Tuesday 6 November 2007

Itthoni teendok kozt tengodve...

Ma semmi kulonos nem tortent... Ilyen nap is akad... :o) Mostam, foztek, vasaltam, beterveztem a holnapot, valaszoltam nehany e-mailre, de meg mindig nem mindegyikre, amelyikre kellene mar, no de ami kesik, nem mulik! :o) Volt nalam anyoskam egy fel orat, megmutattam neki az eskuvoi, naszutas meg egyeb kepeket, hadd oruljon kicsit! Na es kepzeljetek: rendelt tolem egy parfumot! :o) Mondtam neki, hogy nehogy maaa kifizesse nekem, de nem hagyta, csak eroskodott! Azt mondta, hogy ez az o penze es o szeretne magat megajandekozni egy parfummel, ugyhogy en csak ne dumaljak bele! :o) Tehat a parfum-biznicemet meg is nyitottam az elso megrendelessel, no de persze nem fogom ez az egy miatt feladni a rendelest, megvarom, hatha kell meg valakinek... Ha mas nem lesz, hat kezdetnek rendelek majd en csak ugy, hogy legyen, aztan majd lesznek alkalmak, amikor oda lehet oket ajandekozni! Ez is egyfajta uzletnyitas, aztan egyszer talan elkezd megterulni... :o)
Ma lefotoztam a regi butorokat, amiket el kellene tuntetni a lakasbol, hogy elkezdhessunk felujitani vegre, ugyhogy feladtam nehany hirdetest a neten, de ha 2 heten belul nem lesz ra jelentkezo, akkor telefonalok a kabitoszerfuggoknek vagyis azoknak, akik gyogyulnak ki epp a fuggosegbol es szivesen vesznek barminemu segitseget! Nekik is kell adni egy eselyt, tehat vigyek a butorokat es ujitasak fel, adjak el es legalabb elnek ok is valamibol...Van egy rehabilitacios kozpontjuk (Reto Center a neve), ami ilyesmikkel foglalkozik...
Holnap megyunk az Anitaval Splitbe! :o) Eloszor Pankaval van "randink", hogy megismerkedjenek ok is, mivel azonos vagy legalabbis nagyon hasonlo az erdeklodesi koru(n)k, aztan ha elkisertuk Pankat a nagyobbikert az oviba, elmegyunk a kozmetikusomhoz szepulni, utana meg talalkozom van a parfumos uzlettel kapcsolatban egy sraccal... :o) Delutan megint egy kis seta Anitaval, este meg talan a 6-os busszal haza! :o) No, ezuttal nem az allatkertivel, mert ezen sosem szokott se oda- se visszafele orultekhaza lenni!
...Dragam most epp garazst takarit vagyis vegre szeretne neoncsoveket szerelni es befejezni ezt a temat, de mar vagy 1 oraja kinkeservesen keresi a hozzavalokat, amiket ugye szaz eve mar megvettunk, de azota elkeveredtek... :o) Gyanitom, hogy megint nem lesz belole semmi, ugyhogy en most neki is allok palacsintat sutni, hogy legalabb a turot mentsem mar meg, ne kelljen kidobni, mint a multkor!

No comments: