Saturday 23 April 2011

Husvet elott...


Draga Olvasoim!
Nagyszombat van... Kozel a Husvet! Iden valahogy nem nagyon keszultem ra kulsosegekben, leszamitva nehany tavaszi hangulatu dekoraciot, de ez igy van jol... Most igy alakult... Tul sok egyeb dolog foglalkoztat, minthogy keszulni tudtam volna ra "ahogy illik"... Meg nem is sutottem, de talan majd ma... Ha lesz ra idom... Ha nem lesz, akkor egy jo kis gyumolcssalata lesz sutik helyett... Anyosom biztosan sut valamit... :)
A napokban kisse le vagyok mindenrol maradva, de nincs erom kapkodni sem... Ugyhogy amit gyozok, azt megcsinalom, amit nem, az marad Husvet utanra...
Aminek per pillanat nagyon orulok, azok ezek a napok pont, mert a napokban meglatogat valaki, akivel mar reg ota vagyom egy jo kis beszelgetesre!!! Gretanak hivjak, magyar, de Lengyelorszagban el, lelkitarsam, utitarsam az elet utjan es eppen ezek miatt nagyon, de nagyon varom mar a talalkozast!!! Bovebben majd jovo heten...
Iden tojast sem festek... S meg egy csomag csokitojast sem vettem a LIDL-ben, pedig egy darabig szemezgettem vele, de aztan megsem hoztam belole... Nem ismerek magamra ilyen teren... Vagy csak arrol van szo, hogy nem akarok "hulyesegekre" penzt kiadni, mert eleg szukos most a kasszank?!
Szep ido van errefele, igazi tavasz!!! Minden viragzik, minden illatozik! A teraszon is uj eletre kaptak a novenykeim! Orom nezni!
En nagytakaritasban vagyok meg mindig, foleg mert megtudtam, hogy Gretaek jonnek kedden, igy nekialltam elokesziteni Nekik a lenti apartmant (ablakok, fuggonyok, butorok visszarendezese amelyek karacsonyi buli ota ugy maradtak...) :)
Talan Husvet valamelyik napjan szakitok idot egy kis pihenesre is, mert nagyon nem lenne jo, ha akkor is a munkakkal kellene foglalkoznom...
A mult heten tagjai lettunk a sibeniki Bruno Gröning Barati Kornek... Aki nem hallott Rola, magyarul ugy talalja meg, hogy rakeres "A csodadoktor nyomaban" c. filmre a neten... Bruno mar nem el, de meg igy is segit es gyogyit, lelekben... Rengeteg orszagban vannak mar Barati Korok... Otthon is, itt is, szerte a Vilagban! Nekunk tetszett! Nem atveres, sok odajaroval beszelgettunk, olyanok lettunk veluk, mint egy nagy csalad, orom volt hallgatni a kulonfele sikertorteneteiket es gyogyulasi sztorijaikat! Tulajdonkeppen a Joisten az, aki segit, o gyogyit, s anno is o gyogyitott Bruno altal... O sosem onmagara mutogatott, hogy "en gyogyitottalak meg!", hanem mindig azt mondta: "Istennek koszonjetek!" Ugyhogy most nekunk is lett egy uj remenysugarunk, hogy Brunon keresztul segit a Joisten eletunk minden gondjan-bajan... :) Bizni kell!
Roviden ennyi, nemsokara ujra jelentkezem...
Kellemes Husveti Unnepeket mindenkinek! ♥

No comments: