Friday 18 May 2007

Két napos kirándulásunk "Lilla-szigetére" :o)



Sziasztok! Először is nagyon örülök, hogy ennyien írtok és "szóltok rám", hogy ne hanyagoljam el a blogot... Ebből látom, hogy olvassátok és van értelme írnom és megosztani Veletek néhány "morzsát" az életünkből... :o)
Nagy dilemmába estem egy nappal a tervezett magyar-csajos buli előtt: tanulás vagy kirándulás??? Persze tudom, szorít az idő és tanulni kellene, de a mérleg nagyon nehezen, de mégis a kirándulás felé hajlott, hiszen van még egy kis idő és reméljük a szerencse is mellém áll majd és sikerülni fog ez a vizsga is! :o)


15-én, kedden elmentünk Hvar-szigetére, ahol a Lillánk lakik immár 25 éve! Meghívott minket, így hajóra szálltunk babakocsistul, gyerekestül, férjek nélkül és 1 óra múlva már a sziget kikötőjében voltunk (ami komppal 2 óra lenne, de a katamaránnal csak 1 óra!) Lilla ott várt ránk és azonnal be is álltunk csoportképet csinálni! :o) Az ilyen pillanatokért érdemes élni! Nagyon örülök, hogy így összejöttünk mi, ide férjhez jött magyar csajok, mert a mai világban és főleg távol a hazádtól - azért nem könnyű az élet, akármilyen szép is a környezet, de kellenek a barátok, nagyon! Jó tartozni valahová! :o) Volt velünk egy új lány is, Réka, aki egészen dubrovnikba házasodik, úgyhogy előtte még ott a kultúr-sokk! :o) Reméljük hamar beleszokik, mert még csak 2 hete van itt!
Lilla beosztott minket a szokákba, kajáltunk, átöltöztünk és megindult a banda a strandra!!! :o) Nagyon kellemes a tenger! A gyerekek nagyon élvezték, de mi is! Összesen 7 gyerkőc volt: a legkisebb 3 hónapos, a következő 6 hó-s, aztán egyre "nagyobbak" (2-2,5-3-3,5) Estére már jó fáradtak voltak a törpök, így mi még tudtunk hajnali 2-3-ig dumcsizni lent, a nyári konyhában... Rengeteget röhögtünk, ittunk egy kis bort is meg Lilla féle rózsapálinkát... Aztán jött egy gekko is, volt fázás is, de a fázósak hamar feltalálták magukat (strandos törölközőkbe csavarodtak...), aztán néztünk térképet is, az ex-cruiser-es lányok meséltek sztorikat a hajóról, a 200 m-en robogón közlekedő dagi Amcsikról, a Burj Al Arab Hotelről meg a vendégek nagyképűségéről... Klassz este volt! Én már másnap reggel szerettem volna menni (mert a tanulás, meg a lelkiismeretem...), de mégsem mentem, csak hazaszóltam, hogy inkább estefelé érkezem és az 5 órás komppal indultam vissza a "szárazföldre"... Az egész buli képeit a legfrisebb képek közt találjátok az oldal jobb oldalán, ha érdekel valakit... :o)
Ma már péntek van... Most hívott az anyukám, hogy megjött a szakdolgozatom értékelése! A "szakos" egyelőre, a pedagógia még nem... 94%-os lett és 5-öst javasol a mentorom!!! :o) Szuper! fel vagyok dobva és ettől most még inkább motivált lettem, hogy szedjem össze magam és tanuljak, mert hamar itt az 5-e és azért a tételhúzáskor sem szeretnék szégyenkezni...
Legyetek jók és türelmesek (mert most nem hiszem, hogy lesz új írás a napokban, mert TANULOK!!!!) :o) Most már komolyan!!!



2 comments:

Anonymous said...

supp hogy otos lett!!!!
na megyek rohanok pppp

Anonymous said...

ma micsin?? Nem tanulsz?? nem latklak fenn....
puszi