Thursday 14 July 2011

Dog meleg van...

Sziasztok, gondolom hianyoztam meg minden... :))) Dog meleg van, de meg mindig jobb, mint az eszaki szaraz teruleteken, ahol nincs karnyujtasnyira a tenger es nem fuj a szel, hanem "all a levego"... Ugyhogy nem mondom tobbszor, hogy dog meleg van... Ki lehet birni...
Az elmult napokban dolgoztunk egy kicsit... Wow! Csoda... :) Jo erzes, hogy az ember tesz valamit a megelheteseert, vagy ez eleve igy van mindenkinel? Vagy csak nekem olyan jo erzes ez a tudat? Mindegy. Ebbe most nem folyunk bele... Holnap reggel takaritani megyek, ma pedig a zuramnak van 2 munkaja is. Az egyik a szokasos: csonakreparalas... A masik meg az uj biznisz, ami nemreg indult es biztos mar irtam rola, de ha nem akkor most megteszem par szoban... Egy nap a zuram cserelt egy csonakmotort egy csonakra (motornelkulire...) "Jo uzlet volt" - mondja o, hiszen csonakmotorbol annyi van itthon a garazsban, mint a tenger, es lassan "Dunat lehet veluk rekeszteni" (mostanaban szeretem ezt a szolasmondast!) :))) , persze mind darabokban, alkatreszeire bontva varjak a napot, amikor Rudinak nem lesz semmi dolga, de jatszana valamit... :)) Ekkor eltujnik egesz napra a muhely-garazsba es valamit szerel, mindent osszeolajoz (s Murphy torvenye szerint valahogy mindig pont ugy jon ki, hogy en epp akkor takaritom a furdoszobat, amikor o olajos kezeit mossa (persze utana, nem elotte!) Ugyhogy ennyit er a munkam... :))) Ja, s most nem a SAJAT hasznalatu furdonkrol beszelek, hanem a lentirol, ami a garazs melletti kis studioapartmanban van, ahol kozos eletunk kezdeten eltunk... Na de megint eltertem a tematol, hiaba, dog meleg van! (Illetve: ki lehet birni...) :)))
Szoval lett egy csonakunk, s par napig azon dolgoztak, hogy "kipofozzak", felujitsak, tettek ra szamokat meg feliratot, ahogy latszik is a mellekelt kepen... En csinaltam szorolapokat, a hennas tetkos haverunk pedig szervezi a vendegeket kuncsaftjai kozul es mashonnan... Ugyhogy ez az idei uj biznisz... Tegnap ota azert tortent egy kis valtozas, a helyi kapitany - aki mellesleg haver, mert nem fogja a fiukat emiatt szekalni - tegnap megis "beszolt" (joakaratbol), hogy a sajat erdekunkben vegyuk le ezt a feliratot, mert szemet szuro es ha neki is szemet szur, bizonyara masoknak is, foleg ha rosszakaro-, anyaszomorito es unnepronto hivatali "szervek" es ott akadekkoskodnak, ahol tudnak (mer' ilyenkor nyaron mindenki mindenkinek "beszol", feljelent, rakuldi a hivatasos party breaker-eket stb.) Szoval most annyi van, hogy: csinalhatjuk, de csonakon levo felirat nelkul! :) Ugyhogy tegnap delutan Rudi lekaparta oket... Ennyi. Pedig nem feketen van, mert szamlat is adunk es egy haverunk cegen keresztul megy az egesz, de aki akar artani, az igy is tud, jobb nem ingerelni senki idegeit ebben a dog melegben...
Ma delutan is lesz egy turank, magyarokkal, de olyan eros szel kerekedett, hogy vegul is nem tudom, hogy ki merunk-e menni igy... Valoszinuleg nem, de meg holnap is jo lenne nekik, kesobb mar nem nagyon, mert mennek haza... Kar, hogy nem elobb jutott eszukbe... :( Remelem azert osszejon...
Holnap reggel takaritani megyek, egy apartmant, ugyhogy legalabb 3 valtas ruhat be kell csomagolnom, mert biztos jol lever a viz... Szinte omlik az emberrol!!! Borzaszto! Ugyhogy ezerrel kell inni!
Voltunk a varosban is egyik nap, ugyintezni, bevasarolni es meglatogattuk az 1 honapos kis Davidot aki most szuletett es meg nem talalkoztunk... :) Na, ott aztan tenyleg dog meleg volt!!! Pedig az is tengerpart, de azert erezni, hogy varos... Vagy 3 L vizet megittunk aznap fejenkent... Megcsinaltattam az eskuvoi kepeket is, ugyhogy vegre elkeszult az eskuvoi - kezbe veheto - albumunk is!!! :))
Aztan orultem a DM-ben, mert egy csomo mindent vettem, amire egy mareknyi 50% kedvezmenyes kupont valtottam be es mig maskor 3-szor ennyit fizettem volna mindezert, most olyan keves lett a vegosszeg (mert meg a vegosszegre is kaptam 10% kedvezmenyt!), hogy majdnem elajultam! :))) Tok jo!!! Ja, es ha meg egyszer vasarolok ho vegeig akkor automatice bekerulok a nyeremenyjatekba es szerintem nyerek egyet a 15 VW Polo kozul!!! (Szurket szeretnek edes Istenem, kerlek hadd en valasszam ki a szinet!!!) :)))) Augusztus elejen valamikor lesz a sorsolas... Ha nyerek, lefenykepezem magam fulig ero szajjal az uj kocsim mellett... :)))) Ha nem, akkor lebiggyesztett ajkakkal a rozzant VW Golfunk mellett... :(((
Most ezt az altalanos bejegyzest le is zarom es irok nehany tematikusat is, ha mar igy raerek ma reggel... :)))

No comments: