Thursday 2 December 2010

Prezentacio aprosutikbol 1. resz

Az elso kepen a hires Csokis Taller lathato... Ezt nehanyan mar tavalyrol vagy regebbrol ismerhetik... A receptet Doritol kaptam. Koszonom! Imadja az egesz csalad, foleg aposom...
Tok egyszeru megcsinalni, csak a csokit lereszelni utalom a legjobban, de ha a Rudi epp arra jar, akkor ezt a feladatot atruhazom ra... :o)
A masodik kepen lathato suti: dios "kifli"... :o))) (Oke, lehet ezen vitatkozni, de a recept neve akkor is dios KIFLI, csak en voltam "vakmero" es kiflit helyett ezekbol is tallerokat formaltam, de ugyanolyan jo lett... Mar nem tudom honnan van a recept, de a recis fuzetemben talaltam es emlekszem, hogy regen kiszenvedtem belole a valos kifliket is, s talan ezert sem csinaltam surun, mert "macerasnak" tunt... :o)))
A vegen vanilias cukorban kell oket megforgatni... Isteniek!
(Ja! Es nem dioval vannak toltve, hanem a masszajaban van a dio es abban van meg reszelt citrom hej is es tejfol is...)
December 6-an a LIDL-ben lesz 25 db-os aprosutemeny kinyomo szett (karacsonyfak, szivecskek, harangok, csillagok kulonfele meretekben egy gyurure akasztva! Erre palyazok, ha idoben odaerek, mert a multkor pl. noi szabadidoruha volt es reggel 9-kor mar egyik LIDL-ben sem volt 1 db sem!!! Remelem ezzel a szettel azert nem leszek ilyen pehhes... :o(

S vegul a hires ausztral (mi mas???) :o))) ANZAC keksz!
Az 1. Vilaghaboruban valt hiresse. A hazajuktol tavol harcolo Ausztral es Uj-Zelandi katonaknak kuldtek a felesegeik, anyaik ezt a sutit, mert sokaig elall...
Barna cukor es teljes orlesu liszt van benne, meg kokuszreszelek, zabpehely, vaj es tojas helyett Golden szirup koti ossze, amit en a DM-ben kaphato Agave sziruppal helyettesitettem es igy is nagyon finom lett! Egyebkent eredetileg ez egy skot teasutemeny, de a skot receptben nem szirup van, hanem tojas...
Nemsokara jovok az ujabb bemutatoval, mert sok tervem van meg s meg tobb elokeszitett receptem, csak sikeruljon beszereznem a sutikinyomo formakat a LIDL-bol!!!

No comments: