Friday 12 August 2011

Megint zajlik az elet...

... s ebbol kifolyolag semmire sincs idom... Csoda, hogy tegnap kiporszivoztam, de azt is csak azert, mert megnyirtam a zember hajat es ha mar azt fel kellett porszivozni, gyorsan vegigfutottam az egesz lakason is... Mosni is csak ugy tudok mostanaban, hogy reggel osszeszedem ami van es bevagom a gepbe, hogy aztan mire ujra raerek (masnap reggel???) kiteregessek, ha meg benne meg nem szaradt a cucc... Mindenkinek minden oldalon valaszokkal logok, e-mailekkel tartozok, csak a legeslegfontosabbakra szoktam azonnal es csak roviden es konkretan valaszolni... Masra niincs kapacitas... Anyukam is var a skypeon, hogy mikor dumcsizunk mar es egyszeruen nincs idom ideulni emberi idoben, csak vagy keso este (ami mar majdnem hajnal, mire hazaerunk sokszor...) vagy na
gyon koran, amikor meg minden normalis nemdolgozo ember alszik es azert ezert nem keltem fel anyukamat... :))) Na de majd holnap!!! :)
Az elmult
napok ugy elroppentek, hogy csak a kepes albumaim alapjan latom, m
ennyire szines volt a musor... Jartunk Mostarban, Bosznia&Hercegovinaban Agiekkal, ahol jol bevasaroltam a bazaron
noi kellekekbol... :o) Vettem 3 szoknyat, de olcsob
ban adta a ficko, mert azonnal 3 db es meg adott hozza egy par fulbevalot ajandekba! Hoztam haza jo kis muzulman sutemenyeket (baklavat, halavat es rahat lokumot), amelyeknek a zuram
orult nagyon, mert ezzel inditott utnak, hogy sutit hozzak neki! :)
Aztan voltunk baratoknal ketszer is, ha jol szamolok
esti haverkodason, ahol elokerult 2 gitar is es olyan vidam dalmat-szlavon-zagorjei est kerekedett, hogy nem volt amit nem enekeltunk el zenei kiserettel! Jo sok ital is fogy ilyenkor persze, de annal jobb a hangulat! A zenei estet ugy fejeztuk be, hogy a zurammal lejt
ettunk egy jo kis sambat a vegen es ugy megporgetett, hogy majd kitort a gerincem, de tok jol jott ki ez az estzaro fenypont! :)))

Tovabba voltunk Omisban is, ahol mar R. is ott volt velunk, igy 2 autoval mentunk
es kiraly napot csinaltunk megint magunknak (es Agieknak is...) :o))
Eloszor kis seta, pizzazas, ahol ugy elszedult a fejem, mint meg sosem, s en sem ertettem, hogy ez most mi es miert ilyen fura, de jol meg is ijedtem, hogy agyverzes vagy valami ilyesmi lehet... Aztan innen egyenest a Dino Parkba mentunk ami azt hiszem csak iden nyaron van itt Omisban, jovore szerintem mar nem itt lesz, hanem valahol mashol a vilagban, mert ez egy ilyen vandorcirkusz... Bar lehet, hogy tevedek... Utana kell nezni... Ezek nagy elmeny voltak mindenkinek! A kepek onmagukert beszelnek, de azokon nem is latszik, hogy ezek pislogtak, mozogtak, (fejuk, farkuk, nemelyiknek a karja
is) es ugyanolyan hangokat adtak ki, mint kihalt tarsaik... Mindegyik mellett volt info, hogy hol es mel
y korban eltek... Nagyon jo! A vegen Agicaval felultunk ketten a korhintara, de bar ne tettuk volna... Nagyon szar volt... reg ereztem ilyen hulyen magam... Nem mondom, hogy rosszul, mert azert rossz nem volt, csak elsapasztosan szar erzes! A fejemben is es a labaimban is osszezavarodott valami, a gyomromig nem jutott el szerencsere, mert egybol szoltunk, hogy allitsa le (szerencsere csak mi voltunk fenn, masoknak nem rontottuk el a mokajat...) :o))
Innen felmentunk a hegyekbe egy Isten hata mogotti etterembe,
csakis azert mert agyondicserik amerre csak jarunk es mert Flinstones Etterem vagy itt: Konoba Kremenko... Na, itt tenyleg kiraly volt! (Miert mondom mindig azt, hogy "kiraly"???? Talan az Ausztral Tom videoi miatt...) :)) Az egesz berendezes a Flinstones Csalad hazat es autojat stb. imitalja, es a pincerek is Fredi-Beni ruhaban vannak, szetszaggatott kek nyakkendoben... Vannak olyan helysegek is az ettermen belul, amelyek igazi barlangok, nincs plafon epitve se semmi, hanem olyan, mintha az asztalok egy sziklas barlangban lennenek es igy is van! Hihetetlen! Ezek a kepek is beszeljenek inkabb helyettem...

Ma a primosteni Aurora Disco Klubba megyunk, ahol ejfel utan Oliver Dragojevic eloben enekel (o egy ismert horvat enekes! Lehet YouTube-on tovabbkepzodni...) :) Ennek oromere tegnap megnyirtam a Rudit, utana atmentunk a tuloldalra, ahol egy lanynak befestettem a hajat es megbeszeltuk a mai napot... Ugy nez ki, hogy delutan beach, mert mar ezer napja nem voltam megint furodni, utana fozunk egyikunknel, ahol en csak segitek es ha kesz a kaja - ami le lesz fagyasztva mert a vasarnapi bulira keszul - utana megyek haza elkeszulni es 22 korul indulunk is at osszesen 5 par es 2 ferjnelkuli no (mindketto ferjezett, de egyiknek a ferje hajon, a masike a gyerekre vigyaz es nem jon velunk...) Fenykepes beszamoloval erkezem nemsokara a Facebookra is, de majd ide is vagyis a Picasawebre ahova tegnap mar felpakoltam ezer kepet, ezer albumot... Jo nezelodest...
Most megyek, mert var az apartmantakaritas, Agiek most mennek haza... Holnap erkeznek az ujak...

1 comment:

Edina said...

Hú de szuper! Ati fiam megőrült volna ezekért a "kövületekért". Az a dínó? Hát tuti le sem szakadt volna róla. :DDDD
Na majd még olvasgatlak!
Puszi!