Thursday 27 December 2007

Itt voltak az Anitaek! :o)


...Na hat ez a mai nap egeszen szepen sikerult, leszamitva, hogy reggel meg enyhen szolva csalodott es depis volt kisse a hangulatom es ugyanilyen hangulatban irkaltam is a baratnoimmel a Skype-on, de miutan delutan lejott anyos, amig vasaltam es beszelgettunk egy nagyon nagyot es oszintet, megint elkezdtem mas szemmel - talan bolcsebben - nezni a dolgokat... Bar vegre sikerult sok mindent kimondanom, amit eddig nem es ennek orulok, mert megkonnyebbultem, es foleg azert jo, mert normalis stilusban adtam elo, bar a vegere azert bogtunk megint mindketten... Hat igy van ez nalunk idonkent... Azert buszke vagyok magamra, hogy ezt ma megleptem, ezt a lepest, mert nem hianyzik meg egy almatlan ejszaka... Total tudom, hogy amit anyosek ereznek irantam, az tenyleg igazi szeretet, de a szeretetnek sok fele arca van, ahogy mind tudjuk... Ugy latszik, nekik nem erosseguk az ajandekozas, de azert jogos, hogy az eskuvonk utan tenyleg bokezuek voltak! Elismerem! Ma vegre megbeszeltuk, hogy engem mi zavar es min valtoztasson, hogy erezzem, hogy tenyleg szeret es ugy szeressen, hogy az nekem is jo legyen... Igy hat megdumaltuk, hogy nincs harag, meg meg is oleltuk egymast es ugy tunik, beindul az a fajta figyelmesseg egymas irant, ami ugy manifesztalodik, hogy hetfon es szerdan o jon le kicsit dumcsizni, kedden meg csutortokon meg en... Igy kibeszelgethetjuk magunkat, nem fog olyankor zavarni, amikor en epp lent vagyok "alfaban", mert meditalok es megigerte, hogy atgondolja ketszer vagy otszor, hogy valoban erdemes-e telefonalnia minden alkalommal, amikor szokott... Hat... Szoritsatok! Remelem ezuttal tenyleg jo lesz minden... Miutan kivasaltam (amig anyossal lelkiztunk...), leultunk egy teara meg egy kis sutire, majd megjott a ferjem is, ebed, kis rendrakas es mar itt is voltak az Anitaek, akik spontan dontesek utan eljottek minket meglatogatni, megnezni a fankat es hoztak finom dios bejglit, pogacsat es jo magyar orolt paprikat! :o) Koszonjuk szepen! Tezatunk, sutiztunk, kaveztunk, beszelgettunk, szokas szerint csinaltunk nehany kepet emlekbe es mar este is lett es most epp a hirek mennek a TV-ben, holnap meg mar pentek... (Bar az unnepek miatt ugy erzem, mintha ma csak hetfo lenne... Szerencsere nem...) :o)
...A nap ket emlitesre melto esemenye meg, hogy megkaptuk a Szilasek karacsonyi kepeslapjat a napos es messzi Sydney-bol (hurra!) :o) es vegre irt a Ritam is! Koszi! Igyekszem hamar valaszolni! Talan a hetvegen!
Mindenkinek nagy oleles es sok puszi! ♥♥♥

No comments: