Saturday 22 December 2007

Erom immaron fogytan... :o(

...Meg 2 nap... A mai nap esemenyei 3 negyzetmeteren zajlottak reggeltol-estig... Szinte ki sem mozdultam a konyhabol egesz nap, kiveve wc-re... Most nezem: 7 ora... Es reggel 11 korul kezdtem el sutni-fozni (a mai adagot...) Szep nap, igazan AKTIV! Sot! :o) Faradt vagyok... Faj a vallam, a karom, a labam, a derekam, agyonmosogattam magam es mar kezd kicsit elegem lenni... Na de kibirom, mert aztan az Unnepekkor vegre pihenes kovetkezik es elvezhetjuk munkank gyumolcset es (sutemenyeit!) :o)
A ferj reggel elment dolgozni, mert le van kisse maradva, de kapott egy kis karacsonyi zsebpenzt innen-onnan, ugyhogy ez neki "jo kor" volt ma! :o) Miutan hazajott hat enni azt nem kapott, mert arra ma idom nem volt, hanem szepen ettunk egy kis sajtkremes kenyeret es befogtam kaposztat reszelni a "bigoszhoz"! :o) Kozben en inteztem a francia sali hozzavaloit, meg a 3 sutit, amit ma megcsinaltam: (egy barackos, egy vegyes gyumolcsos-zselatinos es alatta turos, meg az uruguay-i gyumolcskenyer (bananos-dios)... Kepek mellekelve! :o) Na, dragamnak tobb se kellett, a kaposztareszeles kozben megszolalt: "Ha jol emlekszem, tavaly is en csinaltam ezt..." :o) En meg: "Ha jol emlekszem, en meg ezeket!!!!" A fene! Muszaj volt megjegyeznie, hogy iden is kaposztat reszel, de hat ugy illik ha kiveszi a reszet legalabb egy kicsit a munkabol, nem? Ugyhogy "befogtam" dolgozni! Tepsit zsirozott, kekszet daralt es tojast pucolt (a salataba), mert ezeket "ha jol emlekszem" tavaly nem csinalta! :o) Holnap keszul az almas retes meg a csokis-mogyoros kuglof (ami lehet meg ma keszen lesz, mert mar kikevertem es epp kel...), aztan visszavan a Marti fele citromos kuglof meg a kokuszkocka, amit szerintem ki is hagyok, mert a tepsim, ami nem olyan nagy es amiben a kokuszkocka piskotajat kellene csinalni foglalt, igy kenytelen vagyok nem megcsinalni! :o) Es ennek pillanatnyilag orulok is! :o) A melegitonacimat (ugye igy hivjak???) ma jol leontottem olvasztott vajjal, ami szerintem sosem jon mar ki, de jobb ez, mint hipoval a legjobb farmert... Es meg jobb, mint veletlenul osszetorni egy uveg vorosbort ejfel elott (tegnap elott) es aztan 1 oran keresztul csak takaritani, szedni ossze a szilankokat es tologatni el a konyhabutorokat, mindezt egyedul, mert a ferj az Ocean's 11-et nezte kozben es fekvo helyzetbol vezenyelt ("segitett!!!"), hogy mit mivel mossak fel es beszolt 10 perc utan, hogy csereljek felmosovizet... Jo fej, nem? :o)
...Na, megyek, mert most erzem csak, hogy faj mindenem... Most, hogy lealltam... Vagyis: leultem... Sorstarsnoimnek jo munkat es fogadjatok meg a tanacsomat: fogjatok be dolgozni a csaladot is, jobban jartok! :o)
...Most vacsiztunk... A vacsit szinten a ferj keszitette (o maga ajanlotta fel, nem is kellett kerni!!!), aki delutan meg olajat is cserelt a kocsiban (ha mar ujulunk - ujitunk!) :o) 8-kor lesz egy jo film, valami vigjatek, lattam a bemutatojat... Most letusolok (mert megerdemlem!), bekenem magam anyu Karacsonyi ajandek francia testapolojaval es vizszintesbe helyezkedem...
Szep napot, estet, reggelt vagy amit akartok! ♥

No comments: