Thursday 15 November 2007

Ami a becsapodas ota tortent... :o)


Hello Fold! Itt Del! :o) Aki meg nem tudja, az most megtudhatja, hogy mult penteken akkora dorges-villamlas volt itt nalunk, amekkorat reg nem lattam es sajnos lesujtott a modemunkre is, aminek "koszonhetoen" (Thank you very much!!!) azota nem volt internetunk, egesten maig! :o)
Ugyan igyekeztem memorizalni a torteneseket, hogy bepotolhassam ezeket a napokat, de mivel dogrovason vagyok mar 2. napja nagyon erosen, igy hat asszem igyekszem inkabb rovidebbre fogni a mondokat... :o)
Arrol mar emlitest sem teszek, hogy a szervizes pasas 1 szem csavarhuzoval jott leoperalni a haz ajtajat (szamitogepben gondolkozzatok!) es a hibat nem a modemben talalta, hanem a motherboardban (=anyatabla, alaptabla vagy ahogy tetszik...)!!! Persze remelte, hogy egybol elvitetjuk vele megjavitani (vagyis atvagni minket), de a Rudikam okosabb volt es ropke 2 ora alatt megjavitotta a grafikai tablan (bocs... Nem tudom maskepp elmagyarazni, a magyar neveit nem ismerem...) nem mukodo ventillatort mukodesbe lenditette!!! :o) Persze ettol internet meg nem lett, de legalabb ennyivel elobbre vagyunk es kifujta kompresszorral a vaghato mennyisegu port is a gephazbol! :o) Masnap jott reggel egy haver sraccal, aki a netet koti be (T-Com alkalmazott...), aki egy nala levo modemmel megnezte, hogy hol a hiba es meg is talalta! Ajanlotta, hogy valtsunk csomagot es WLAN-ra lepjunk at, ami nem tudom mi, de ha az lesz a kovetkezmenye, hogy tudok netezni, akkor mar nem is erdekelnek a reszletek! Aznap este (kedden) bementunk a T-Com-ba elintezni ezt a manovert, mikozben arra is adodott lehetosegem, hogy lenyugtassam az idegeimet es megnezzem a mailboxomat, amirool mar meg voltam gyozodve, hogy kesz, slussz, betelt, de szerencsere csak majdnem!!! :o) Gyors torolgettem, expressz olvastam, aztan mar csak varni kellett... Maig! :o) Szerencsere csak maig, mert a no a kozpontban azt mondta, hogy 15-20 nap!!! Na peeerszeee!!! Mire valok az ismerosok, ugye? :o) Ma csutortok van, a haver srac jott es hozta es beinstallalta es mar irhatok is!!! :o) Ennyit a technologiarol...
Beteg vagyok... Megfaztam elegge, faj a fejem, torkom, alig birok nyelni, taknyos is vagyok es a hatizmaim sem a legfittebbek! Szerintem ott mehettem tonkre, amikor nem szaritottam meg a hajam es vizes hajjal mentem egyik nap aludni... No meg a stressz, hogy nincs gepem... :o) Na de legalabb annak nem adtam at a virust, most meg mar koezelodok, mar nem hat annyira, mint ahogy tegnap hatott volna ra! :o) Dokinal nem voltam, bar a sors ironiaja, hogy pont aznap lett keszen es kaptam meg az EU. biztositasom, amikor megbetegedtem! Jo, mi? 4. eve vigyazok magamra, sosem voltam meg ilyen rosszul, amiota itt elek (kiveve egyszer a fulgyuszimkor, de azt jol meg is fizettettek velunk...) :o( Na de ugye en nem vagyok egy gyogyszerorult es ahol tudom, kerulom a modern orvoslast, hat a kovetkezokepp igyekszem formaba hozni magam: mez, citrom, tea (rengeteg, foleg kamilla, zsalya, csipkebogyo...), homeopatias Oscillococcinum (napi 2 db), aztan C-Vitamin ragotabletta, Immuno Formula nevu por, amit 1 dl vizben kell elkeverni es behorpinteni, aztan eukaliptuszos inhalalas + ezerrel megy az aromalampa ejjel-nappal, a szobat sokszor szelloztetem es aztan joool befutok, aztan van Euphorbion Heel homeopatias orrsprem, meg zsalyas Verbena cukorka, idonkent facsarok naracsot meg grepfrutot (pedig ez utobbit utalom, de talan ez fog megmenteni!) :o) meg meg hasonlo jokat... Maris kicsit jobban vagyok, igyekszem fekudni es csak pisilni kelek fel (meg netezni per pillanat, de maris megyek vissza!!!) :o) Iszok rengeteg teat es kozben szepen olvasgatok, tanulmanyozom a hazi recepteket minden betegsegre konyvet amit anyusek kuldtek tavaly Karacsonyra! :o) Gyumolcsot eszunk amennyi belenk fer, sot, ujabban inkabb csak zoldseg-gyumin elunk, mert valahogy elkezdtunk "megvilagosodni" :o) !!! Szerencsere nem szezon kozepen tunt el a net, amikor agyverzest is kaptam volna miatta, de igy ha visszanezek 2 nap utan mar hozzaszoktam, nem is volt olyan borzaszto... :o) Kiolvastam 3 konyvet!!! Elokeszitettem meg 4-et, ugyhogy most ezt az idoszakot arra fogom hasznalni, hogy testben-lelekben is megujuljak es az agyam is edzodik egy kicsit... Most epp a Muller Peter: Oromkonyvet olvasom, elotte meg a 2012- a felemelkedes utja c. konyvet, amit szivbol remelek, hogy megtalalt a Szilvikem anyosa, hogy elkudje neki, mert NAGYON JOOOOO KONYV!!! Szilaskam, hajra!!! Ha maskepp nem megy, rendeld oda neki a cimere a netes konyvesboltbol es akkor tuti meglesz! En is ilyesmit tervezek vegrehajtani, ha majd anyukam megkerdezi, mit kuldjenek Karacsonyra! :o) Mar van 2-3 otletem is (konyv persze...) :o)
Valamelyik nap bevasarolni voltunk (en vezettem!!!) :o) es talalkoztunk egy geppel, ami egy zseton segitsegevel kiadja, hogy hany centi vagy, hany kilo es sajnos azt is kiirta, hogy a BMI szerint: overweight! :o) Meg is mutizom mindjart milyen kis cetlit dob ki, lefotoztam oket (a Rudiet is...) es legyszi ne kommentaljatok a sulyom, mert igenis fogytam es amit ez ir, az nem mas teszi ki, mint az eros csontjaim plusz egy kis uszogumi, ami mar tunik is el, jo? :o)
Nettelen idoszakomban sikerult megirnom egy-ket levelet (kezzel) es rajottem, hogy megy ez meg nekem!!! :o) Megvettem a Karacsonyi kepeslapokat is, de mint minden evben, most is elszamoltam, kell meg 7 db! :o) Hogy korai-e, nem hiszem... Mire mindet megcimezgettem, aztan ahogy megirkalom oket, szeretnek mindegyikhez levelket is mellekelni, legalabb ilyenkor, ha mar maskor nem jut idom nagyon ra... Aztan vettunk vegre fotopapirt is es nyomizok par embernek az eskuvoi kepekbol is, akiknek nincs netjuk...
Ma van november 15... Ma jar le a jelentkezesi lehetoseg az altalam is megpalyazott allasra... Ugyhogy most igyekezzetek szoritani, mert par napon belul kiderul a nagy igazsag: melo lesz vagy meg nem... :o)
Na, ennyi... Megyek vissza az agyikoba, de azert neha frissitem az oldalt, hatha irok valamit! :o) Hianyoztatok am!!! :o) Millio pusszancs es ha jobban leszek megint a regi leszek! :o) Paa!
(Kepeken: 1) Mandarinfa, zuhogo esoben, azon a gonosz hetfoi napon, amikor idevagott a villam,
2) Csendelet - gyumikosar, amibol mar kb. csak a fele van meg, mert harcba kuldtem oket az egeszsegemert, 3) A "SULYOS" cetlijeink! :o))
Ja es meg valami: a gyumolcsok kozt direkt nincs a banan, hanem mellette, mert kulonben megrohasztja a tobbit gyumolcsot!!! Sose tegyetek egy kosarba vagy talba a banant a tobbivel, akarmilyen szepen mutatna is! Ezt meg meg kellett osztanom, hatha valakinek szamit es nem tduta! :o) Van meg par ilyen tippem, de azokat majd maskor... :o) Esetleg meg egyet raadasnak: a krumplid nem fog kicsirazni, ha itt-ott koze teszel egy-egy almat!!! Hajra! :o)

1 comment:

Reni said...

Tessék hamar meggyógyulni!És tessék vigyázni a gépre is!Villámokat másfelé küldeni!Röviden ennyi!