Wednesday 26 September 2007

Itthon vagyunk! :o)

...Hosszas utazas utan hetfon este 9 korul megerkeztunk anyuekhoz! Hulla faradtak voltunk mar, az utolso kilometereket mar felig alva vezettuk le... Masnap voltunk a nagymamaeknal meg az unokatesomeknal, ahol megneztuk milyen szepre ujitottak fel a hazat es csinaltunk vagy 100 kepet hazrol, kis unokaocsenkrol Adamrol, megneztuk gepen az augusztusi 1 eves szulinapi kepeit, amin sajnos nem tudtunk itt lenni... Fotoztam nagyieknal is a szolot (amit holnap szuretelunk!), a papa altal felfuzott paprikakat ahogy szaradnak, korteket, csaladot... Nagyon jol ereztuk magunkat egy kicsit egyutt... :o) Ma bent voltunk Pecsen, ahol vegre atvettem en is a diplomamat!!! :o) A kedvesem le is fenykepezett az egyetem udvaran, a botanikus kertben... Hat nem eppen unnepelyes atvetel, de nekem az volt!!! Megprobalok kepet is tenni ha sikerul, mert most epp "benazok", mert anyunak az uj laptopjarol nyomom es meg nem nagyon szoktam meg ezt a fajta technikat! :o) ...Aztan voltunk meg a Tescoban meg a Kikaban (lakastema ugyebar, muszaj elkezdeni kicsit korulnezni...), ott ebedeltunk, aztan bementunk a centrumba, setaltunk egy nagyot, megvettuk a szokasos es szukseges homeopatias szereket a gyogyszertarban, ittunk kaukazusi kefirt is, amit imadunk, de nalunk nem lehet kapni (vagy en vagyok vak... :o)), aztan sikerult jol osszevesznunk (szokas szerint hulyesegeken, mert mindkettonk makacs es nem ereszt abbol, amit elhataroz, hat ezuttal epp azon, hogy en be szeretnem "epiteni" majd a bojlert, hogy ne csufitsa az uj furdoszobat, a dragam szerint meg ez hulyeseg, mert akkor a mosogepet is szekrenybe lehetne zarni... Hat, no comment, de utolag megsugom, hogy: en nyertem! Eldugjuk a bojlert!!! :o) Mindez csak nehany konnycseppbe meg egy atduzzogott delutanomba kerult! :o) De nyertem es ez a lenyeg! :o) Holnap mar csutortok... Szokas szerint rohan az itthoni idotoltes es ahogy "remeltem" is (vagy inkabb sejtettem...) mar hallottam, hogy vannak, akik zokon vettek, hogy ezuttal nem rohangalok, nem latogatok senkit, csak a keresztfiamat meg a csaladot... Bocsi... Tenyleg lehet haragudni ha jol esik, de nem birok ennyi fele szakadni es igazabol nincs is ra energiam... Holnap kora reggeltol mamaeknal szuretelunk, penteken meglatogatjuk a keresztfunkat, szombaton itthon pihenunk, segitenem is kell anyunak sutni, fozni meg kicsit kitakaritani, mert vasarnap bucsu lesz itt es anyu meghivta az egesz kozeli csaladot, ami azt jelenti, hogy vegre egyszer (mert nagyon ritkasag...) egyutt unnepel valamit a csalad es nem csak kuldozgetjuk egymasnak utolag a kepeket... Aztan mar hipp-hopp, itt is a hetfo, amikor pakolunk, csomagolunk, talan belefer meg egy seta valahol a termeszetben, hogy meg egyszer a hazautazas elott teleszivjuk a tudonket jo otthoni levegovel, aztan kedd reggel indulas a tengerre... Hat ennyi a terv itthonra... A termalfurdozes kimarad, ugyanigy a krisna volgyi kirandulas is... Talan majd legkozelebb...
Ismerve a helyzet "komolysagat", az ido rovidseget es egy kis betekintest kapva a napjainkba, remelem mar senki mas nem haragszik meg, hogy nem latogatjuk meg. Kerlek, legyetek megertobbek, hiszen tenyleg rovid ez az ido es amikor messze lakik az ember a csaladjatol, nyilvan ok az elsok!!!
Mielott barki zokon veszi, gondoljon bele a helyzetembe, ok? :o(
Puszilunk, olelunk mindenkit!

2 comments:

linbori said...

Gratula a diplomához!

Én nem veszem zokon de lehet,hogy elsétáltál ma mellettem...a Ferencesek utcájában dolgzom. Te meg gondolom a Széchenyi téri patikában homeoztál...nem?

Anonymous said...

Orulok, hogy jol erzitek magatokat, toltodjetek fel, elvezzetek az otthoni levegot, csaladi legkort. Na es helyettem is egyetek egy jo kis Eszterhazy tortat vagy valami finomsagot :) Ne foglalkozzatok a megsertodokkel, sajnos nem mindenki erti meg, hogy milyen is az egy evben egyszer hazalatogatni.. :( Kitartas, aki igazan szeret es ismeri a helyzeteteket, azok nem fogjak zonok venni ;) Puszi!