Saturday 3 November 2007

Bonusz-bejegyzes! :o)



...Mivel van es lesz is olyan, hogy nem irok napokig, hat ma kaptok raadast is! :o)
Zuram reggel bement a postara, hamar haza is jott azzal, hogy menjunk setalni!!! :o) Azt hittem viccel, mert mi mar olyan regen setaltunk itthon (nalunk), hogy most meg is lepodtem, hogy csak igy??? Hirtelen es varatlanul, raadasul reggeli elott??? Hat "Persze!" - hangzott a valasz magyarul!!! Ha kisgyerek lenne azt mondanam: zabalni valo volt, ahogy mondta, de hat ilyet a ferjemrol megsem irhatok... Meg a vegen kanibalnak neztek! ;o)
Persze hatso szandek is volt benne, ugyhogy nyertem egy vezetesi lecket is egybol, ha mar ennyit jar a szam, hogy most ideje komolyan belefogni a vezetesbe, hat ma megkaptam! :o)
A szigetrol a hidon (vagy toltesen, ahogy tetszik...) atjovek megalltunk reggeliert (bureket vettunk (ha kell a recept szoljatok!) meg uditot melle...), aztan elmentunk a kikoton keresztul (innen mar seta formajaban) a kis kapolnahoz, elveztuk a napsutest, mert gyonyoru ido van ma, ahogy a mai kepekbol is latszik, ha megnezitek es bementunk a kapolnaba imadkozni, kitenni az eskuvoi kepunket a Szuz Anyanak, ahogy masok is teszik... Ebben a vilagban nem art, ha sok vigyazonk es orzonk van abbol a lathatatlan, megis folyamatosan jelenlevo vilagbol... Visszafele menet eszembe jutott, amit tegnap a Gyorgyiek meseltek, arrol, hogy hol voltak (egy kilatonal, amirol nem is tudtam, hogy letezik a kozelben es meseltek, milyen klassz onnan a kilatas!) Ebedig meg van idonk, hiszen most reggeliztunk, ebedem meg keszen van, hat elvittem a dragamat oda! Kb. 5-7 km, nem tudom pontosan, de jo kis kanyargos szuk uton kell felmenni a dombtetore, ugyhogy ez jo vezetesi leckenek bizonyult! :o) Megmasztuk a kilatot, ami mellesleg egy tok rozsdas vacak, ugyhogy nem is emlekszem mikor voltam utoljara ennyire betojva, mint amikor felfele mentem, Rudi meg mogottem, hogy felfogja az esetleges zuhanasomat! :o) Szerencsere semmi gaz nem tortent! Remego terdekkel, de felertem, mogottem az emberem es 10 percig gyonyorkodtunk a kilatasban! Korulottunk tenger meg olajfaligetek, itt-ott autok es szorgosan dolgozo emberek, mivel most van az olajbogyo szedesenek ideje, tehat szuret van! :o)
Hazafele hajszal hijan megallitott a rendorseg, de szerencsenkre az elottunk vezetot allitotta meg inkabb, ugyhogy a szivem mar a torkomban dobogott, de ezuttal megusztam, mert zavaromban nem vagyok biztos benne, hogy nem utom el a rendorbacsit! :o)
...Mar majdnem haza is ertunk, amikor a tegnap kicserelt alkatreszek behulyultek es ahogy indexelni akartam balra, megszolalt a duda es ugy orditott, mintha csak sirna az a szegeny kocsi, mintha kinoznak (en meg ugye magamra vettem, tudtam, hogy megbanja, ha en vezetem, hat ennek ma hangosan jelet is adta!!!) Kepzeljetek el, hogy az egesz utca szinte kijott megnezni, hogy ki ez a marha aki nyomja a dudat ezerrel (en meg magamban igyekeztem megorizni a hidegvert es remenykedtem, hogy nem neznek hulyenek, max. megkerdezik mit arulok es mennyi kiloja...) :o) Igy most lehet poen, de nekem ugy egett a fejem!!! Sehogysem birtam kikapcsolni, akarmit is csinaltam, persze mar elobb is feltunt, hogy csak ugy indexel ez a piece of shit (jobb annak aki nem erti!), ha kezzel rasegitek es tartom!!! Ugye a regi az egesz jo volt, mert nem dudalt es ahogy bekanyarodott az ember visszaugrott a helyere!!! Jaaaaj!!!
Miutan hazajottunk en ugy bementem, hogy meg a kocsiajtot sem csuktam be magam utan, hanem idegessegemben muszaj volt ennem egy kis gyumolcsot, ami majdnem egy kilo mandarin volt egyhuzamban! :o) Kozben azert kattintottam meg par kepet, mert van akinek igertem a hazrol es kornyekerol nehany illusztraciot, hat most tessek: lett! :o) Van par kep a gyumifakrol, zoldsegeinkrol, amik jobbara levelesek, zoldek es tele vannak vassal, folsavval es egyeb hasznos asvanyi anyaggal, aztan a hazrol is nehany kep, meg persze a kis vakarekokrol, akiktol mar lepni sem lehet, mert ahogy en kifele megyek, ugy surran be 5 macska a labaim alatt! :o)
Na, eleg a mai nap beszamolojaibol, igyekszem ugy tolteni a nap hatralevo reszet, hogy mar ne irjak tobb bejegyzest ma, es ezentul sem reggel fogom kezdeni az adott nap sztorijat, hanem inkabb este, ahogy kell, mert kulonben megint reszletekben jon a beszamolo, ahogy a haztartasi gepekre a csekkek, ha nem volt kp-d megvenni! :o)
Kellemes hetveget mindenkinek, megyek olvasni, aztan meg dolgozgatunk egy kicsit!
A nap esemenyeirol kepek idekattintva lathatok:
http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/NapsutesesSzombatNovember3

No comments: