Tuesday 18 December 2007

Csomag 2, bevasarlas, favalasztas...


Huuha! Meg egy csomag! :o) Ma jott meg a Dorka csomagja tele homeopatias cuccokkal (konyv, CD, gyogyszerek, reklamok...), meg egy nagyon tutko kis remekmu, amit a keresztfiunk keszitett nekunk Karacsonyra anyukaja segitsegevel itt-ott... A mellekelt kepen latszik is, hogy milyen szep lett es megint mi minden landolt nalunk Kari alkalmabol... Hat ismetelten koszonom! Azt hiszem a december az nalam mar csak ilyen lesz... Kapkodas, tervezes, ezer hala es meg tobb oromkonny, mert szinte nincs nap ebben a Karacsonyi idoszakban, amikor valami vagy valaki miatt ne sirnam el magam, de nem szomorusagbol vagy fajdalombol, hanem orombol, meghatottsagbol! :o) Meg egy kedves kis Karacsonyos kepet is kaptunk a kis Markotol, amit a bolcsiben csinalt egy profi fotos! :o) Volt a csomagban meg kandiscukorka (kepen is latszik...), ugyhogy majd az unnepek alatt azzal fogjuk kevergetni a forro kakaot meg a teat mikozben a kedves baratainkra gondolunk, akiktol kaptuk! :o) Eeeeees: ujabb FUSTOLOPALCIKAAAAAK!!! :o) Ha esetleg a tegnap anyuektol kapottak elfogynanak, van utanpotlas! :o)
Na, ennyit a delelottrol, ami reszben azert telt izgalommal, mert tudtam (a postasom megtelefonalta...), hogy megjott a Dorkatol a meglepi, de csak akkor nyitjuk ki, ha hazajott, masreszt meg azert, mert kozben igyekeztem kitolteni az idot hasznos dolgokkal, hogy minel hamarabb eljojjon a delutan, amikor is - ugy dontottunk - elmegyunk a varosba a karacsonyi nagybevesarlast megejteni es kivalasztani az idei Karacsonyfankat! :o)
...Mosogattam, vasaltam, porszivoztam, valaszoltam nehany e-mailre es felhivtam valakit, akivel mar 16 eve nem beszeltem es nem is remeltem, hogy emlekezni fog ram... :o) (A horvat haboru alatt volt Magyarorszagon, mint "menekult" az egyik nagynenemnel es eppen akkor szuletett az elso kisfia (azota van meg 2 gyereke...) Szoval ma igy telt-mult a delelott, mer amig takaritottam (mikozben karacsonyi dalokat hallgattam!) egyre csak a multbeli esemenyek jutottak eszembe, foleg abbol az idoszakbol, amikor haboru volt, ezen filoztam, visszaemlekeztem es mivel a nevmemoriam nagyon jo, hat felkerestem a neten a telefonszamat es megleptem ezt a lanyt (not)! :o) Jol kibeszeltuk magunkat es meg is hivtuk egybol egymast egymashoz :o), de hat hogy mikor-merre-hogyan azt meg nem beszeltuk meg konkretan, de cimet csereltunk es ezentul ez a kapcsolat is ujra felviragzik! :o) (Rokonoknak megjegyzes (mert ismerik): a Silvanarol irok epp, aki a teta Ananal volt...) Na, hat a delutan is eljott, a postas is megjott, az ebed is elkeszult valahogy (mert ma nem volt semmi specko, csak paradicsomleves meg tojasrantotta, hogy aztan egybol indulhassunk is a dolgunkra!) Irtam meg 2 levelet, az utolso kettot valoszinuleg, rendeltem hozza a dragamtol 2 kepeslapot, mert abbol mar kifogytam es meg mindig volt kinek kuldeni... Na, aztan jott a Dorkas-csomagbontas, level elolvasasa, atoltozes es indultunk is a naaagy centerbe, ahol elkoltottuk egybol a karacsonyi plusz penzt (ami iden nem utalvanyban hanem penzben jott...) es meg egyszer annyit a faval egyutt... :o) Ettunk egy pizzat, megcsodaltuk a kidiszitett kirakatokat, kattintottunk nehany kepet es nagy nehezen kivalasztottuk a fat is (alkudtunk is sikeresen, mert jo dragan akartak adni es rafogtak, hogy normandiai fenyo, pedig nem is az, hat boccs, az en ferjem nem egy balek, nem hagyta magunkat!!!) :o) Azert nagy nehezen valasztottunk, mert rengeteg volt, de ossze-vissza dobalva, megserulve, szettorve, ugyhogy nagyon kellett figyelni, hogy ne valami gnomot vegyunk, de hat igy sem a legeslegsezbb, de majd megigazitjuk! :o) Lenyeg, hogy a mienk!!! :o)
Mire hazaertunk, kicuccoltunk mindent a kocsibol es megettuk a maradek paradicsomlevest mar 9 ora lett... Most mar 10 lesz lassan, Rudi mar pihen, nezi a "Maszk"-ot, en meg itt "szenvedek" Nektek... :o) Na jo, en ragaszkodtam, hogy ma megirom a mai napot, mert ha megint holnapra hagyom, az nem is igazi naplozas, az hulyeseg es akkor holnap megint mit irok vagy irok-e egyaltalan, szoval na, hagyjuk...
Barbinak tartozom raffaello recepttel, ugyhogy ha mas mondani valom nem lesz, holnap megirom azt! :o)
Kulonben meg egyre gyulnek a jokivansagos kepeslapok! Ma is jott ketto!!! Majd lesz am olyan album, amiben benne lesz az osszes kepeslap amit iden kaptunk es alatta, hogy kitol... Mindet megorokitettem!!! :o)
Ja es meg egy jo hir: mivel en igy az unnepek kozeledtevel elegge otthonhoz ragadt vagyok, hat a lanyok akik pentekre talalkozot szerveznek (de en nem tudok menni...) ugy dontottek, hogy inkabb jon a hegy a Mohamedhez es ok jonnek ide!!! :o) Tok joooo!!! Remelem most vegul osszehozzuk a kis kezmuves muhelyt es gyartunk valami jokat karacsonyra! :o) Na, majd lesz beszamolo! Most viszont bucsuzok, megerdemlem en is, hogy legalabb a film felet megnezzem ma, ha mar ennyit meloztam... Puszka mindenkinek! :o)

No comments: