Wednesday 13 April 2011

E-mail bajok... :(

Rossz hirrel kell kezdenem! Nincs meg a regi e-mail cimem... Vagyis valahol csak ott van, de nem tudok hozzaferni... Ugyhogy ha arra irna valaki, aki nem tud meg rola, hogy nincs (mert nagyjabol azert probaltam szolni a Facebookon rola...), akkor ha nem valaszolok, azt tudni fogjatok, miert van... :( Egyszer csak kiirta, hogy "Your account is suspended..." es innentol fogva nem jutottam be... Mar 2. napja... :( Viszont nyitottam egy masikat, ahol a nevem c helyett k-vel van (nem akarom most ideirni, mert ezt ki tudja kik olvassak meg a bennfenteseken kivul, de ugye ertitek?) Csak annyi a kulonbseg, hogy c helyett k betut irtok, a tobbi resze olyan, mint a regi mailem... Ennyi lenne az internetes segitseg hozza! :)))
Tegnap volt anyosom 61. szuletesnapja... Ebedeltunk, utana elmentunk Reniekhez a farmra lotragyaert... 10 zsakkal hoztunk a bio kertbe! :)))
Anyosomek pedig beultettek a paradicsompalantakat tegnap elott, ma meg esik az eso, ugyhogy teljesen jokor jott! :) A levego is visszahult kicsit, de talan nem tart sokaig, mert nagyon belejottem mar a nyarazasba... :))) Mar barnultam is rendesen mult hetvegen a teraszon olvasgatva...
Egyebkent minden rendben errefele... Lassan jon a Husvet, lassan talalkozom egy lannyal, akivel mar nagyon reg szerettem volna, mert itt lesznek a kozelben Husvetkor, aztan nekiallhatnek lassan elokesziteni az apartmanokat is nyarra, no meg a tavaszi nagytakaritast is folytatni kellene itthon is es anyosomnal is (ablakok, fuggonyok, mert meg ez visszavan...)
Mara ennyi. Megyek salatat csinalni az ebedhez...
Mindenkinek szep napot kivanunk es udvozletunket kuldjuk!

No comments: