Saturday 24 November 2007

Szorgoskodunk :o)

Huhh, zajlik am az elet! :o) Tegnap este mar szet is kaptunk fent 2 szobat! Elemeire szedtunk ket szekrenyt, 3 agyat meg az eloszobatukrot az eloszobafallal egyutt! :o) Mindezt ropke 3 ora alatt, de nagy melo volt am! Talalkoztunk kozben jo nehany pokkal is meg porcicaval :o) de hat ez van... "Nalatok laknak-e allatok?" :o)
Szerencsere abban is egyetertettunk, hogy akarmilyen "jo allapotban" is van ez a parketta, hat nekunk megsem tetszik, ugyhogy laminat lesz es nem lakkozgatunk meg csiszolgatunk inkabb! Jobb is, mert ez olyan fuuuj: szoci! :o)
Ma szombat van... Reggel ota akcioban vagyunk: Rudi boltban volt, meg piacon, postan is, aztan visszavaltott 60 uveget (no, nem mintha ilyen alkeszok volnank, de megjegyzem, hogy itt minden muanyag uveg, flakon (kiveve olajas vagy kozmetikumos!) visszavalthato! Altalaban a garazsban gyujtjuk egy fekete kukaszsakba amig meg nem telik, persze tisztan es kupak nelkul kell leadni, de legalabb ilyet kitalaltak, mert azota kevesebb a szemet a termeszetben is meg itthon is! :o) Aztan hazajott, en meg kozben ebedet foztem, porszivoztam, teregettem (mert ejjel mostam! :o)), a furdot kipucoltam es elmosogattam... Gyors kaja es Rudi maris elviharzott temetesre, mert az egyik baratjanak meghalt sajnos a rakbeteg anyukaja... :o( Nekem nem volt se kedvem, se idom keszulni, hajat mostni es vele menni, ugyhogy en addig hasznossa tettem magam itthon: sutottem egy baklavat! Regen csinaltam mar, megkivantuk, no meg volt is egy csomo dionk itthon... Mar 4 ora van, Rudi meg sehol, en meg szepen cipelgetem le a garazsba a polcokat, butorlapokat, amit elbirok egyedul is, legalabb ennyivel elorebb vagyunk... Hetfon hivjuk a Reto-Centert (gyogyult drogfuggok, akik abbol elnek, hogy a felajanlott hasznalt butorokoat osszeszedik es felujitjak ha kell, eladjak es ebbol elnek... Hat ugy dontottunk, adunk nekik egy eselyt es remelem nem lesz bajuk azzal, hogy mi szepen szetszereltunk mindent!!! Azert lefotoztam nekik, hogy mi az amit atvesznek, hogy ossze tudjak rakni! :o))
Az elso parfumrendelesem meg ki tudja merre jar... :o) Ugy volt, hogy 48 oran belul hozza a futar, de lehet a masik ilyen nevu telepulesre "futott" el vele, mert mar reg meg kellett volna jonnie... Mindegy. Hetfon rajuk csorgok, hogy hol akadtak el... :o)
Kozben ugye irtam, hogy eleg nagy szel van, de meleg van viszonylag... Kepzeljetek: a dragam azzal ebredt, hogy meg kellene nezni a komank csonakjat, hogy jol all-e, mert rossz erzese van es tenyleg!!! Valaki elvagta a kotelet!!! (Nem a szel, az tuti, mert az maskepp nezne ki, hanem direkt vagtak el es engedtek sorsara, valami "joakaro"!!! Fuu, utalom, amikor ilyeneket hallok! Mondjatok meg, kinek art az a csonak a partnal??? Ezt uuugy utalom, hogy itt nemely "arc" azt hiszi, hogy ahol a haza all az a resz az o tengere!!!) Szerencsere nem lett nagy baja, nehany kisebb serules... De hat megis... :o(
Ma kampanycsend van! :o) Vegre!!! Az elmult napokban a csapbol is a partok igeretei folytak!!! Holnap megyunk szavazni!!! :o) Most, hogy megvan az uj szemelyim es teljes jogu allampolgar es feleseg vagyok, ugy dontottem, elmegyek szavazni! :o)
Na, ennyit mara, megjott kozben a ferjem is, most epp baklavaval tomi a majmot :o) meseli, hogy anyos elesett a temetoben... Komolyan mondom: annyira izgul mindig, hogy folyton elesik valahol!!! Vagy rohan vagy izgatott es remeg a laba... Borzasztoo!!!
Megyunk fel pakolaszni, hogy ez a nap se vesszen karba... Pusz! ♥

No comments: