Tuesday 1 January 2008

Belevagtunk a ketezernyolcba! :o)


BUEK!!! ♥
Na mi van gyerekek? Mindenki kijozanodott tegnap ejjel ota? :o) Meg jo, hogy mi egy korty alkoholt sem ittunk, sot, nem poharral koccintottunk, hanem puszival es ez is szepen sikerult! :o) Jol indul az Ujev nalunk! Eddig birtuk a fogadalmakat is! :o) Na de kezdjuk a tegnappal:
Megneztuk a Gyuruk Urat (tegnap vegre odaertek vele Mordorba!!! Mar epp ideje volt, mert meg egy reszt nem birtam volna ki...) Utana neztunk koncertet meg Ujevi Musort sok-sok konfettivel es jo zenevel, aztan ejfelkor pizsiben kimentunk megnezni a tuzijatekot a kikotobol (mert itt is volt am!!!) :o) Na meg egyszer: pizsiben mentunk ki (az udvarba, ahonnan latszott a tuzijatek amit a kikotobol inditottak!) Asszem igy mar erthetobb... :o)
Ma en ugyan mar szepen felkeltem koran (mert ezt is megfogadtam, hogy korabban kelek ezentul legalabb egy oraval, aztan majd aprilistol meg egy oraval elobbre utemezem a napjaim kezdetet... Lenyeg a fokozatos atteres...) :o) Rudi viszont delig aludt!!! Na jo, nem pont delig, mert reggel fenn volt o is, ugyhogy egy oran at meseltem, amuldoztam, prezentaltam neki az MBT Cipokrol (mert epp azt az oldalt bujtam a neten Ritam mai emailjenek kapcsan...), aztan egyszer csak azt vettem eszre, hogy elaludt ez a csibe... :o( Hat hagytam... Behosugaraztam a furdoszobat es mig meleg lett bent, kicsit beszelgettem Szilvivel a messzesegbol s megtudtam, hogy a naaagy sydney-i tuzijatekot ok is csak a TV-bol neztek (mert bealudt a gyermek...), tehat mar nem is irigykedek annyira! :o)) Viccelek! :o)
Na, szoval anyos telefonjara ebredt a joember, bar fel ugyan nem vette, en meg epp sminkeltem :o) a furdoben, ugyhogy en sem rohantam ki hisz tudtam ki az es mit akar mondani... Tehat ebredt ember, gyors mosdas, oltozes es mar csokoltam is apost-anyost Boldog Ujevet kivanva nekik ket szinttel feljebb! :o) Ebedre szarma volt meg sult pulyka sult krumplival meg salival, lehetett valasztani! :o) Aztan ebed utan mi szepen leleptunk kihasznalni a napos idot es ezennel Del fele vettuk az iranyt, no nem tul messzire, csak 25-30km-re mentunk... Megneztuk a Medena-beachet, majd atmentunk az egyik nagy szigetre, ahol kocsikaztunk es kocsikaztunk es kocsikaztunk, neha megalltunk egy-egy kepet kattintani, de vegeredmenyben csak kocsikaztunk, mert mar kezdett a nap is lemenni es eleg szeles volt az ido, hat nem volt kedvunk kesobb tobb setahoz... Hazafele tankolas, aztan ismet vacsi anyoseknal, elotte egy telefon a baboektol (nagyimek), BUEK kivanas vice versa es mar megint 19 ora kozeleg es eltelt az ev elso napja!
...Azt mondjak, hogy amilyen az ev elso napja, olyan lesz az egesz ev, ugyebar, tehat ha ilyen lesz, mint a mai, nem lesz panasz! :o)
Az Ujevi Fogadalmakat es elhatarozasokat januar 7-tol kezdjuk (ami hetfo), mivel kell nehany "atmeneti" nap, amig eltakaritjuk a suti-maradvanyokat meg a sok egeszsegtelenebb kajat, aztan szepen vasarnap, jan. 6-an Haromkiralyok Napjan (mar akinek szamit ez...) szetszedjuk a Karacsonyi diszitest, megkopasztjuk a fat es minden eronkkel az Uj esztendo uj kihivasaira koncentralunk, fokuszalunk vagy ahogy tetszik! :o)
Na, csok mindenkinek es tovabbi jo evet!
Mai kepek tudjatok mar hol... Pusz! :o)



1 comment:

Mariannka said...

Itt jártam:) Nagyon hangulatosak a képek! :)