Saturday 20 October 2007

Tartozasom van tegnaprol...

A tegnapi magyar talalkozorol meg nem meseltem semmit, de mivel idom is csak keves van most (hiszen mindjart itt a hetfo es meg sok a tennivalo elotte!), roviden irok csak rola...
Sok mindenkinek sajnos nem volt jo a tegnapi idopont, igy ketten maradtunk azzal az Anitaval, akit meg nem ismertem, de mar beszeltunk es emlitettem regebben, hogy kellett volna mar talalkoznunk csak nem jott ossze... Hat tegnap osszejott! Mivel nekem meg kellett inteznem a tali elott egy dolgot, szegeny Anita varhatott ram fel orat, de vegul is egy nagyon szep napot tudhatunk magunk mogott, mert sok mindenrol sikerult beszelgetnunk! Eloszor setaltunk, aztan ebedeltunk, ittunk kavet, atultunk egy masik helyre inni (a masodik a parton volt, ahol mar csendesedett a szel es nagyon kellemesen sutott a nap rank egesz delutan!) :o) Orulok nagyon, hogy megismerkedtunk, foleg annak, hogy ilyen kozel vagyunk egymashoz es annak is, hogy nem is vagyunk ket kulon vilag, sok a kozos vonas, azonos problemak lakhatassal, anyosokkal, helyiek szokasaival... :o) Jo volt erezni, hogy nem vagyok egyedul mindezzel, hanem masok is vannak szinte ugyanigy! :o)
...Delutan bevittem a dragam jeggyurujet az ekszereszhez, ugyanis ahogy mar lehet irtam: kinotte es elegge ciki volna, ha hetfon nem menne ra az ujjara a sajat eskuvojen!!! :o)
Ma szombat van... Apukam szulinapja... Epp varom, hogy lejarjon a masodik mosas, amig anyu foz es nem er ra msn-re jonni, addig gyorsan megirom ezt es kiteregetek... Dragam meg dolgozik, hogy ne kelljen hetfon... :o) Az is kiderult, hogy van 7 szabadnapja mivel nosul... :o) No, most nem szeretnenk elni a lehetoseggel, inkabb majd tavasszal, amikor a templomi eskuvo lesz, mert az lesz az igazi! :o)
Ma delelott nagyon astam a szekrenyemben, de valahogy semmi nem igazan eskuvos es nem akarok csak ugy osszecsapni valami szokvanyosat, igy delutanra uzletjarast programoztam, mert szeretnek venni egy szep bluzt! Hetfon be kell mennunk a gyuruert, valahol venni egy szep kis csokor viragot es atvenni a rendorsegen az uj szemelyimet, aztan rohanunk osszehazasodni, kattintunk 10-15 kepet es mar szaguldunk is az altalam kivalasztott etterembe a tanuinkkal egy unnepi ebedre! :o) Jok vagyunk, nem? Mindent az utolso percben... No, nem mintha annyi idonk lett volna felkeszulni, hiszen csutortokon kaptunk idopontot es hetfon lesz a Nagy Nap! :o) Aztan lesz 3 nap pakolni, kis rendet tenni, dragamnak munka, penteken meg indulunk a hetvegi naszutra! :o)
Na, hallom, leallt a mosogep, megyek kiteregetek, aztan rendbe teszem a Brezsnyev-szemoldokom! :o)

1 comment:

Reni said...

Remélem egyszer mi is találkozhatunk!