Sunday 20 January 2008

Krokodilt is lattunk ma... :o)

...Azt vettem eszre, hogy vannak napok, amik egyszeruen nem akarnak veget erni, maskor meg ugy elrohan az ido, hogy eszre sem veszzuk, mikor mult el... Ma is ez utobbit ereztem... Nana, hogy olyankor, amikor jol erezzuk magunkat! :o)
...Ma reggel 8.30-kor keltem, Rudit hagytam meg aludni, amig letusolok, sminkelek, aztan felebresztettem ot is, hogy keszuljon, mert ma van az elso olyan vasarnap, amit elterveztunk, hogy minden heten mashova megyunk misere, hogy aztan legyen mibol valasztani, hogy hol szeretnenk osszehazasodni... Kezdetnek abba a templomba mentunk, amelyiket mar reg kineztem magamnak, hogy onnan biztos tuti jo kilatas van, ugyhogy ma itt kezdtuk a napot! ...Vagyis inkabb: itt kezdtuk volna, ha nem erunk oda mar nagy buzgon 10-re, a mise meg 11-kor kezdodik... Hat, nem tudtuk... :o) Ugyhogy lementunk addig a kozeli kisvarosba (sosem tudom, hogy irjak vagy ne irjak varosneveket...), setaltunk egy nagyot es ettunk egy-egy peksutit reggelire... (Mert ugye ma meg lehet, a holnapi vercukorteszt miatt...) 11-re aztan visszamentunk a templomhoz, meghallgattuk a miset (nagyon tetszett!) majd hazamentunk ebedre! Ma felmentunk anyosekhoz ebedelni, tintahal porkolt volt... Mikor bementunk es lattam, hogy apos otthon van (pedig szep ido van!!!), beszoltam, hogy: "Naaa! Mi van? Elromlott a hajomotor???" :o) Kicsit piszkaltam mar parszor ez miatt (felig viccesen persze...), es ugy nez ki: hatott! :o) Ma nem lepett le, hanem szepen egyutt megebedeltunk, aztan kiosztott nehany "jotanacsot" parketta meg laminat temaban, aztan szepen lecsillapitottam, hogy: "Koszonjuk, de tegnap megvettuk es a Rudi kulonben mindezt tudja (jobban is, mint o, de azert azt nem mondtam, csak megvedtem a Rudit finoman, mert utalom, ha hulyenek nezi vagy sajat magat a legokosabbnak veli es hat ez szokasa sajnos!)" Ebed utan ugy dontottunk, ki kell hasznalni ezt a szep napsuteses napot. Meg itt nalunk eszrevettuk, hogy sok iciripiciri kis vitorla van a kikoto felol a vizen, aztan mikor kozelebb mentunk megnezni, kiderult, hogy valami verseny van, amilyet meg egyikonk sem latott ilyen kozelrol... Taviranyitassal mentek a kis vitrolasok es a versenyzok kozt meg magyarok is voltak (Hallottam egy pasit, aki magyarul mondta, hogy:"Marha jo, baszki!", tehat nem tevedek, tenyleg magyar volt!) :o)
Elautoztunk a Solaris beachre is (de elotte megalltunk egy masik kis telepules strandjan is egyet setalni)... Solarison nincs epp tomeg, mivel ugye tel van meg mindig, akarmilyen csaloka is a sok napos kep... :o) Tel leven, nincs is sok vendeg, tehat a strand viszonylag ures, a medencekben nincs viz, de legalabb elvezhettuk ezt a latvanyt is, mert nyaron inkabb azt kell nezni, hogy ne taposs ra senki torolkozojere vagy ne adj' Isten: napszemuvegere!!! (Foleg ha Ray Ban!) :o) A mai kepeket megnezhetitek kompletten ha a mai bejegyzes legvegere kattintotok a linkre. Van 90 db, ugy nezzetek! :o)
Ma setaltunk, nem is keveset, elveztuk a napsutest (olyannyira, hogy az arcom eg is egy picit!!!), aztan voltam kiralnyno is es a bator vitezem legyozte a krokodilt is nekem, ugyhogy ugy nezzetek a kepeket! .o)
Most mar lassan 9 ora, megyek lezuhanyzom, hajat mosok, reggel meg indul a doki-taxi a varosba orvosozni meg megvenni az eloszobaba a jarolapot! Nagyon szoritsatok, hogy holnap a verveteleknel ne dobjak egy hatast... Elore utalom mar, de vigasztal, hogy a Rudinak is vesznek holnap vert, nem szenvedek egyedul!!! :o) Delutan meg neki belgyogyasza van, nekem meg nodokim egy epuletben, egy idoben, egy ajtoval odebb! :o)

No comments: