb.

Ha pedig ehsegerzesem tamad nap kozben, akkor iszom. Sokat! Nem is szamolom, de mar eszrevettem, hogy a borom es a hajam is halas erte! :o)

2) Hajas-tema: na ez meg a masik... Ritka vekonyszalu hajam telen meg hullani is szokott, de iden NEM FOG! :o) Eldontottem, ugyhogy kenytelen hallgatni ram! Nem engedem hullani vagy ritkulni s ennek erdekeben maris felvettem a kesztyut a nagy harcra! Hajmanias baratnom fertozott meg aki hetente befesti a hajat es kepes orakig ulni az internet elott gyogynovenyteas hajoblitoszerek receptjei utan kutakodva, en meg mivel eddig sosem torodtem kimondottan a hajammal s ebbol kifolyolag meg sosem sikerult olyan hosszura novesztenem, ahogy szeretnem, hat rakaptam a temara es most mindent szedek, kenek, ontok, teszek stb., amitol nemsokara derekig ero suru hajam lesz! :o))) Nem rohog! Bizik bennem! :o) Konkretan mi is ez: minden foetkezes utan (ami reggel persze, hogy gyumolcs! Lasd: fentebb...) 1 db soreleszto tabletta! Hajvitamint akartak nekem eladni a gyogyszertarban, de mondtam, hogy koszonom nem, mert vitamint azt szedek en a Femibion tabletta formajaban, amiben aztan minden szukseges jo benne van, nem kell belole meg tobb, csak mas alakban... Vegul sorelesztot vettem... Ezt kell eves utan (...almaecet tablettat pedig kaja elott! De ez meg a a fenti ponthoz valo info...) Aztan napi 1 db L-carnitine tabletta, amirol most nem regelnek, mert ezer helyen le van irva a neten, hogy mire jo, itt csak azert emlitem meg, mert a hajnak is jot tesz (es az orrodat is tiszticcsa! :o))) Minden este 10 percig fejmasszazst vegzek (ez a halalom! Mire vege, rohadtul faj a karom (alkar-felkar-ujjak egyarant!), de ez egy 2 in 1 feladat! Amiota ezt bevezettem, kihagyom a sulyzos gyakorlatokat a napi tornabol, mert igen! Tornazom is! Eleinte hastanccal kezdtem, de abban nem izzadtam meg annyira, amennyire szerettem volna, ugyhogy bevezettem az ugri-bugri, zsiregetos aerobic feladatokat + hasizomgyakorlatokat (ossz.: 40') es ezek UTAN lazitaskeppen jon nehany hastancos zene olyan 20 percben... Ez utan pedig relaxacio, amely kozben Balogh Bela: A tudatalatti tizparancsolata szol, amit fel evig kell hallgatni reggel-este (nem is kell a szovegere odafigyelni, mert a tudatalattinak szol, az meg tudjuk, hogy mindent "benyel", nagyon sokszor rengeteg hulyeseget is, pl. a reklamokat (akar akarjuk - akar nem!)) S ha mar ideertunk, most jon a harmadik pont:

3) Nagy faba vagtam a fejszemet!

Felvettem ugyanis a kapcsolatot a B.B-val (akit fent emlitek) s feldobtam, hogy en nagyon szivesen leforditanam a konyvet es szeretnek egy horvat nyelvu CD-t is a Tudatalatti tizparancsolatabol, mert annyi embert tudnek hirtelen felsorolni akinek szivesen "eloirnam", hogy - sajat erdekeben - hallgassa ezt! Elsosorban viszont az motival, hogy a zuram ertse es ne csak nehany bekezdest forditsak le neki neha szoban, hanem le legyen irva erthetoen ( = horvatul!), s ez nagy segitseg lenne neki is es talan meg sok mas embernek is! :o) Ugyhogy most ezen leszek, hogy ezt a projectet minel elobb megcsinaljak, de nem akarok vele kapkodni es nem szabok magamnak hataridot! Szep kenyelmesen, ahogy idom-kedvem engedi, de egy nap majd kezunkben tarthatjuk a konyvet - horvat nyelven is! :o) B.B. egyebkent orult neki, jo otletnek tartotta es azt irta: "aldasom ra!" :o) Ez gondolom a szerzoi engedelyezes "embernyelvi" valtozata! :o) Ugyhogy horvatul szakerto tudasu Barataim: keszuljetek, hogy a kovetkezo 1 evben valoszinu neha foglak Benneteket zaklatni, ha elakadok valahol vagy csak egy megerosites kellene, hogy "ez igy jo lesz"! :o)

...Van meg sok mas, amirol irhatnek, mert kozel sem teljes a kep, de most kis szunet es nemsokara ujra jelentkezem... Mara eleg ez a 3 bekezdes is, s meg nehany rovid info:

mindenki jol van, Rudi tovabbra is fokent a muhelyben lent, aposom csonakja mar ujra vizen, azota hal is van megint, anyosom jol van es rendszeresen hozza a friss rozsakat a vazaimba :o), fozocskezik, lassan szokja, hogy en nem mindig eszem amit hoz, mert ilyen nap meg olyan nap van eppen, de azert igyekszem koordinalni, amikor lehet, hogy ne ma halat, hanem inkabb holnap, mert ma gyumolcsnap, de holnap protein-nap es halaznek, ha lenne! :o)

A hajnovekedes serkentesehez meg egy gondolat: nagy kincs az Aloe First! Akinek van otthon es szar a haja (bocsi...) az hajmosas es torolkozovel megszaritas utan spricceljen a fejborere koros korul a Firstbol es jol dorzsolgesse be mindenhol! En erre "eskuszok"! :o) (Nem kell leobliteni!) Pusssz!

1 comment:

Age said...

A hajápolásról 2 dolog jut az eszembe, az első hogy nemrég az egyik kollégámnak említettem hogy 20 éve dupla annyi hajam volt mint most, mert már kihullott a többi....erre ő, miért mi voltál te régen, Csubakka?????

a második, hogy amikor Moszkvában éltem 20 éve egy kicsit, nagyon kiszáradt a hajam, és hát akkor ott nem nagyon volt semmi amivel kicsit rendbe hozhattam volna, na ajánlották nekem a tojást, én szereztem is(nem volt egyszerű) majd bevittem magammal a tusolóba ahol feltörtem, és ráraktam a hajamra, de zselés állapotában lepattant a fejemről és lement a lefolyón....na szóval hajpakoláskor jobb ha készülsz és összekutyulod amit kenni akarsz:)))) azóta is ezen röhögök, hogy milyen béna voltam:)))
na pusziiiiiiiiiii