Tuesday 21 December 2010

4 nap mulva Karacsony...

...Eddig birtam s nem tovabb... Hosiesen vegigcsinaltam a karacsonyi bulikat, a csomagok elkesziteset, a jokivansagok megirasat es a sutest-fozest ezerszamra, s aztan ahogy megengedhettem magamnak, hogy kicsit lebetegedjek, maris osszehoztam egy-ket problemat:
eloszor is kaptam valami allergait, amit konnyelmuen elkonyveltem ruhnek (!!!), ugyhogy ki nem mertem mozdulni otthonrol, amig tobben meg nem gyoztek, hogy ez csak valami allergias reakcio... A dokihoz is inkabb R-t kuldtem, fotokkal, altalam felallitott diagnozissal es egy cetlivel, hogy mit irjon fel... :o))) Gondolom orult az ilyen "okos tojasnak", aki megmondja az orvosnak, hogy ez van es ezt kerem ra... :o))) Persze nem azt adta, amit irtam, es azt uzeni, hogy ha 2 napon belul nem mulik el, akkor jojjek szemelyesen (tomeges fertozes ide vagy oda!) :o) Hal' Istennek: elmult! (Szilaskam: "Thetaztam" ra, amenyire tudtam...) :o)) es a felirt Elocom helyett teafaolajjal kezeltem ki! (Hoppa!) Ha nem muszaj, akkor inkabb nem kerek semmit, ami nem termeszetes... :o)
A pottyeim kulonben a hasamon jottek csak ki es nagyon viszkedtek!!! Na de errol ennyit, mielott valaki csak a gondolatatol elkezd vakarodzni...
Tegnap ejjel jott egy ujabb agyba donto kiserlet (no nem egy sarmos uriembertol...) :o))) hanem egy 37,8-as szamokat ordito digitalis lazmerotol... (Erre is thetaztam hajnalban es ittam ezer liter folyadekot, bevettem egy Oscillococcinum pelletet amit meg talaltam itthon (most fogytam ki teljesen...) , mert tudtam, hogy ma reggel kelni kell es itt az utolso elotti lehetoseg, hogy megvegyuk vegre a fenyofankat es megejtsuk az utolso bevasarlast... :o) Ugyhogy 3 ejjeli keles, teazas, lazleveres utan reggel 37,1-gyel elindultam a varosba masodmagammal intezni az intezendoket... :o) Sikerrel is jartunk majdnem minden teren, s a karacsonyi last minutes stressz ellenere, egesz hamar vegeztunk mindennel... Sot! A karacsonyfat akciosan kaptuk, azt mondtak, hogy ifju hazasoknak olcsobban adjak, mi meg kussoltunk es orultunk, hogy meg ennyi ev utan is ifju hazasoknak neznek bennunket... :o)))
A delutant ataludtuk, a 80-as evek zeneit hallgatva, s mire 6-kor felebredtem orommel konstataltam, hogy nincs lazam, sot hoemelkedesem sem! :o))) Barcsak ezzel tenyleg vege is lenne es nem koszon vissza pont Karacsonyra!
Holnap Raffaello golyokat csinalok es meg egy apos-kedvence sutit ozgerincformaban (csokisuti a neve, maskepp nem ismerem, de itt "szalaminak" is hivjak...) :o))
Aztan 23-an karifafelallitas es diszites, mert 24-en reggel mar 8-ra itt a pap lakast szentelni, mint minden evben.... Nem eleg, hogy olyan hosszu a Szentestenk az ejfeli mise miatt, akkor meg reggel is koran ugrasztanak az agybol... :o))
Vegezetul dobok nehany kepet egypar kedves karacsonyi ajandekrol, amik a napokban erkeztek itteni es otthoni kedves baratoktol... A teljesseg igenye nelkul, oke? Remelem senki nem sertodik meg, ha az o ajcsija most nincs itt a kepeken, csak nehanyat fotoztam, amik valami maitt kulonlegesek... :o)

No comments: