Friday 27 July 2007

Hirdetesek az uzenofalon!!!! Tarthatatlan!!!! :o)

...Olyan gyorsan mulnak a napok, hogy az hihetetlen!
Az elmult par nap mar joval egyszerubb volt, mint az eddigiek, volt vendegvaltas is meg egy kis pihi is... (Viszont meg mindig nem voltam strandon!!!) :o( Meglatogattam ketszer is magyar barataimat akik itt nyaralnak, csak kicsit messzebb, de vegul is eljutottam hozzajuk es ha minden jol meg es nem jon kozbe holnap semmi, akkor reggeli utan eljonnek kicsit hozzank, aztan egyutt elmegyunk strandra, legalabb egy-ket orat szeretnek veluk lenni, mert holnap utan mar mennek is haza... Masik magyar baratainkhoz is eljutottunk egyutt (jeee, ilyen sincs surun...) es eltoltottunk egy kellemes estet, beszelgettunk, nevettunk es - viz hijan - tengervizes mosogatasnak is szemtanui voltunk... :o)
Kozben volt par jelentkezo az apartmanokra, ezeket az emaileket is bonyolitottam, az iwiw-en sajnalattal szembesultem azzal, ahogy valakit zavar, hogy hirdetgetem neha az uzenofalon az apartmanokat es le lettem torolve!!! Anyam!!! :o) Nem baj! Ha jol esik es valoban ennyire szemet szur es nem lehet atugrani es nem olvasni, ha nem erdekel, hat toroljon csak ki mindenki, akit zavar! :o) Nem lesz tole nagy banatom! :o) Mivel ez az egyetlen ingyenes megoldas, hogy eselyunk legyen megtolteni az apartmanokat, hat mereszeltem elni vele es kiirni itt-ott, hatha a nyolcszazvalahany ismeros kozul valakiket erdekel (es erdekel!!!), ugyhogy nem rossz arany, ha csak ez az egy ember torolt az eletebol!
Kulonben meg mas hir nincsen... Itt vannak a nagybacsimek Nemetorszagbol, holnap megyunk veluk vacsizni, aztan hipp-hopp es itt az augusztus amikor is - elozetes terveink szerint - vegre mi is lazabbra vesszuk a gyeplot es Rudi sem maszekol mar annyit, mert kell ez az egy honap legalabb, hogy kicsit "bicseljunk" mi is! :o) Hianyzik az uszas nagyon, ugyhogy most komolyan elhataroztam, hogy igyekszem ra idot szakitani, ugy veszem, mintha kotelezo teendoim egyike lenne, talan igy egyszerubben tudok ra idot szanni, hogy kicsit "becsapom" magam! :o)
Ja! Es fogytam 7 kg-ot 1 honap alatt!!!
Hamarosan jelentkezem mindenkinek, akit elhanyagoltam! Pusszantas!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hali Rumo! Áruld már el, hogy ki törölt az iwiwről? Ismerem? Ne is foglalkozz vele! AMúgy már tudom, hogy honnan van nekem az a +7 kiló! :))))) Puszi: Beszterce

linbori said...

Rá se ránts! Aki ezért töröl az nem is ismerős ;)
A fogyáshoz gratula! Pusza