Friday 21 December 2007

Baratkozas, seta, takaritas... :o)


Mig megsul a piskotam a barackos sutihez, gyorsan beszamolok arrol, hogy mivel s hogyan is telt a mai nap...
Reggel expressz gyorsasaggal takaritottam, valahogy mindig motivalo, ha jon valaki, es sokkal hamarabb vegzek igy, mint ha csak ugy nekiallnek, mert elterveztem, de epp nem varunk senkit... :o) Szoval sitty-sutty kitakaritottam, atfutottam a furdoszobat es letusoltam, amikor telefonalt az Anita, hogy uton van hozzam! :o) Sajnos a Reni nem tudott eljonni, mert versenyre keszul (o a lovas csajszi!) :o) igy hat Anita jott csak, de nagyon klassz volt ez a nap igy is... Anyos csinalt grillezett halat, amibol vegul is nem ettunk itthon, de azert becsomagoltam Aninak, meg sutit, amolyan "nagymamasan"... :o) Viszont ettunk egy kis hazilag altalam gyartott tonhalpastetomot friss kenyerrel, amit epp akkor hozott a ferj, mikor mi megeheztunk... (Ez az ok, amiert nem fert mar belenk az ebed...) :o) No meg a sutik, mert Anitam megzsurizte oket! :o) Dumcsiztunk egy jot, Rudi szerzett neki frissen fogott halat is (mert erre vagyott!) aztan miutan kiteregettem es megejtettuk az anyossal valo megismerkedest, elmentunk egy nagy setara a kozeli dombtetore (mivel csatornaznak es a tengerpart elegge fel van turva, de remelem nyarig helyre hozzak!!!) Nagyon szep ido volt ma, jol ki is melegedtunk, mire felertunk a dombtetore, de a kilatasert megerte! :o) Csinaltunk par kepet es mire hazaertunk mar el is telt az ido, amit egyutt tolthettunk ma... Nagyon orulok, hogy azert egy kicsit tudtunk egyutt lenni, ha mar a multkori talira en nem tudtam menni, mert meg voltam fazva... Igy, hogy o jott, legalabb nehany hazimunkat is meg tudtam kozben csinalni (egy mosast, teregetest es meg egy napolyit is megkentem mazzal, tehat ezzel egyutt immaron 5 fele suti van keszen es most sul a hatodik, ami holnap lesz befejezve... Mar van raffaello, csokis taller, ozgerinces csokis suti, kaves csok es toltott napolyi... Rudi ma megvette a husit is a szekelykaposztahoz, ugyhogy holnap nagy melo var ram, meg vasarnap is, de azert vasarnap fat is tervezunk disziteni delutan es azutan meg elmegyunk az egyik kisvarosba Karacsonyi Koncertre a katedralisba! :o)
Anitaval megbeszeltuk, hogy valamelyik nap benezunk hozzajuk, megcsodaljuk a karacsonyfajukat es vegre megismerkednek a fiuk is... :o) Tervezunk meg menni erre-arra, de meg konkret idopontokat nem tudunk...
Hirek otthonrol: ma anyuek atadtak a keresztfiacskam ajandekat a baratnomnek, aki alig birja ki, hogy ki ne nyissa, de megigerte, hogy nem fogja, hanem majd a fa alatt! :o) Hat ajanlom is! :o)
Ha mar az ajandekoknal tartunk, en ma megint kaptam egy kis figyelmesseget az Anitatol ezuttal: MAGYAR "TIBI" CSOKIT!!! (hoppaaa!) :o), egy ritka cuki szappant es karacsonyi CD-t, ha esetleg unjunk az eddigieket... :o) En meg ket nagy marek magyar szaloncukorral leptem meg, ha mar itt toltik a Karacsonyt es a parja meg nem ismeri ezt a magyar karacsonyi csodat! :o)
A piskotat kulonben kivettem es itt illatozik az asztalon... :o) Holnap megy a kozepso reteg (vanilias pudingban megforgatott barack kockak, aztan ha jol lehul, akkor megy ra a tejszinhab! Nyamiii!!!
Koszi mindenkinek a "beszolasokat", kommentarokat meg az uziket es a sok szep virtualis karacsonyi koszontest!!! Termeszetesen nagy koszonet mindenkinek, aki "igazi" lapot kuldott! Ami eddig ideert azt megcsodalhatjatok itt: http://picasaweb.google.com.au/MokiRudi/KepeslapokAmiketKaptunkEddigIden

No comments: