Sunday 7 August 2011

Augusztusba ertunk igen gyorsan...

Igaza van az Anyukamnak... Azt mondja, reg irtam s ez igy van, ha azt nezem, hogy julius volt, amikor utoljara jelentkeztem ezen a helyen_ a blogon... Rohannak a napok es neha nem csak 1 nappal elore kell gondolkoznom, hanem 2-3-mal is, hogy egyaltalan bevallaljak olyan hajnalba nyulo tarsaseleti "muszakot" (barati osszejovetelek, minden nap atlagosan 3 uj ember megismerese/buli stb.) amelyet masnap nem kovet hajnali indulas valahova s lehessen egyet szunyalni mondjuk 10-ig legalabb... No, ez nem mindig igy jon ossze, neha a kellemesert le kell mondani valamirol, de ez altalaban megeri...
Mi is tortent amiota nem irtam?

Julius 31-en elutaztak Zoranek es megerkeztek Agiek Tatarol... Kesziettem nekik (egy kreativ szabad 2 oramban amikor nem volt mashoz kedvem, mint a gephez ulni...) egy "Emlekul Agieknak" c. YouTube videot, mivel azt hiszem Ok az egyik leghusegesebb visszajaro vendeg-barataink, akikkel sok idot is toltunk egyutt, s errol sok fotobeli emlek is van, tehat volt anyagom a videohoz... Elotte gyartottam egyet az eskuvonkrol is, Shakira: The ONE szol alatta, az egesz szoveg ugy ahogy van teljesen ide valo, annak ellenere, hogy nem egy csopogos-romantikus zene... :))) Szerintem kiraly es a feszbukos kommentekbol itelve masoknak is tetszett... Ezt azert mindjart felrakom megmutatni annak akinek esetleg nincs feszbukja... :)

Augusztus 1.-en a pizzas lanynak volt a 35. szuletesnapja, ugyhogy este mentunk tortazni Hozzajuk es pezsgoztunk egy kicsit... Errol is vannak kepek, de nem az en gepemmel lettek keszitve, ahogy ujabban sosem, mert tul lusta vagyok es rajottem, hogy ha fenykepeznem kell, akkor en sosem vagyok rajtuk, az meg olyan gaz, hogy valakinek a kezebe nyomom, hogy kattintson mar egy olyat amin en is fenn vagyok... :)))
Aztan elkezdtem naplot irni, mint mar sokszor regebben is, de valahogy mindig abbahagytam, vagy nem irtam napokig, de szerintem az volt a baj, hogy nem birok mar kezzel irni... :( Nem, nincs reumam, csak olyan ritkan irok kezzel, hogy ha naploirast kellene igy vegeznem minden este hat bele is zoldulnek... Gyorsabb gepelni, s epp ezert a naplomat Word-ben irom es majd nyugdijbamenetelemkor evenkent kinyomtattatom, hogy legyen mit olvasnom az Idosek Otthonaban a mult erdekes torteneseirol: "amikor meg fiatalok voltunk..."... :o))))

Babat var a Severina! Legujabb hir a sztarvilagbol! A csaj egy ismert horvat enekesno (lehet rakeresni YouTubeon...), most 41 eves, de elegge jol van konzervalva, mert nem nez ki annyinak... Na, ugy tunik o most ert a finisbe, most van itt az utolso pillanat, ha gyereket akar... Szoval mi meg raerunk vagy hogy is van ez???

Augusztus 3.-an az egesz napot a strandon toltottuk, ahol megismerkedtem ujabb uj emberekkel, akikkel masnap mar egy hajon buliztunk egyutt! Nemzetisegileg olyan vegyes a tarsasag, hogy hirtelen egy nap alatt hasznalnom kellett az osszes altalam beszelt nyelvet es meg portugalrol is forditottam nemetre, annak ellenere, hogy portugalul nem is beszelek, de ez az olasznak meg a spanyolnak a kevereke, s igy erteni tok jol lehet az egeszet, foleg a hetkoznapi atlagszovegelest... :) (Lucy beszelgetett a hajon egy portugal fickoval az itteni eletrol stb.)
Na de milyen hajon, igaz??? :) Mondom:
augusztus 3-an bemutattak a lanyoknak (2 teljesen uj, 1-et mar ismertem egy szulinapi bulirol...) es eldicsekedtek, hogy mennek a Kornati szigetekre penteken, csak csajok, semmi ferj meg gyerek, csak NOK!!! Meghivtak engem is, s igent is mondtam, majd egy pillanat mulva beugrott, hogy penteken reggel takaritani megyek Natihoz, ugyhogy nem tudok menni... :( Aztan egybol beugrott az is, hogy oda augusztus 7-en erkeznek vendegek, tehat elmeletileg en aug. 6-an is takarithatok!!! Bar igaz, hogy augusztus 6.-an tolunk is tavoznak es itthon is takaritanom kell, igy egy nap alatt 2 apartmant kell kitakaritanom, de belementem! Elmentem a lanyokkal Kornatira es nem bantam meg!!! Egy olyan szuper csajos napunk volt, hogy azt elmondani nem lehet! Ciro, a pincer (aki egyebkent majdnem szomszedunk...) aki a hajon felszolgalt teljesen elszantam akart rank felugyelni, szorakoztatott, megtancoltatott es betett egy Brazil DJ CD-jet amelyet 2002-es braziliai utja soran szerzett be... :) ugyhogy volt salsa is meg minden egyeb... :D
Odafele mar olyan jokedvre derultunk (kicsit a felszolgalt feherbornak is koszonhetoen...), hogy azt mondtak, ezentul mindig megyunk veluk, mert feldobtuk a hangulatot, kulonben csak sok ulteben kuksolo zombifeju turistat vittek volna, ami nem is olyan erdekes... :))) Igy mi csinaltuk am a fesztivalt es nagyon jol elvoltunk! Mikor megerkeztunk a Kornat szigetre meglattunk egy vizen lebego oriasi trambulint es azonnal meg is rohamoztuk (igaz, hogy alig tudtunk labra allni rajta, olyan instabil volt es meg ahogy megmozdultunk, mar doltunk is le, de nagyon klassz volt!!!) Mar ertem a gyerekek miert szeretik a legvarakat meg az ugralohalokat!!! Ez tenyleg nagyon klassz es a legjobb az volt, hogy ugy rohogtem, mint egy gyerek, a konnyeim is kicsordultak es szinte egyszerre orditottunk fel fulig ero vigyorral, hogy: "Szabadsaaaaaggg!!!" :DDD Jo neha megszabadulni a parunktol, komolyan... :))) Feltoltekezik az ember lanya pozitiv energiaval a tovabbi taposomalomhoz...

...Aztan tegnap (aug. 6.) bepotoltam a 2 apartman kitakaritasat, ezerrel mostam + teregettem es amikor este 7-re vegeztem, csak zuhanyozni maradt idonk, s miutan elkeszultunk mar folytatodott a party, csak epp kisse ranyomta belyeget a hangulatra, hogy aznap egyikunk ferje beragott az asszonyra es ugy lelepett, hogy amikor ejfelkor mentunk haza, meg mindig nem ert vissza es egesz este mindenki probalta hivogatni, de nem vette fel senkinek a telefont... :((( Szoval van ez igy... :(( Sajnos ilyenkor arra gondol az ember, hogy miert nem inkabb abba gondolnak bele, milyen jo felesegeik vannak, hanem ezen caroznak, hogy ittunk-e es ha igen, mennyit?! Es ha igen? Akkor mi van? Epsegben visszaertunk! En ut kozben kicsit rokaztam ugyan, de ez nem volt a zuramnak ujdonsag, mert tudja, hogy nem birom annyira a szellel fuszerezett hajokirandulasokat, foleg ha 3-3 oras az oda-vissza ut... Mentsegunkre legyen irva, hogy a tegnap esti buliban Romi sem evett semmit, aki pedig azon ritka egyikunk, aki velunk volt a Kornati-kirandulason es sosem iszik egy csepp alkoholt sem, s ennek ellene tegnap egesz nap nem evett semmit, mert hanyt... Na, o az aki napszurast kaphatott, mert szinte tobbet volt fenn a teton, mint lenn az arnyekban... Ugyhogy most a nagy feladat: meggyozni a ketelkedo ferjet, hogy nem rugtunk be (ami igaz is, mert bar ittunk, de csak a jo hangulatig, nem tovabb!), hogy aztan a ma esti Kiki szulinapra ujra jo legyen a kedve mindenkinek... Ma este mar elvileg lesz gitar is, mert Romi csaladja (testverei, gyerekei, ferje, o...) nagyon muzikalisak es minden buliban enekelunk meg zenelunk, ugyhogy remeljuk addigra lecsillapodnak a kedelyek es I. is beismeri, hogy tulzasba esett amikor megcsinalta a tegnapi musort es nem is jelent meg a partyn s emiatt mindenki kellemetlenebbul erezte magat egy kicsit, mint maskor... :(
A kovetkezo napokban keszulok Omisba, Mostarba es meg ki tudja hova... Elore sosem lehet tudni, majd ahogy a kedvunk es idonk diktalja...
Itthon egy nagyon nagy kupacban goromban nez vissza ram a vasalni valo, de csakazertsem allok neki most, amikor kellemesebb elfoglaltsagom is akad!
Ja es meg egy hir: hugomek szerencsesen megerkeztek Nemetorszagba, ahol megkezdtek kulfoldi eletuket. Egyikojuknek mar munkaja is van, a masiknak meg nincs, de lesz es igazan remelem, hogy blogot is fognak irni, hogy kolcsonosen tudjunk egymasrol!!! (Ez celzas volt Hugocam!) :D
Hat roviden ennyi. Azt hiszem most eleget irtam egy par napra... Ha ujra "ramszolnak" irok megint! :DD
Szep vasarnapot!

No comments: