Friday 23 November 2007

Anitanal (is) jartam ma...

Szeles napunk van ma... A tengeren akkora hullamok vannak, hogy ihaj!!! Most jottem a varosbol, vegigcsodaltam az utat, mert reg voltam mar kint (ugye a megfazas...) es vegre lattam igazi embereket!!!!! :o) Tobb, mint egy het utan, vegre lattam embereket, nem csak virtualisan a neten keresztul, hanem eloben!!! :o) Tudjatok, micsoda valtozas ez??? :o)
Na, de terjunk a "komoly" reszere... Atvettem ma szemelyesen a szemelyimet a rendorsegen (mert amig apossal probalkoztam felvetetni nem jott ossze...) A regit atlyukasztottak, de vegre megvan az uj, holnap kampanycsend es vasarnap mehetek vele szavazni! :o) Egybol hasznalni is kezdem! :o) Kertem adatlapot az utlevelemhez is, ha mar homar, legyen kover! Ezt is elintezem! :o) ...De miert csak most jut eszembe??? Mindegy! Ami kesik...
Apossal mentem be autoval es vele is jottem haza... Valahogy nincs kedvem ebben a szelben (bar hideg nincs, csak fuuuj!) buszozgatni, foleg, hogy nem vagyok meg makkegeszseges, nem kellene vegyulni a neppel egy legterben...
Amig apos fogorvosnal volt, addig en ellatogattam az Anitahoz! Nagyon szepen vendegul latott: fozott hibiszkuszos teat, sutott fele-fele palacsintat (fele sima-, fele meg rozsliszt! BIO!!!) :o) Reggeliztunk, dumcsiztunk es mivel nemreg jottek meg Magyarorszagrol es feltankolt gyogyteakbol, fulgyertyabol meg illoolajakbol, hat kivalogattam parat magunknak is! :o) Koszi meg egyszer a lehetoseget! Meg a konyvek vannak hatra, de azt majd Karacsony utan, mert a jobbak megint mennek! Aztamindenit! :o) Jaj, ugyan csak 1,5 orank volt, de en nagyon jol ereztem magam, feltoltodtem kicsit!!! :o) Hianyzott mar egy kis tarsasag... :o) Anitanal hagytam a magyar jogsimat is meg a diplomamat, mert elviszi nekem lefordittatni oket, hogy intezhessem tovabb az itteni jogsit meg a diplomam honositasat... Hatha egyszer kelleni fog... :o)
Apossal vegigbeszelgettuk az utat hazafele... Csupa spiritualis temarol volt szo, ugyhogy mondhatni, hogy egy quality beszelgetes volt hazafele... A mai vilag, az emberek, a materializmus, Isten, a szeretet meg ilyenek voltak a tema... :o) Erdekes, hogy akarmilyen egosnak is latom neha, azert nagyon tud ilyen teren meselni! Tele van "megemelt rezgesu" konyvvel! :o) Mar kolcsonozgettem is tole parat es orul is nekem, hogy belecsoppentem az eletukbe es azt mondta, hogy ha o egyszer meghal, akkor ram hagyja az ilyen temaju konyveit! :o) Mondtam neki, hogy azert ne siessen annyira, van ido es kulonbenis utalom, amikor valaki ilyeneket beszel... Mire hazaertunk, anyos grillezett hallal vart, en meg varok vele tovabb: a Rudira... Dolgozik... Szerencsere a hetvege elottunk, remelem holnap mar aktivabban tevekenykedhetunk fent, a leendo otthonunkban, mert ez a terv es most mar semmi sem gatol meg ebben!!! :o)
Most bucsuzom, mindenkinek minden jot es majd irok ujra hamarosan! :o)

No comments: