Thursday 17 March 2011

Egy hete...

...Most nezem, hogy pont egy hete irtam utoljara... Nem megy ez nekem mostanaban, de annal inkabb zajlik a valo eletunk... :)
Az idojaras erosen viharos shiroccora (yugo, deli szel...) fordult, ami esovel es nagy lokesszeru szellel jar, de mi ebben a csunya idoben is kenytelenek voltunk pl. tegnap is elmenni Splitbe. Haromszor jobban lefaradtunk, mintha normalis idoben mentunk volna... Remalom volt! Delutan - ennek oromere - el is aludtunk kicsit! A napok ota zuhogo eso miatt nem szaradnak a ruhaim, ugyhogy mar kipotyognak a szennyeskosarbol majdnem, de nem baj, ilyeneken nem aggodom, majd bevagom oket az egyik ures szobaba ahol most senki sem lakik... :) Remelem mar nem tart soka ez az ido... Nagyon hianyzik a napsutes... Igaz, egy honap alatt sem olvastam ennyit mint az elmult 3-4 napban, ugyhogy ebbol a szempontbol jo, csak az volt a nem jo, amikor orakra elment az aram es csak kuksoltunk a sotetben s jobb hijan elaludtunk delutan... Nehany e-mailre viszont valaszoltam, de ez mokuskerek, mert azota jottek ujabbak, ugyhogy eldontottem, hogy emiatt mar inkabb nem is akarok lelkiismeretfurdalast erezni, mert semmire sem jutok vele...
Az olasz tanfolyamunk zajlik heti ketszer, egyre tobbet tudunk! :) Bevetettem a Rai Uno-t es az Italia 1 nevu TV csatornakat is a "mindennapi kenyerunk" melle... TV-bol tok jol lehet tanulni, meg passziv hallgatassal is, nem baj, ha nem ert mindent azonnal az ember...
A konyhankrol sokan kerdeztetek, ugyhogy mondom: az esos ido miatt a butorlapok, melyek mar felszerelve voltak lathatok nemely kepeken kicsit megszivtak magukat, mert meg nem volt eleg szaraz a fa, ugyhogy most az also szinten varjak a festest, illetve jelenleg eppen 3 kupacban allnak egymas mellett: ebbol ketto kupacot egy-egy auto-akksi tart "lenyomva", a harmadik kupacon egy 40 kg-os kvarchomok fekszik, mint nehezek... Most atmentunk furdoszobafelujito uzemmodba... Legalabbis addig amig a fa jol magahoz nem ter, hogy addig se muljon el nap munka nelkul, nekiestunk a furdonek! :))) Aztan ha kesz, visszaterunk a konyhabutor lefestesere es ha megszaradt, fel is kerul... Jaj, komolyan mondom, ha nyomdafesteket turo szavakkal szeretnem magam kifejezni: tele van mar a puttonyom!!! No de mar tenyleg majdnem kinn van a maci a malnasbol! :)
A ma mellekelt kepeken lathatjatok milyen lesz a furdoszobank... Ezt direkt reggel puzzliztam igy ossze, hogy nagyjabol kapjatok egy benyomast a leendo keprol... A padlon olyan szinu lesz a jarolap, amilyen a bordur alatti (sotetebb) csempe... Na, de remelem, hogy nemsokara igazi - falon levo - kepeket is tudok mutatni a helyzetrol...
Kulonben jol vagyunk, nagyjabol, bar a jovo hetre 3 beutalonk van ugyan vervetelekre (2 Rudinak, 1 nekem), de ezt is tuleljuk! Neha meg kell szakitani a mindennapi teendoket egy kis korhaz-szaggal... :)))
Szilvivel egyik delutan olasz orak utan sikerult egyet setalnunk is a kozeli dombra es vissza, mert elallt kicsit az eso... Szedtem szep lila eros szaru viragokat is, miutan az anyosomtol kapott nonapi narciszok mar leeltek amit le kellett elniuk...
Talan mara ennyi eleg is lesz, mindjart 9 ora, var a reggeli, keszules es 10-re Sz.-nel vagyok olaszozni! :) (Kuldok egy olasz dalt! Hallgassatok meg milyen gyonyoru nyelv ez! Tiszta romantikus!) :)))

No comments: