Thursday 24 January 2008

Nyakon boktek ma! :o(

...Na igen, ma megkaptam... :o) Miannak igaza van, hogy azt irja, irhatnek mar valami pozitivat is, hiszen ujabban en magam sem ismerek magamra, csupa rossz hireket irkalok... Na de ne tagadjatok, azert mindezek mellett amiken mostanaban megyunk keresztul, azert nem annyira pesszimista a blogolasom, nem?
Na de folytatom a mai nappal: ma delelott a South Beach Dietat tanulmanyoztam a megalapitojanak a konyvebol es tetszik!!! Asszem ezt fogjuk csinalni, de elobb meregtelenitunk egy nagyot, ami mar folyamatban is van! :o) Reggel tornaztam 30 percet, utana zuhanyoztam es amig a gyogyteam ihatova valt, feltettem egy arcpakolast, "mert megerdemlem"! :o) Ma volt ezen kivul az elso olyan nap, amikor vegre komolyan mertem a: sulyomat, ebredesi homersekletet, vernyomast reggel meg este es elkezdtem felirni mit es hanyszor ettem ma es a jovoben is... :o) Ezt most muszaj vezetnem szorgalmasan, mert a kesobbiekben nagyon sok minden kiderul belole... Csinaltam egy olyan tablazatot is, amit kiragasztottunk a konyhaba es az a lenyege, hogy ezentul nem uvegbol, hanem poharbol isszuk a vizet es minden alkalommal egy teli 2 dl-es poharral megiszunk, ugy, hogy meglegyen a napi folyadekszuksegletunk, vagyis azert igy, hogy konnyebben tudjunk szamolni, mert minden megivott pohar utan huzunk (ki-ki a sajat neve ala) egy strigulat es ha 5 strigula van, akkor at lehet huzni es az mar 1 Liter! :o) (Ezuttal melegen ajanlom mindenkinek, hogy IGYATOK AM ELEGET!!! SOT! SOKAT! MERT KELL INNI!!!)
Na, de most raterek a lenyegre: a mai nap fenypontja, hogy nyakon boktek!!! :o) DE tuleltem ezt is! Tok bator vagyok!!! :o) Mondjuk jol be voltam tojva mielott behivtak, de aztan gyorsan elkezdtem szep dolgokra gondolni es nem is fajt! Vagyis de, csak egy picit! A doki ba tartotta az ultrahangot, hogy a dokino lassa, hogy hol van a gomboc a pajzsmirigyemben es aztan szoltak, hogy most nem szabad se beszelnem, se nyelnem nehany masodpercig es hipp-hopp: nyakon bokott a no es szerdan delutan lesz eredmeny... Remeljuk jo... A tegnapi verveteli eredmenyem meg hat eleg rossz lett, de sajnos nem ertem mit jelent, itt meg nem mondtak meg konkretan (ertheto nyelven), ugyhogy most tudatlan vagyok e temaban, de ami van az ez: ANTI TPO normalis esetben: 34-ig, az en esetemben pedig: 209, 70. Van meg egy eredmeny felette: ANTI TG-AT es ez jo lett... A masik nem... Na de en nem tudni mi ez, ugyhogy izgulni szerdaig tovabb... :o(
Azert mire a Kauflandba ertunk mar total el is felejtkeztem mindenrol, nem hiaba mondjak, hogy a shoppingolas gyogyit! :o) Nalam mindig bejon! Bar semmi olyat nem vettunk, de meg igy is tok elegedett vagyok, hogy VEGRE egeszsegesen elunk, fokent taplalkozunk! Szojatejet hasznalunk mindig, a tehentejrol mar mindketten jo ideje lemondtunk es nagyon jol tettuk!!! Aztan vettem ma szojaszoszt (elozoleg meglestem nehany egeszseges receptet es kiirtam a csodaszereket, amiket be kell szerezni, mint: tempeh, tamari, chutney, tofu, nem sorolom tovabb... Nagyon komolyan vettuk a temat, mondom! :o)
Ebedre is egeszseges kajat ettunk: kinai vegyes zoldsegeket (fagyasztott), de elotte megpiritottam a wokban egy kis gombat es a vegen fedo alatt fott-sult es beletettem egy kis kuszkuszt, hogy jobb legyen az allaga... Elvileg parmezannal meg lehetett volna szorni, de nem hianyzott ra, jo volt nelkule is! :o)
Most bucsuzom, mert kezdodik a film! Mindenkinek szep estet, reggelt, ejszakat es minden jot kivanunk!!! ♥

No comments: