Saturday 20 October 2007

Boldog Szulinapot, Apukaaam! :o)

...Egesz reggel a megfelelo idezetet keresem, amivel koszonthetnelek szuletesnapod alkalmabol... Meg nem talaltam meg, de a keresest is feladtam, mert igazabol senki nem tudja ugy megfogalmazni az erzeseimet, ahogy en magam tennem, ugyhogy ez mellett dontottem:
Szuletesnapod alkalmabol szivbol koszontunk, kivanunk meg sok-sok boldog evet egeszsegben, oromteli pillanatokban! Valjanak valora az almaid, vagyaid, ne varj soha holnapig, elj a manak! Semmi mas nincs, csak a ma!
Ha egyszer ugy erzed hianyzunk, pakold be a csaladomat es szaguldjatok ide! Sajnalom, hogy hetfon nem lehettek itt velunk, de majd tavasszal bepotoljuk rendesen!!! :o) Vigasztaljon az, hogy ugy inteztem, anyosek sem jonnek: szolidaritasbol! :o) Kulonben mi jol vagyunk es hianyoztok azert am, de hat (na, most meg itt bogok is...) ez az elet!

Ezt a tortat hamar megsutottem Neked, csak azt ne mondd, hogy nem finom, mert nagyon torekedtem!!! :o)

Most dolgom van, de kesobb folytatom a tegnapi naprol irt beszamoloval...Millio puszi Neked foleg, anyukamnak ugyszinten, tesomnak meg ha marad belole! :o) Osszatok be!

No comments: