Monday 5 November 2007

Sikeres ugyintezes, kellemes baratnozes...

...Mar negyed 11 van, nem hogy aludni mennek, aaaa! Inkabb irok, mert holnap sok munka var ram, fokent haztartasiak, de nehany e-maillel is ados vagyok erre-arra, ugyhogy most vagy soha!!! :o)
Ma benn voltam a cityben "ugyintezni"! (Milyen hulye szo ez, nem?) :o)
Amit elertem: 1) Van munkakonyvem!!! :o) Nem is kellett hozza hitelesre forditott es elismert diploma, azt be lehet irni utolag is, ha a munkaltato (adja Isten, hogy legyen hamar ilyenem!!!) keri... 2) Egeszsegugyi biztositasom folyamatban van, nehany napon belul a ferjem munkahelyere erkezik az ideiglenes eu. biztositasom, amit mar hasznalhatok (ugyhogy ajogsim atirasahoz szukseges orvosi vizsgalatot is feljegyezhetem vegre a tovabbi tervek koze meg a fogorvost is!) :o) ...Aztan majd ha elkeszul, kapok en is bankkartya szeru eu. kartyat (TB kartya magyarul...) :o) 3) Fenymasoltam mindent, amit kellett! :o) 4) Kitoltottem a csekket amit be kell fizetni az allamkasszaba, hogy majd elismerjek a diplomamat (vagy a felsofoku vegzettseget) 5) Beszereztem egy buszmenetrendet (amivel kapcsolatban a hazafele vezeto ut borzalmai utan ugy dontottem, talan megsem fogom surun igenybe venni ezentul, igy meg egy okom van, ami miatt inkabb vezetnem kellene intenzivebben!!! Roviden a borzalmakrol: ALLATKERTBEN UTAZTAM MEGINT!!! VADALLATOKKAL EGYBEZARVA, de szerencsere csak fel orat, mert fenysebesseggel ertunk haza, jo elesen beveve minden egyes kanyart, ugyhogy a gyomrom rendesen liftezett! Az allatkert pedig iskolasokbol allt, akik delutani "muszakban" nyomtak ma (heti valtasban hol delelott hol delutan vannak a sulik itt...)! En komolyan mondom, zug a fejem meg most is es felelemmel tolt el, hogy valaha tenyleg iskolaban dolgozzak!!!) Es az utolso hivatalos pont: folyoszamlat nyitottam az Erste Banknal! (PIN kodot nem adom meg!!!) :o) No nem mintha annyi sok penzem lenne, hogy betegyem oda, de fo az optimizmus: hatha januartol mar olyat teszek, amiert havonta fizetnek! :o)
Na, szoval ez lett volna a kotelezo resz, a hivatalos fele...
A nap masodik feleben pedig Anitaval talalkoztam, pizzaztunk, setaltunk, beszelgettunk, aztan eljott a Reni (o is magyar lany es ma ismertem meg! :o)) babastul, kutyastul egy masik varosbol, igy a buli Anitaeknal folytatodott, ahol teaztunk, nassoltunk es a kedvese meg sutit is sutott!!! :o) Ugyhogy hajra fuggetlen lanyok!!! Errefele ilyen szorgos pasasok is akadnak am!!! No, nem sok van beloluk, de hatha meg akad Nektek is! :o) Anitanak vittem konyveket es tole is hoztam kettot az unatkozos percekre, amiknek nem lenne szabad lenniuk, de neha vannak... (Na jo, hivjuk inkabb lusta oraknak, akarmilyen drasztikusan is hangzik!)
Ma van a masodik hazassagi HET-FORDULOOONK!!! :o) Pont 2 hete hetfon eskudtunk! Ezt csak ugy mellesleg irom, mert most jutott eszembe! :o)
Na, fel 11, jobb ha lefexem en is lassan, mert faj a hatam, zug a fejem, mindjart lejar a mosas is (nyugi: nem ma teregetek, majd holnap reggel!) :o)
Felteszek gyors egy-ket mai kepet is, Renirol, a kisfiarol meg rolam! (Anita meg egy darabig inkognitoban marad! :o))
Most bucsuzom, nem maradt erom elmosogatni sem ma, ugyhogy holnap azzal inditok, most meg megyek vizszintesbe helyezem magam...

No comments: