Monday 14 January 2008

Maximalis idokihasznalas...


Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy vasarnap... Tegnap... Ez a vasarnap mas volt a megszokottaknal, mivel szolitott a kotelesseg eme nap kora reggelen es ugyanezen nap estjen is... Mindket "elintezni valo" lakohelyunktol 50 km-re, a metropoliszban intezendo helyileg, igy hat reggel ismet koran keltunk es belevagtunk a meg tervezetlen, de elottunk allo egesz napba!
Eloszor vervetellel kezdtunk... Egy maganlaboratorium akasztott le rolunk pofatlanul - magyar penzre forditva - 70 000 Ft-ot, azert, hogy levegye a veremet nem kevesebb, mint 4 "fiolaba" (vagy mi is a neve annak a kis vervevo csonek... Itt "epruveta" a neve... Ezt mar megtanultam... :o)) Na, szoval azert vasarnap vettek vert, mert egy specko napon kellett a hormoncsekkolas miatt es ez a specko nap pont vasarnapra esett... Odafele menet meg mindketten terveztuk az onkinzast vegrehajtani, aztan mire bekanyarodtunk, a "batrabbak" visszavonultak es inkabb "majd maskor" tervezik a vervetelt... (Na vajon ki az kettonk kozul??? :o)) Hat persze, hogy a FERFI! Es meg mi nok volnank a "gyengebbik" nem... :o)) Bar azt mondja, o mindent kibir es mar arra is ravettem, hogy majd ott legyen mellettem, ha egyszer mi is "szulunk", csak egyedul a vervetel az, amit utal!!! Jobban, mint barmi mast! :o) Na de azert nem adjuk fel, o is vetet majd le vert, de elobb megvarja, hatha kell meg valamit nezetnie, nem am kesobb kiderul, hogy ujra kell vert venni, eleg lesz neki egyszer! :o) Ja es nem biztos, hogy ugyanitt, mert a szumma a fizeteskor azert ot is felebresztette rendesen, de hat ez van: fo az egeszseg es az alapossag, es ez az eredmeny ma delutanra meg is erkezik e-mailben... Szoritsatok! Nezettem mindenfelet! Ha mar egyszer raszantam magam, hat tudjam mi a helyzet egeszsegileg... Ami meg e temahoz vago, hogy mikor meglattam azt a 4 kis kemcsovet (yes!!! eszembe jutott a neve!!!), mar elore rosszul lettem a gondolattol... :o( Aztan jott a leszoritas, szuras es ereztem, ahogy az agyambol szivattyuzzak le a veremet, mikozben ketszer is megkerdezte kozben, hogy jol vagyok-e es en a 3. kerdest vartam, mert addigra lettem rosszul... Elsotetult a vilag, alig hallottam a hangokat, csak annyit, hogy tegyem fel a labam gyorsan es hatrahajototta a szektamlamat (specko szek!) es valami Ninanak orditott, hogy jojjon gyorsan egy pohar vizzel... Szerencsere teljesen el nem ajultam... Hamar jol lettem a viztol meg a labfeltamasztastol... Es igazabol azert nem szoltam hamarabb, mert valahogy nem szerettem volna, ha ujra meg kell szurnia, mert nem, toltotte meg az osszes kemcsovet, de szerencsemre eszrevettem, mikor elkeszultem, hogy nem igy van: mind megtelt!!! :o) Nem kellett ujra szurni!!! Hurra! :o)
Innen aztan 2000 itteni penzzel szegenyebben tavoztunk es meg az osszes aprot FERJ a penztarcajabol odaadta egy koldusnak, a templom elott (mivel innen misere mentunk es oda is ertunk a 10 orasira...) Na de mise utan azert egyenesen a bankomathoz indultunk, mert fel kellett tolteni a kiuresedest, hiszen este 19.45-kor van csak a Hazassagkotesi Tanfolyam elso resze es van kozte egy teljes vasarnap, ami alatt azert tenni kellene ezt-azt, hogy kitoltsuk az idot estig es ez az ez+az azert altalaban penzbe is kerul... :o) Igy kb. 11-kor, a mise utan ujra lett egy kis zse a bukszaban es rendesen meg is eheztunk addigra... (Vervetel utan csak az otthonrol hozott egy-egy szem banant ettuk meg es azt kifelejtettem, hogy meg lettem dicserve, hogy milyen bator voltam!!! :o))
Na, szoval vettunk ket turos bureket (aki nem tudja, jarjon utana a Google oldalan! :o) Mindenkepp, mert nem tudjatok addig, mirol maradtatok le!) :o) Szoval a burek pont akkor csengetett a sutobol, hogy elkeszult, amikor kimondtuk, hogy "Kerunk szepen kettot, ha van!" :o) Idoben erkeztunk nagyon es jo meleget kaptunk, total frisset!!! Be is lett szepen csomagolva es pont ehetove valt, mire odaertunk vele a kivalasztott kavezoba, hogy vegyunk melle innit es megreggelizzunk, ahogy illik... :o) (A kavezoban meg mindig dohanyoztak sajnos, bar jo hir, hogy tervezik itt is bevezetni, hogy kizarjak a bagosokat a zart helyekrol es aki bent ragyujt, az buntit kap! Nem tudom mekkora sikere lesz az akcionak, de bizzunk benne! Jo lenne, ha bevallna ez a rendszer, hiszen lassan mi is majd a babasok koze tartozunk es mar kezdett elore aggasztani, hogy majd sehova sem lehet menni, mert mindenhol fust van... :o( Na de ugy latszik, mire mi odaig jutunk, talan mar ez sem jelent gondot! :o) No meg a korhaz uj szuleszeti reszlege is most epul! :o) Mintha mi rendeltuk volna igy meg... :o)
Reggeli utan valahogy idoszerunek tartottuk megkeresni, hogy hol is van a varoson belul az a templom, ahol este jelenesunk van, mivel jobb fenyes nappal megtalalni, mint este a sotetben boklaszni... Hat neztunk egy oriasi varosterkepet a setany legszelen es egybol meg is talaltuk a terkepen is meg a valo vilagban is 5 percnyi kocsikazas utan... :o) Mikor meggyozodtunk rola, hogy a templom a helyen van es a hirdetes is kint van, hogy mikor vannak 2008-ban a hazassagi tanfolyamok, ismet autoba szalltunk es a BROADWAY Moziknal kotottunk ki, ami meg viszonylag ujnak szamit a varosban es meg sosem voltunk itt moziban, de 5 terem van es egesz nap mennek filmek, igy el lehet itt is utni 2 oracskat meg meg egyet mire a Centeren belul teszunk egy nagy setat (keresek valami kepeket rola, hogy megmutassam a netrol, mert en nem mertem nagyon fotozni, ha mar a fobejaratnal egy csomo athuzott (=tilos) dolog volt, tobbek kozott a fagyi, a gorkori meg a fenykepezogep is... :o( ) "Na, mit lehet itt nezni?" Rovid helyzetfelsimeres utan rajottunk, hogy a mehecskes rajzfilm mar elkezdodott, de van egy patkanyos, azt meg meg tudjuk nezni, mert fel ora mulva kezdodik... A cime "Ratatouille", egy kis patkanyrol szol, aki megtanul fozni es egy etteremben segedkezik a sef sapkaja alatt ugy, hogy a hajat joysticknak hasznalja (mert a sef kulonben nem tud am fozni, de nem akar szemetszedo lenni...) blablabla... Most ezt nem meselem el inkabb... :o) Nezzetek meg! Meg egy naaaagy meglepi ert a moziban! Erre nem is szamitottam, de a legeslegjobb elo-szulinapi ajandekom lesz: AUSZTRAL FILMHET!!! :o) Lesz vagy 7-8 film, januar 25-en kezdodnek 31-ig (pont egy honappal az igazi szulinapom elott, ugyhogy megdumaltuk ferjjel, hogy edes kicsi felesege kivalaszt ebbol legalabb 3 filmet (minden masnap, hogy ne kelljen naponta bejonni 50 km-t...) es ha mar repulojegyre nincs keret (egyelore!), hat kezdetnek nem rossz, ha megajandekoz ezzel a moziba jaros hettel, mivel tudja mennyire szeretem azt a tavoli orszagot, foldreszt meg a nyugalmat ami vele jar, a termeszetet meg a Szilast, aki sorskuldotte lelektarsnom es mar nagyon varom, hogy talalkozzunk egyszer itt is meg majd ott "lent" is... A filmeket hirdeto tablat le is fotoztam, ugyhogy ezuton megkerem azokat (tudjak mar kinek szol, ugy sejtem...) akik lattak mar ezeket vagy valamelyiket, hogy segitsenek, ajanljanak valamit ezek kozul, amit erdemes megnezni, mert nagyon jooo! Elore is koszi! :o)
Na, a mozizas utan a felhok is elvonultak kint, bar reggel meg elegge esore allt az ido, de aztan a film vegere kisutott a nap is es szepen elszaguldottunk Omisba, ami a varostol 25km-re van es ott tettunk egy hatalmas nagy setat a parton (lasd: mellekelt kep), meg a varosban is... No, nem itt vacsoraztunk, mert szinte alig volt nyitva valami jo etterem, hanem a seta utan visszaszaguldottuk magunkat a varosba es elmentunk egy etterembe, ahol en egyszer voltam es jonak tunt, de tegnap bassszus total kiabrandultunk belole!!! :o( Hogy miert? Talan jobb, ha le sem irom... Na jo, ha mar belevagtam... Ozporkoltet rendeltunk, vadast... (Mivel ezt ettem itt a multkor, mikor a lanyokkal voltunk es finom volt...) Hat most is kihoztak, de a husi ezuttal nem volt olyan puha es nem is olyan igazi kis huskockak voltak, hanem volt benne olyan resz is, ahol 3 db kicsike kis borda-darab allt egymas mellett... Na es pont az en tanyeromon... Mondom a Rudinak: csereljunk! Hat gyors tanyert csereltunk, mondtam, hogy en nem szeretem igy latni a bordait stb., mert belegondolok, hogy szegenyke, milyen kicsike volt stb., erre a Rudi - meg mielott elkezdtem volna enni - el is vette az etvagyamat! "Lehet, hogy kutya!" ... Na, ne tudjatok meg!!! Nagyon kiakadtam, egy falatot nem akartam enni, aztan csak unszolt, mondta, hogy "Dehogyiiiiis, vicceltem!" :o) Es rohog... :o( Hat en meg "biztos birtam enni", nem? Hat nem... Alig ettem par falatot... Na de o azert megette, azzal, hogy na es, ha kutya??? Kinaiak is esznek kutyat, meg regen Mexicoban is ettek az Inkak vagy Mayak... :o( Hat kosz szepen... Szoval elhataroztam - de most mar komolyan -, hogy ezentul etteremben nem eszem hust, csak ha felismerheto: pl. csirkemell... Megundorodtam... :o( Es tenyleg olyan pici volt az a borda... Nem hinnem, hogy ilyen kicsi egy oz... :o( Na jo, eleg is ebbol... Lenyeg, hogy a gyertyafenyes vacsorankat sikerult elrontani, de szerencsere idonk sem volt mar tovabb ott szobrozni, hanem fizettunk es elmentunk a hazassagi tanfolyamra, ami tegnap kezdodott, ma folytatodik es holnap lesz meg 2 eloadas, aztan vege! Osszesen kb. 50 par van! Tok jo latni ennyi szerelmest egy helyen! :o) Mielott elkezdodott a beiratkozas es elfoglaltuk a helyunket a teremben (ahol aztan mikrofonba tartottak eloadast, kivetiton mutogattak power pointos beszamolot, kesz uzleti konferencia!) Szoval mielott elkezdodott jottek szepen egymas utan az ilyen-olyan szorolapokkal a kulonfele mennyasszonyi ruha kolcsonzokbol, fenykepeszek a kis nevjegykartyaikkal, limuzinkolcsonzos szorolappal es mire elkezdodott maga az elso eloadas mar vagy 7 szorolappal lett nehezebb a taskam... :o) Mondom, hogy "uzleti"-konferencia volt! Kivancsi vagyok ma is jonnek-e, mert a teganpi szorolapokat mind lefotoztam es majd megmutatom! Meg DJ-t is lehet alkalmazni a bulira es ami a legaranyosabb volt: jott egy kozepkoru neni, kezeben cetlik es igy szol: "Na, hol vagytok Ti szerelmesek!" :o) Erre kiosztotta o is amit hozott... Na mondom, meg egy mennyasszonyi ruhas... De nem! O mar a komoly reszenel tartott: "Terhessegi-, szuleselokeszito- es szoptatos iskola"! :o) Na mit szoltok? :o) Mondtam is a Rudinak, hogy a kovetkezo majd olyan szorolapot hoz, hogy melyik foiskolaba irassuk majd a gyereket vagy meg egy eletbiztositos hianyzott! Meg az is temaba vago lenne!!! :o) Lehet en is osztok holnap szorolapot a parfumokrol, hogy illatozzon a mennyasszonka! :o) Na, megyek, ennyi voltam, most var a zuhany, mert este mar hulla faradtak voltunk, mire 22-kor hazaertunk az egesznapos progibol...
Majd irok bovebben is a tanfolyamrol szerda kornyeken, ha vege! Beszamolok a temakrol is, de elore csak annyit, hogy a tegnapi eloadoval nem volt egyikonk sem megelegedve: tul sokat filozofalt es nem is sugarozott semmi josagot, szerennyseget, ahogy egy papnak kellene, hanem suketelt es poenkodott... Ellentmondasos volt a mondokaja es ezt mindketten eszrevettuk kulon-kulon, ugyhogy sejtjuk, hogy talan masok is ereztek az "uresseget" ami a levegoben volt... Majdnem elaludtunk a vegere es mintha valaki kiszivta volna az utolso energiankat...
Kellemes napot mindenkinek! Hamarosan ujra irok, de ma nem es holnap sem... Majd szerdan reggel! Pusz! :o)
U.I.: Kepek: Rudi a moziban, az ausztral filmes plakat, en a tengerparton, amikor setalni mentunk, reszlet a mozi melletti lakotelepbol, Rudolf a renszarvas :o) (eszre sem vette, hogy ugy allt be, hogy olyan, mintha szarvai lennenek!) :o)

1 comment:

Anonymous said...

:0) drágám , örülök, hogy jól vagytok.puszi.