Thursday 2 December 2010

Decemberi elso bejegyzes...

Ujra itt.
Eljott az Advent is... Meggyujtottuk az elso gyertyat es nemsokara a masodik kovetkezik... Ezzel egyidoben elkezdtem en is a Karacsonyra keszulodest... Tervezgetem a menut, a meglepiket amikbol iden szereny verzio lesz, de szivbol! Hiaba... Az ember annyit nyujt, amennyit bir, nem?
Megkezdtem a karacsonyi aprosutik suteset is es ut kozben megtanultam egy uj szot is, amit eddig soha nem hallottam, es ez a "szalakali"... :o) Remelem van meg ember rajtam kivul, akinek lovese nincs arrol, hogy ez mi... :o)) Batran kerdezzen! Legkozelebb szivesen elmagyarazom! :o)
A dietam jol halad, nem adtam fel, fogyok es egyre tobb inget-bluzt sikerul mar mellben is begombolnom! :o))) Juhejj! Viszont veszesen fogy a felveheto nadragok szama, mert ovem nincsen, a nacik meg lecsusznak es eleg murisan jarkalok (bo gatyaimat non-stop felfele huzogatva!!!) :o))) Ki kell valahogy birnom, mert nem ertem meg ez a vegsulyomat, az meg nem er, hogy havonta kisebb es kisebb meretu nacikat vegyek, mert se penz nincs ra, se ep esszel nem logikus, hogy ezt igy kellene... Ugyhogy igyekszem a leheto legtobbet gumidereku melegitonacikban itthon tolteni es foleg olyan dolgokkal kitolteni az idom, amit itthon tehetek... Forditok, leveleket irok, karacsonyi lapokat irom folyamatosan es szenhidrat-napokon aprosutiket sutok amelyekbol mindjart mutatok is egy kis prezentaciot rovid leirassal... :o)
Voltunk egyik nap a Renieknel, ugyhogy eletemben eloszor kenguruban cipeltem 5 honapos embertarsamat - Tibiket! :o))) A nagytesonak Mikulas csomagot vittunk meg gyumolcsot... :o) Sutottem almas-fahejas muffint is es azt is vittunk meg csokis tallert... Reni turos sutit sutott es husos palacsinta volt az ebed, amit en csak megkostoltam, de vettunk a varosban egy grill csirket es inkabb azt ebedeltem... (Ugye kitalaltatok, hogy ez valoszinuleg egy feherjenapon lehetett?!) :o)))
Itt tegnap 18 fok volt kint!!! Hulye egy idojaras... Deli szel van, meleg... Ma estere viszont fordul a kocka es ujra jon az esozes, mar nem is szamolom mennyi ideje... :o(
Most bucsuzom... Nemsokara megint jovok, addig is jo adventi keszulodest mindenkinek es nezzetek be a dietas blogomba is, azt is "frissitettem" ma! :o) Pussz! ♥

No comments: